Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken.
De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi.
Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes.
Ik heb geen klachten, alleen complimenten!
Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur.
Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding.
De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Wacht al erg lang op mijn bestelling. Heb 2 artikelen besteld en als het tweede artikel er nog niet is vind ik dat men het andere artikel alvast kan verzenden. Heb op 4 april de bestelling gedaan en op 13 april nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
2 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beschrijving van de pasvorm kan beter. Dan had ik niet hoeven retourneren.
Afwikkeling retour duurt ook lang.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze moeten aan geven waar en wanneer het pakket is bezorgd.
Beoordeling melden
17 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Prettig en zeer aardige verkoopsters.
Maar vind de collectie niet aantrekkelijk.De mooie kleding die er vroeger was vind ik niet meer terug
Beoordeling melden
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn retour nog niet ontvangen
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van producten is wel beter geweest. Verder alles ok.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De prijzen rijzen de pan uit de laatste twee jaar . Bijna niets onder de 80 euro te krijgen dat is wel erg jammer
De ze ding is na 11 dagen nog niet aangekomen (buitenland zending) Helaas pakte de klantenservice het niet pro-actief op
Beoordeling melden
18 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Product omschrijving op internet kan beter voor wat betreft het materiaal
de omschrijving op internet kan beter voor wat betreft het materiaal van een product. Verder zijn ze bijzonder langzaam met het terugbetalen van een geretourneerde bestelling.
Beoordeling melden
14 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Retourneren
Personeel vriendelijk, leuke artikelen maar retourafhandeling / geld retourneren zou vele malen sneller kunnen.
Op 26 januari jl blouse besteld, deze nog niet ontvangen, ligt wel aan DHL.
Er wordt nu een onderzoek gestart, 2 x email gestuurd naar Anna van Toor, krijg keurig email terug maar schiet er niet veel mee op, zij zeggen we wachten het onderzoek af, de blouse is al betaald maar heb nog niks, geen idee hoe lang zoiets duurt
Beoordeling melden
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Verzending met DHL is verschrikkelijk
Beoordeling melden
2 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Webshop niet gebruiksvriendelijk genoeg.
Beoordeling melden
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de producten laat soms te wensen over. Dus prijs kwaliteit vind ik minder.
Beoordeling melden
20 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Product retour
Duurt lang voor je je geld terug gestort krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Het kan tot 10 werkdagen duren :)
19 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Artikel zag er in de folder heel anders uit dan in werkelijkheid (kleur,structuur vd stof)
Beoordeling melden
17 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Gewoon goed
Beoordeling melden
4 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Iets terug gebracht een week geleden en nog steeds geen bevestiging gehad
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
20 nov 2023
Hi, het verwerken van een retour kan tot 10 werkdagen duren.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.