graceisgreen.com/nl/- Logo - Beoordelingen

graceisgreen.com/nl/

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36 beoordelingen in totaal

28 jun 2024
Heel tevreden van de producten. Cheeky wipes! Er stond voor 16u besteld, morgen geleverd. Maar blijkbaar niet in het weekend. Opzich niet zo erg. Voor de rest zeer tevreden. Dank u wel!ik had liever 4,5 sterren gegeven

4 sep 2023
De producten zijn top, maar plaats misschien niet op je website dat als je voor 16h op werkdagen een bestelling plaatst, het de volgende dag in huis zal zijn… Ik heb maandagochtend mijn bestelling geplaatst en het is de vrijdag pas geleverd…

Beoordelingen voor graceisgreen.com/nl/

4 sep 2023
Antwoord van graceisgreen.com/nl/
6 sep 2023
Beste, Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat je tevreden bent over de producten! Wat betreft de bezorging hebben wij helaas geen invloed op eventuele verhinderingen bij DHL. In de regel klopt het en is het voor 16:00 besteld de volgende dag in huis, echter kunnen er altijd verhinderingen ontstaan bij de bezorg partij wat dit in de weg kan zitten. Ik wens je verder een hele fijne dag en nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten. ^Grace is Green