Lucardi Juwelier Maassluis

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden194 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Op de website niks te vinden dat koningsdag de winkel dicht is. Dus naar de winkel ja hoor dicht. Op de site gekeken of deze zondag met koopzondag open was stond op dicht. Ik gebeld waren ze open.. in de winkel netjes en vriendelijk geholpen nam alle tijd. Gaf ook netjes haar excuus voor de slechte melding op de site.

24 mei 2023
Klein winkeltje, veel sieraden waren op. En de medewerkster was ook niet echt heel vriendelijk. Naaldwijk is stukken beter
MS
Michelle S.
Zoetermeer

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maassluis

28 apr 2024

Top winkel!

Klantvriendelijkheid om zo te blijven ik ben voor het eerst in de winkel geweest,het viel mijn op dat ze niet opdringerig zijn.
19 apr 2024
Klantvriendelijkheid en erg behulpzaam en geduldig
19 apr 2024
18 feb 2024
Het geduld van de verkoopster bij het schieten van gaatjes bij een meisje van 4 jaar, chapeau voor de verkoopster! We zijn heel goed geholpen in Koningshoek, Maassluis.
Fijn geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam
18 jan 2024
niets aan op te merken werden gezellig geholpen
Was prima, geen op of aanmerkingen

Fijn personeel

Fijn geholpen
1 aug 2023
Rustige winkelbediende, niet opdringerig. Iets beter ‘scannen’ of een klant je nodig heeft, zou een verbeterpunt zijn.
16 jun 2023
De medewerkster was super behulpzaam en geduldig ondanks mn kindje die erg onrustig was
16 sep 2023
Werd met afrekenen niet om member gevraagd. Verder netjes geholpen
9 nov 2023
Lieve medewerkers Meer soorten aub
10 aug 2023
Ik vraag zei ,zij helpen naar wens
18 jul 2023
Altijd een leuke hebben dingetjes
Goede service
22 jul 2023