annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl
Beoordelingen:

1.629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.155 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

de meest kritische beoordeling

4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
8 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

DHL is wispelturig !!!

Terwijl ik thuis was op het afgesproken tijdstip, kreeg ik een briefje dat het pakket in een DHL opslag was neergelegd. Ik moest gewoon de email afwachten (die ik dagen later pas kreeg omtrent de DHL-locatie waar mijn pakje zou liggen. Dit terwijl ze het zo bij de buren (waren allemaal thuis) afgegeven kon worden. Dit gebeurt normaliter ook, maar waarom het dit keer niet zo was, is en blijft voor mij een raadsel. Uiteindelijk kreeg ik het pakket pas een week later, dan afgesproken was en daarom ben ik erg ontevreden over de bezorging en zal ik hier in de toekomst geen gebruik meer van maken.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Terugbetaling klopt niet
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ruim 1 week geleden artikelen geretourneerde. Volgens track andvtrace zijn die ontvangen door anna van toor. Helaas heb ik hier geen bevestiging van ontvangen, laat staan mijn geld retour. Dit duurt veel te lang. Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
18 mrt 2024
Beste Mevrouw, We hebben uw retour op 7 maart ontvangen, 4 dagen nadat uw deze review geplaatst heeft. In verband met de handelingen die een retourorder nodig heeft hanteren we een terugbetaal termijn van 10 dagen. De terugbetaling van uw order heeft 7 dagen na ontvangst plaats gevonden. Dit zou u ook terug moeten vinden op uw rekening. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. MvG Team Anna van Toor
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Met de Sale is het een groot drama.

Elke x als het sale is dan duurt het heel lang eer je iets thuis krijgt.Als je de bestelling al krijgt.Bestelling word dan zelden (compleet) geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
18 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw eerlijkheid. Ons doel is om de best mogelijke klantervaring te bieden, en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw waardevolle feedback.
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling wordt niet afgeleverd en ik wordt door Anna van Toor op de hoogte gehouden van de status.
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb deels van het pakket geretourneerd. Tot op heden heb ik hierover geen terugkoppeling gehad terwijl Riverty de terugbetaling wil incasseren. Ik heb al telefonisch contact gezocht met uw medewerker die aangaf dat het pakket is geretourneerd.Ik vind het niet prettige afwikkeling en weet niet of ik nogmaals ga bestellen
Beoordeling melden
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket was kwijt… twee weken zelf achteraan moeten bellen om er vervolgens achter te komen dat het pakket alweer retour was gestuurd.
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Aan koop in de winkel teruggebracht maar naar 9 dagen nog steeds geen geld terug ontvangen
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijskaartje retour sturen. Vervolgens lang wachten op terugbetaling. Geen online aankopen meer voor ons.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde items niet leverbaar

Ik bestelde leuke artikelen op hun webshop. Ik ben fan van dit merk. Helaas kreeg ik pas na een week mijn bestelling geleverd, en ontving ik maar 2 van de 8 bestelde items. De rest was niet leverbaar. Wat raar dat ik de items dan wel kon bestellen.
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb helaas mijn bestelling niet ontvangen!
Beoordeling melden
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niets gehoord van mijn retourzending. Nu een week geleden verstuurd, MvG Karin Witteveen
Beoordeling melden
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket teruggestuurd omdat te groot was en nog steeds geen geld terug
Beoordeling melden
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Inloggen met bestaand account lukte niet

Inloggen met bestaand account lukte echt niet. Heb nieuw account aan moeten maken. Ingewikkeld….
Beoordeling melden
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Dus weinig te beoordelen.
Beoordeling melden
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb alles retour gestuurd. Absoluut niet naar verwachting. Het geld dat teruggestort moet worden blijft ook maar op zich wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Wat jammer om te horen. De retourprocedure kan tot 10 werkdagen in beslag nemen.
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sinds AvToor over is gestapt op een nieuw systeem is het knudde. Wanneer je een bestelling doet, krijg je ongeveer een week! later te horen, dat één of meerdere artikelen niet leverbaar zijn. Ik vind dat zó slecht. Als je voorraadmelding op orde is, moet je dat bij bestelling direct aan kunnen geven ! Daarnaast heb ik ook meerdere keren aan de bel moeten trekken om het tegoed van niet geleverde artikelen teruggestort te krijgen. Kwalijke zaak, vind ik. Dit alles leidt er bij mij toe, dat ik geen/weinig animo heb om nog te bestellen bij Avtoor. Het loopt te vaak op een teleurstelling uit. Ook de kosten ve retourzending vind ik niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Wat ontzettend vervelend om te horen. De voorraden zijn nu allemaal weer kloppend bij het nieuwe systeem dus daar ligt het niet meer aan. Het kan wel zijn dat een item écht net voor je bestelling is uitverkocht. Dat is natuurlijk erg vervelend. Excuses voor het ongemak.
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Donderdag ochtend besteld, had de volgende dag in huis moeten zijn. Bestelling ontvangen bij de buren dinsdag namiddag. Inmiddels vertrokken op vakantie dinsdagmiddag. Klanten service verteld dat als de kleding niet goed is kan ik niet retourneren binnen 14 dagen. Geen reactie gehad!
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Bedankt voor je reactie. Natuurlijk kun je in dit soort gevallen iets na de retourtermijn de items terug sturen.
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is retour, breisel vd trui zit vol met gaten en fouten!
Beoordeling melden