Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf Nederland

437 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.000 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2018
Tuf-Tuf Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je kan alles hier wat je voor het verjaardag van je kind vinden! Top kwaliteit en leuke thema’s. Bovendien is het pakketje snel en netjes geleverd. Dank jullie wel Tuf-Tuf, het was een leuke feestje zoals elke keer! Wat jullie beter kunnen doen is misschien wat tips bij elke thema zetten over activiteiten die kunnen gedaan worden met de desbetreffende thema. Zodat degene die het feestje organiseert krijgt een idee over wat kan gedaan worden tijdens een feestje.

20 okt 2023
Tijdens het bestellen in de laatste stap gaf kassamand telkens een foutmelding. Hierdoor paar keer opnieuw de producten moeten toevoegen. Per abuis vergeten om uitnodigings kaarten toe te voegen (juist die had ik met spoed nodig). Volgende dag gebeld met klantenservice en de situatie uitgelegd en verzocht of de kaarten met hoge uitzondering zonder verzendkosten nagestuurd kunnen worden, aangezien ik voor bijna €40 had besteld en het onredelijk vond om voor een vergeten product van maar € 3 nog eens bijna € 5 aan verzendkosten moet betalen. Mevrouw aan de telefoon was kortaf en klantonvriendelijk dat dit niet mogelijk is. Zeer teleurstellend. Vaker bij jullie besteld, maar voor mij een reden om in de toekomst niet meer bij jullie te bestellen ondanks het mooie gevarieerde aanbod aan producten. Klantbehoud mag aan gewerkt worden.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

Prettig en feestelijk bedrijf

Na een bestelling te hebben geplaats, kon ik het binnen 10 minuten ophalen. Ik was ook zeer verrast van het assortiment en de vriendelijkheid.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat ontzettend leuk om te horen. We hopen je nog een keer terug te zien en veel plezier van onze producten.
3 mrt 2024
Contact opnemen nadat pakketje verkeerd was bezorgd, daardoor had mijn zoontje op tijd voor het feestje het kleed!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat het pakketje toch nog op tijd was. We hopen dat jullie een leuk feestje hadden.

Gewoon zo doorgaan!!!

Snel-Correct-Direct Bereikbaar-Denkt mee- Oplossing gericht- Verzonden artikelen goed verpakt-Ga zo door!!!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van onze producten en hopelijk tot een volgend feestje.
Ik heb in de voormiddag iets besteld en het werd die zelfde avond al geleverd en het was netjes verpakt
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat fijn dat de bestelling al zo snel geleverd was. Veel plezier van onze producten en hopelijk tot een volgend feestje.
HK
Hele snelle levering, goede prijs. Miste alleen een rietje voor het opblazen van de speciale ballonnen
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Het klopt dat er soms geen rietje bij de cijferballon zit. Dit is per leverancier verschillend, onze excuses daarvoor. We hopen dat jullie een leuk feestje hadden.
Game doos traktatie Echt onwijs leuk! Past genoeg in en mijn zoon is er helemaal blij mee.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je bericht en het sturen van de foto. Heel veel plezier met het uitdelen van de traktatie. Hopelijk tot een volgend feestje!

Goed en snel

Ze hebben tegenwoordig ook een showroom. En de optie van afhalen vind ik fantastisch.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Hopelijk tot een volgend feestje!
Bestelling klopt altijd en ligt snel klaar om opgehaald te worden.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze service. We hopen je nog eens terug te zien.
SV
De supersnelle afhandeling plus de bezorging van mijn pakket
Snel geleverd. Snel antwoord op vragen en denkt met je mee
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat de bestelling snel in huis was. Hopelijk tot een volgend feestje!
Artikelen zijn zoals omschreven en snel geleverd.
Zeer tevreden, snel geleverd, alles compleet.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat alles naar tevredenheid is. Hopelijk tot een volgend feestje
Makkelijk om te bestellen en snelle levering
Besteld en dezelfde dag nog in huis.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat de bestelling snel in huis was. Hopelijk tot een volgend feestje.
18 feb 2024
Goede website en snelle behandeling
Bedankt voor je review.

Fijn bedrijf

Ruim assortiment en goede service
De bestelling was niet compleet.
18 feb 2024
Kwalitatief en snelle levering
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
snelle levering, top service!
Zeer snelle levering.