vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nlReviews

Beoordelingen voor vegaoo.nl

436 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Er ging iets mis met PostNL maar dat is snel en klantvriendelijk opgelost. Misschien een tip: Zorg dat de volledige gegevens van de ontvanger staan vermeld op het pakje dat bij een PostNL punt wordt bezorgd. Dat was in mijn geval niet gebeurd waardoor het pakje geweigerd werd omdat men bang voor fraude is.

28 feb. 2022
Ik heb twee bestellingen gedaan bij Vegaoo. De eerste direct bij de website van Vegaoo zelf en de andere als partner bij Bol.com. Bij de eerste bestelling op de website van Vegaoo zelf werden de pakken in een vrij vlot tempo bezorgd. Op zich niks mis mee. Het ging echter mis bij de factuur die ik moest betalen. Om een lang verhaal kort te maken, kwam het er op neer dat ik 14,- te veel heb moeten betalen. Hiervoor heb ik contact gezocht met Vegaoo. Telefonisch slecht bereikbaar dus heb ik gemaild. Ze streven naar een antwoord binnen 24u. We zijn inmiddels 5 dagen verder (120u) en nog steeds geen bericht! De tweede bestelling ging via Bol.com. Ik had 6x de maat M besteld, maar ik kreeg 6x de maat S. Ook hiervoor contact gezocht, maar ik kreeg verder weinig tot geen hulp. Niet eens een mailtje met "excuses". Ik moest maar nieuwe pakken bestellen en daar ook weer bezorgkosten over betalen. Geen hulp, geen service en slechte bereikbaarheid!

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Hallo, ik geloof gerust dat jullie een prima organisatie zijn. Echter, had ik een bestelling geplaatst en laten bezorgen op een afleverpunt. Dit omdat ik de bestelling niet wilde mislopen. Dit ging helaas wel mis. Mijn gegevens stonden niet op het label, alleen de gegevens van het afleverpunt waardoor deze het niet geaccepteerd hebben en direct retour hebben gestuurd. Er was voor mij geen tijd meer opnieuw te bestellen waardoor ik hals over kop winkels ben moeten afrijden om toch op tijd te slagen. Dit koste mij ruim 2 uur. Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en telefoniste vertelde dat dit een bekend probleem is. De naam van de besteller komt niet (altijd?) bij op het label als klant naar afleverpunt laat sturen. Ook dat jullie zoeken naar een oplossing hiervoor. Tip zou zijn om dit duidelijk te vermelden in het bestel proces. Ik zou het pakket dan hebben laten verzenden naar mijn thuis adres. Jullie zijn nu inkomsten misgelopen. Mij heeft het tijd gekost wat me niet goed uit kwam. Ik hoop dat jullie dit kunnen veranderen en voor de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Maud Brinkman- Meijvaert
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat het pakket niet is geleverd. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
De maat beschrijving kan beter. Er stond op dat een medium een 36 a 38 is, maar het is meer 38 a 40 helaas. De rest was in orde: kwaliteit zoals verwacht en verzending en levertijd in orde.
Waarschijnlijk kwijt geraakt bij post nl maar ik heb minn pakket nog steeds niet ontvangen maar daar kunnen jullie niets aan doen. Helaas wat anders moeten kopen voor de goudparty
12 jan. 2023
De maat XL leek eerder een maatje X
12 jan. 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Hij was te laat dan het afspraak.
6 jan. 2023
6 jan. 2023
3 dec. 2022
Kwaliteit is zozo. Maar de prijs is ook echt laag, dus dat valt te verwachten. Leuk voor eenmalig gebruik
5 dec. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet geheel tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
1 dec. 2022
Het jasje was erg klein voor een maat L
1 dec. 2022
17 nov. 2022
We hebben 2 broeken maat L besteld. Bij maat L stond dat het gelijk stond aan maat 32. Dat is niet zo. Broeken zijn in waist size eerder mt 34 of 36. Even goed blij ermee voor feestje, maar moeten wel iets overheen dragen
5 nov. 2022
Ruime keuze binnen het assortiment maar matige kwaliteit kostuums, de maten staan niet compleet op de website, erg jammer. €15 betaald voor express levering, maar pas 2 dagen later in huis!
4 nov. 2022
Vampiersoutfit was van enorm goedkoop en dun materiaal, er zaten ook flinke vouwlijnen in de cape die er niet uit kwamen. Deed wat het moest doen, maar was het geld niet waard.
2 nov. 2022
De maten kloppen niet echt, de L is eerder een S.
17 nov. 2022
Regeren op de mail bestelling was niet compleet
17 nov. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent en nog geen reactie van ons heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
3 nov. 2022
Kwaliteit van jurk en muts vielen tegen
3 nov. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
6 nov. 2022
foto was misleidend
22 nov. 2022
23 nov. 2022
14 nov. 2022
15 nov. 2022
24 okt. 2022
De strikjes op de sokken lieten snel los, na het dragen van de sokken zijn de strikjes eraf gevallen dus slechte kwaliteit.
24 okt. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen, zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
27 okt. 2022
Leverdatum nakomen zodat het pakket op tijd toekomt.
27 okt. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
21 okt. 2022
23 okt. 2022
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen, zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. De contactgegevens kunt u terugvinden op onze website. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl