veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.849 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
veelliefs.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

De enthousiaste manier van communiseren en oplossing gericht denken.
Goede ervaring, en diirecte bezorging, leuke kadootjes.
Leuke reacties van de ontvangers, iets totaal anders en niet zo duur.
SA
Mijn zieke broertje was heel blij met deze leuke verrassing.
Antwoord van veelliefs.nl
Goed om te horen! Beterschap voor je broertje en tot de volgende keer!
Het is in principe eenvoudig wat te bestellen. Vond alleen jammer dat je niet tegelijk verschillende producten en adressen kon doen een gemis. Of ik snapte het niet, lol
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je recensie! Op dit moment bieden we helaas geen optie aan om meerdere pakketjes naar verschillende adressen te verzenden in één bestelling. Je kunt dit wel regelen door meerdere bestellingen te plaatsen. Mocht je ooit meer dan 5 pakketjes naar één adres willen verzenden, dan kun je ons altijd even een e-mail sturen! We kunnen je helpen door een adressenlijst-template toe te sturen via e-mail.
RE
Renate E.
Tegelen
Bedankt voor de sterren!
Totaal prijs
Antwoord van veelliefs.nl

echt een aanrader voor een leuk cadeau

heel leuk ingepakt en op de aangegeven dag bezorgt en lekkere snoepjes
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen 😊 Tot de volgende keer! 🌸
17 feb 2024
Leuke snoep door de brievenbus post. Betaalbaar en leveren wat ze aanbieden.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de positieve woorden! 😊 Tot de volgende keer!
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de positieve woorden! 😊
Ontvanger erg blij met het pakketje!
Fijn om te horen! :)
Er werd sneller geleverd dan op Sinterklaas, 5 december, maar er zat wel weer een sticker op dat het pakketje pas op de 5e mocht worden geopend. Goed geregeld! Handig dat het door de brievenbus past.
Antwoord van veelliefs.nl
Fijn dat het door de brievenbus past maar de bezorgdienst gaf eerst aan het te bezorgen maar is door wat voor reden ook een dag later door de brievenbus bezorgd.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb even meegekeken en ik zie dat wij jouw pakketje op tijd aan de bezorgdienst hebben meegegeven. Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat je hier zo min mogelijk hinder van zou ondervinden. Excuses voor het ongemak! Je bent welkom om contact met ons op te nemen in deze situaties, zodat we je meteen kunnen helpen. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker van Veel Liefs.
Mooie prijzen en geen verzendkosten erbovenop. Heel leuk om iets leuks te sturen op deze manier!
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je positieve recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag nog eens terug!
3 dec 2023
3 dec 2023

Zorgeloos

Geen problemen met bestellen, bezorgen en goede prijs
2 nov 2023
Snelle bezorging
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je positieve reactie! :)
RS
Rob S.
Buchten
1 nov 2023
Leuke kaart met een pluspunten
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je positieve recensie!