annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl

1.629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

4 nov 2023
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

29 jul 2023
Bestelling geannuleerd zonder opgave van reden en tot dusver nog geen geld retour ontvangen. Hier al twee berichten over verzonden richting Anna van Toor, geen enkele reactie. Wanneer ik volgende week geen reactie ontvang ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen. Dit is geen manier van met de klant omgaan vanuit Anna van Toor.
10 okt 2023
Ik had een waarde cheque ingeleverd op een blouse online. (Wat al heel vreemd was dat die niet leverbaar was maar wel op de site staat) vervolgens wordt de bestelling geannuleerd dus ik vroeg aan de dame aan de telefoon hoe dat dan zit met mijn waarde cheque. Nou daar praten ze over heen en dat kon ik dan wel in de winkel regelen.
Antwoord van annavantoor.nl
HI, We zijn inderdaad net overgegaan naar een nieuw systeem en website. Niet alles liep zo soepel als we hadden verwacht waardoor ook de voorraad niet helemaal klopte maar het gaat weer de goede kant op ;-) De voorraad klopt nu sowieso weer helemaal.
3 aug 2023

Slechte service

Voorraad op de website bleek niet op orde. Want overgang naar nieuwe website, was de reden. Daar moest ik wel zelf achterkomen, door met hen contact op te nemen, nadat ik na ruim 1 week nog niets over de bestelling had vernomen. Bestelling werd zonder excuses en compensatie geannuleerd. Wacht nu al 12 dagen op terugbetaling.
10 aug 2023
Hi, onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. Je bestelling was dus niet meer op voorraad en je geld wordt teruggestord. Echt heel vervelend maar we hopen van de week alles opgelost te hebben. En jullie weer de service te verlenen die jullie van ons gewend zijn. Nogmaals onze excuses!
1 jul 2023
Moscow trui gekocht label geeft af op trui winkel gebeld nemen niet op klantenservice gemaild daarna gebeld sturen me weer door naar de winkel ene winkel is de bedrijfsleidster niet andere weer gebeld vervolgens krijg ik een tegoed bon😳 meerdere vervelende ervaringen terwijl ik er best veel koop
KV
klazien v.
Zijderveld
18 jul 2023
zo jammer nu de webshop veranderd is ik niet meer met afterpay kan betalen aangezien dat voor mij alleen maar mogelijk is. ik wilde graag iets in de webshop bestellen van de sale. als ik wist in welk filiaal ze het nog hebben kan ik het daar misschien nog kopen. ik baal hier ontzettend van.
19 nov 2023
Donderdag ochtend besteld, had de volgende dag in huis moeten zijn. Bestelling ontvangen bij de buren dinsdag namiddag. Inmiddels vertrokken op vakantie dinsdagmiddag. Klanten service verteld dat als de kleding niet goed is kan ik niet retourneren binnen 14 dagen. Geen reactie gehad!
Antwoord van annavantoor.nl
Bedankt voor je reactie. Natuurlijk kun je in dit soort gevallen iets na de retourtermijn de items terug sturen.
27 jul 2023
Na een bestelling te hebben gedaan , na 2 dagen nog steeds niks gehoord . Na een mail eindelijk na een paar dagen een reactie . Voorraad was niet op orde dus de bestelling werd geannuleerd. Kan gebeuren , maar ik had na een week nog steeds geen geld terug gestort gekregen .

Geen pakket ontvangen

Helaas heb ik na 10 dagen mijn bestelling nog niet ontvangen, ben in contact maar men beloofd iets te laten horen en dan is het een dag later dan beloofd, tot nog toe geen pakket, wel betaald, terwijl de broek inmiddels overal verder wordt afgeprijsd.
10 aug 2023
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn overgegaan naar een nieuwe website en dat liep toch niet zo soepel als gehoopt en voorspeld. Vandaar dat de online voorraad niet helemaal uo to date is met de werkelijke voorraad. We zijn dus de hele dag mails en telefoontjes aan het beantwoorden van klanten met vragen hierover wat natuurlijk terecht is. Iedereen die iets besteld heeft wat niet op voorraad was krijgt sowieso haar geld terug! Het kan dit keer alleen iets meer tijd in beslag nemen dan normaal. Nogmaals onze excuses!
Wanneer een artikel niet meer leverbaar is. Dit ook op de site vermelden en niet een willekeurig ander artikel sturen. Telefonisch netjes te woord gestaan. Op advies heb ik het artikel direct terug gestuurd maar wacht nog steeds op mijn geld terug.
4 aug 2023
Geld retour na 14 dagen nog niet ontvangen. Mail na 10 dagen verstuurd naar klantenservice. Pas na 3 dagen antwoord. Geld vandaag nog niet ontvangen. Dit gebeurt al voor de 2 e keer. Ze zijn mij kwijt als klant. Het lijkt dagelijks zo te gaan
30 jul 2023
Pullover besteld en zou naar winkel gestuurd worden.. was het naar verkeerde winkel gestuurd en dan krijg ik een mail dat de pullover niet meer krijg … en ik hoorde dat het er een nieuw systeem is en dat gaat nog wel eens mis .. dus jammer.

Mijn order was cancelled. Zonder uitleg hoe verder.

Ik bestelde online een jurkje en kreeg 3 dagen later een mail your order is cancelled.Geen uitleg dat het bedrag teruggestort word dus bellen naar de klantenservice en 10 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
2 aug 2023

Zeer slechte ervaring met ,Anna van Toor vanwege niet leveren goederen.

Zeer slechte ervaring met ,Anna van Toor. Bestelde blouse niet ontvangen maar wel betaald. Na bestelling mailtje ontvangen met dank voor bestelling maar daarna niks meer gehoord of ontvangen.
27 jul 2023

Heb mijn bestelling nooit gekregen.

Heb mijn bestelling nooit gekregen, was me na 2x bellen wel beloofd, maar weer niks, uiteindelijk weer gebeld en de broek afgezegd , inmiddels was de broek ook al 15 euro goedkoper geworden.
2 okt 2023
De website is vergeleken met de oude onwijs slecht! Foto’s zijn niet goed gemaakt waardoor de kleuren anders lijken. Deze website heeft een grote upgrade nodig om de oude te overtreffen
Antwoord van annavantoor.nl
HI, We zijn inderdaad net overgegaan naar een nieuw systeem en website. Niet alles liep zo soepel als we hadden verwacht maar het gaat weer de goede kant op ;-)
7 okt 2023
In de winkel heeft de verkoopster de verkeerde maat besteld. Na retour zenden moet ik vervolgens erg lang wachten totdat ik mijn geld terug krijg. Heb het nog steeds niet.
Antwoord van annavantoor.nl
Excuses voor dit ongemak maar het verwerken van een retour kan tot 10 werkdagen duren.
27 jul 2023
Sweater besteld via website, bleek niet op voorraad, terwijl ik deze gewoon kon bestellen. Kan deze nu gewoon nog steeds bestellen terwijl deze niet op voorraad is!
28 jul 2023
Na vragen waar mijn pakketje bleef omdat het erg lang duurde het antwoord was dat het niet meer op voorraad was. Wacht nog op mijn geld retour
29 jul 2023
Ik heb lang geleden betaald voor een bestelling en nog niets ontvangen. Er is door anna ook niet geregeerd op mijn laatste mail hierover.
19 nov 2023
Ik heb alles retour gestuurd. Absoluut niet naar verwachting. Het geld dat teruggestort moet worden blijft ook maar op zich wachten.
Antwoord van annavantoor.nl
Wat jammer om te horen. De retourprocedure kan tot 10 werkdagen in beslag nemen.