sonniboy.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden188 beoordelingen in totaal

Nou, de ervaring leert dat de informatie inpakken, verstuurd beter kan. Maar ik heb heel wat van mijn eigen auto's voorzien van car shades, volvo s60 renault koleos mercedes w204 en nu de w246 de laaste breekt alles wat een perfecte pasvorm en montage gemak .ongekend wat een eenvoud. Hulde zeer tevreden van uit Borne.

12 jul 2023
Product zelf is perfect. Gebruiksaanwijzing minder. Tevens niet compleet qua bevestiging stukken. Nadat ik mail had gestuurd hierover kreeg ik geen reactie

Beoordelingen voor sonniboy.nl

Fijne pasvorm makkelijk te plaatsten in de auto.

Fijne pasvorm, makkelijk te plaatsten in de auto. geven een goede bescherming en moeilijk van buiten af doorheen te kijken. In de zijn ramen (degen die omhoog-laag kunnen) zit een insnede. Hier lieten de verbinden los. (dit is waarom ik geen 5 sterren geef) Na wat buigen blijven ze nu zitten.
Goede passing voor specifieke auto. Wat beter kan/ mag is de instructie, m.n de foto’s laten niet echt duidelijk zien wat de beste werkwijze is. Maar het wijst zich ook wel vanzelf
19 mei 2024

Passen perfect

Was even bang dat ze te groot waren voor de auto maar ze passen echt perfect en geven een mooie donkere touch aan de ramen waardoor het ook goed koeler blijft in de auto.
24 mei 2024
Pasvorm is niet helemaal goed voor mijn auto En de bevestigings materialen zijn erg zwak Een aantal jaar geleden was dit product na mijn mening beter
Super bedrijf, snelle levering en als er iets is wordt het netjes en snel geregeld Aanrader voor iedereen
Snelle levering en makkelijk te plaatsen met de beschrijvimg
SF
Sven F.
Noordwijk
29 mei 2024

Snelle levering een goede kwaliteit

Snelle levering. Goede handleiding. Goede kwaliteit
Top goede kwaliteit en snelle levering
IF
Ilja F.
Hoogeveen
26 mei 2024
Snelle levering top klantenservice.
29 mei 2024

Alles top👍 bedank

Alles top👍
3 jun 2024
👍
1 jun 2024
18 mei 2024
2 mei 2024
Makkelijk te installeren dankzij de meegeleverde clips en aanwijzingen. Zeer tevreden over de kwaliteit.
16 mei 2024
Mooi systeem en makkelijk te bevestigen helemaal op maat👍
16 mei 2024
14 mei 2024
17 apr 2024
Het bestelde product voldeed niet aan mijn verwachting. Moest het ook retourneren.