Rollers.nl- Logo - Beoordelingen

Rollers.nl

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2021
Rollers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goeie website met prima keuze-generator. Ruim aanbod en de spec's geven veel info. Snelle levering en goed verpakt. Ik denk niet dat ze de goedkoopste zijn, maar kwalitatief kost ook geld en dat staat bij mij als klant zeker voorop. Met hartelijke groet, GlasMaker / www.glasmaker.nl

4 feb 2024
Beste, tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets ontvangen, van mijn aankoop ,volgens DPD zou ik donderdag 1 februari mijn pakje ontvangen hebben en zelfs afgetekend hebben, ik heb niemand hier bij mij gezien of gehoord,verder lees ik dat mijn pakje uiterlijk de daar op volgende volgende werkdag zou kunnen ophalen in een DPD depot, waarvan ze mij een mail zouden sturen waar en wanneer ik mijn pakje daar zou kunnen zelf afhalen.niets meer van gehoord , waar is mijn besteling .naartoe ?????? Nooit geen DPD meer !!!!!!

Beoordelingen voor Rollers.nl

25 apr 2024
1 jul 2023

Gemiste kans ...

Duidelijke website, goede producten voor een goede prijs, snel afgehandeld en verzonden maar .. een hele dikke onvoldoende voor de bezorging via DPD. Echt heel jammer, anders waren het 5 sterren geweest. Mijn advies: doe jullie klanten én jullie zelf een groot plezier en stap over naar een andere bezorgdienst!
Prima service maar verkeerde vervoerder keuze. DPD heeft namelijk 8 dagen nodig gehad om te leveren. Na 8 dagen gaven ze een leveringsmelding die ze niet nagekomen zijn. De dag nadien kwamen ze zoals gepland maar de chauffeur liet me niet de tijd om de deur te openen of hij was al weg.
MB
Marcel B.
Kampenhout
Volgens jullie site was de buitendiameter van mijn bestelde asbussen 25mm, ik heb ze nagemeten en waren 24.85 MM. Het zou beter zijn om op jullie site de tolerantie of werkelijke maat te plaatsen. Mijn assen moesten gemonteerd worden met minimum speling en zijn dus niet bruikbaar.
11 jun 2023
Ik heb een katrolwieltje 3 cm besteld en die kwam per pakketdienst in een veel te grote doos. Dit had makkelijk in eeen envaloppe gekunt. Hier is nog een boel mee te verbeteren
Wordt beoordeeld
Heb gelagerde kruiwagenwielen gekocht. Prima wielen, mist alleen een afdekkap op de buitenzijde.
7 jun 2023
Had mindere ervaring omdat ik dacht dat er stalen wielen inzaten inplaats van kunststof