Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf NederlandReviews

Gecertificeerd sinds: 31-1-2018
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Tuf-Tuf Nederland is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Tuf-Tuf Nederland kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 31-1-2018
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

1.049 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Erg fijn contact met Tuf Tuf nadat ik een leuke verrassing wilde regelen voor iemand in Nederland terwijl ik zelf op vakantie was. Ze hebben heel goed geholpen en onwijs snel een mooi pakket in elkaar kunnen zetten. De bezorging ging perfect op tijd en de ontvanger was ontzettend verrast! Mocht je een mooie pinata willen bestellen zou ik dit zeker bij Tuf Tuf doen.

Leuke webshop voor bijvoorbeeld ballonnen en bordjes etc, die zijn wel oké. Alle andere dingen zijn van matige kwaliteit. Pinata die niet uit elkaar te slaan is omdat hij is omwikkeld met plastic, een opblaasbare flamingo die in geen velden of wegen op het plaatje lijkt dat op de webshop staat, sterretjes cijfers die al afgebrokkeld zijn en niet meer op te branden. Wel super met verzenden, bestellen en de volgende dag in huis. Nogmaals heel erg leuk voor de ballonnen, die zijn ook echt goed maar verder niet te veel verwachten.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Leuk om je positieve ervaring te lezen! En tof dat je ontvanger verrast was. Tot een volgend feestje! 🎈 Groetjes Marjolijn
Veel aanbod, en leuke keuze, maar het wordt bezorgd via GLS en die maken er altijd een zooitje van. Daardoor was mijn bestelling niet op tijd binnen en moest ik alsnog last-minute langs Tuf Tuf in Zaandam. Wat gelukkig kon, omdat ze 's avonds geopend zijn! Super geregeld van hun, maar jammer van GLS..
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Evengoed bedankt voor je review! Jammer om te horen dat GLS niet op tijd heeft bezorgd. Veel plezier met je feestje! 🎉 🎉
Ik werd gebeld na vermoeden dat de bestelling die ik had geplaatst niet helemaal klopte, en ze hadden gelijk! Onoplettendheid van mij en fijn dat zij meedenken. Top!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Fijn om te horen!! We denken graag met je mee. Veel plezier van je bestelling en tot een volgend feestje🎉 Groetjes Marjolijn
Overzichtelijke site, niet heel erg aan de prijs! Bezorging via gls kan wel beter werd nu in de papieren container gepropt gelukkig alleen schade aan de doos
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de site en producten! Wat jammer van de bezorging, maar bedankt voor de feedback! Groetjes Marjolijn
Ik heb rietjes bekers besteld. Echt super leuke bekers. Mijn kleinkinderen zullen er blij mee zijn. En ik ook want er gaat geen halve liter sap in 😂
Haha leuk om te horen Monique! 🎉
Ik wilde nog wat toevoegen aan mijn bestelling en hiervoor geen extra verzendkosten betalen, dit was simpel en top geregeld!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Super! Als je tijdig met ons contact opneemt kunnen we het inderdaad nog samen voegen. Fijn he! Geniet van je bestelling 🎈 Groetjes Marjolijn
Regelmatig besteld, altijd goed. Kan mijn herstelling altijd snel ophalen. Bestel nergens anders meer mijn feestartikelen.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor de review Sanne! Veel plezier van je bestelling en tot een volgend feestje!🎉 Groetjes Marjolijn
Goed en netjes ingepakt. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Goed om te horen! Geniet van je feestje 🥳 Groetjes Marjolijn
Super snelle levering! Dus ook met een last minute idee kom je hier aan je spullen! :)
Echt super snel verwerkt en verzonden!! Wij bevelen jullie zeker bij anderen aan!!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Dat is leuk om te horen Alinda! Veel plezier met je bestelling!😃
Hele snelle levering en mooie producten! Goede prijs kwaliteit verhouding.
Fijn om te horen! Veel plezier met je bestelling 🎉 Groetjes Marjolijn
Snelle levering, mooi product. Ik hou deze website in mijn favorieten :)
Leuk om te horen! 🎉 Groetjes Marjolijn
Snelle levering, vlotte reactie op vraag, gewoon goed zoals het hoort
Fijn om te horen! Veel plezier met je bestelling! 🎈
Snel en fijne communicatie. Artikelen zijn zoals op de foto. TOP!
Super om te horen! Thanks👍 Geniet van je feestje! Groetjes Marjolijn 🎉
Snelle levering en fijn meegedacht dus een hele goede service!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Fijn om te horen! 🙂 Geniet van je feestje!
Snel geleverd en leuk product om als uitdeel traktatie te doen
Dat ziet er super leuk uit! Veel plezier met uitdelen. Groetjes Marjolijn 🎈
De bestelling werd netjes ingepakt bij mij aan huis bezorgd.
van G. K.
Snelle levering, niet in een enorme doos verpakt, erg netjes
Leuke site, leuke spullen en snel en netjes geleverd!
Leuk om te horen! Geniet van je bestelling 🎉 Groetjes Marjolijn
Na de bestelling volgende dag ontvangen. Heel fijn.
Mooizo! Veel plezier ermee 🎈