veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.919 beoordelingen in totaal

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

25 mrt 2024
Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

Geweldige oplossend bezig

Nadat de levering door PostNL zo slecht was neergezet en het geleverde pakketje verdwenen was, is dit door Veel Liefs zo geweldig en snel opgepakt. En als het nog zou bestaan zou Veel Liefs zeker 3 maal de warme douche verdienen. Super gedaan
20 mei 2024

Geen sticker

Het pakketje werd geleverd zonder de sticker pas op zondag open maken. hierdoor werd het gelijk open gemaakt de vrijdag dat het geleverd werd. Dat was erg jammer. Aangezien het speciaal voor moederdag was.
Antwoord van veelliefs.nl
Hi! Dat is heel gek inderdaad, dat moet een foutje geweest zijn. Ik zie in de notities dat we een 'openmaken op moederdag'-sticker er op hebben geplakt, maar mogelijk is dat in het proces toch niet goed gegaan. Excuses hiervoor! We hopen dat het pakketje alsnog goed is bevallen!

Goede service, voor herhaling vatbaar

Ik was vergeten om de leverdatum aan te klikken en werd even voor verzending gebeld over de juiste leverdag. Dat vond ik erg netjes. Leuk kadootje door de brievenbus voor een kind.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het schrijven van je recensie! Fijn om te horen! 🥰
Ik ben goed op de hoogte gehouden, wat betreft de verzending. Ik zou eigenlijk graag willen dat degene die het pakje ontvangt geen mailtje van jullie krijgt i.v.m. de verrassing.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! De ontvanger krijgt geen mailtje van de T&T, deze wordt alleen verstuurd naar de verzender! Wel kan het voorkomen dat de ontvanger een account heeft in de PostNL app of DHL app, waardoor ze meldingen ontvangen als er post onderweg is naar ze. Helaas ontkom je daar niet aan, dat heeft de ontvanger zelf zo ingesteld en kunnen wij helaas niet tegenhouden. Gelukkig blijft het altijd een verrassing als ze de apps niet hebben + ze weten niet wat voor lekkers er in het doosje zit en van wie het komt!
19 mei 2024

Goede prijs en snelle verzending

Snoepjes besteld, de opkikker. Kikkersnoepjes in diverse kleuren. Goede prijs, snel afgehandeld en leuk verpakt.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je positieve recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag nog eens terug!
Word altijd leuk verpakt, netjes en snel verzonden altijd een feestje on te versturen en te krijgen :)
Antwoord van veelliefs.nl
Hartelijk dank voor je recensie! Jouw positieve feedback motiveert ons. Tot de volgende keer!
LD
Len D.
Haarlem
Prima voor elkaar,op tijd bezorgd volop keuze ik ben hier heel blij mee
Antwoord van veelliefs.nl
Ah wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve recensie! 🌟
2 jun 2024
Altijd super snelle levering. Top kwaliteit.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen 😊 Tot de volgende keer!
21 mei 2024
Gratis verzenden snelle levering
27 mei 2024
Veel keus, ziet er leuk uit.
26 mei 2024
Leuk product goede service
26 mei 2024
Altijd leuk om te geven!
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de positieve recensie!
Bedankt voor de 5 sterren! 🌟
Bedankt voor de 5 sterren! 🌟
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de vijf sterren!
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de vier sterren! Hopelijk kunnen we daar nog een keer vijf van maken!
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de vijf sterren!