Lucardi Juwelier Maassluis

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden189 beoordelingen in totaal

Op de website niks te vinden dat koningsdag de winkel dicht is. Dus naar de winkel ja hoor dicht. Op de site gekeken of deze zondag met koopzondag open was stond op dicht. Ik gebeld waren ze open.. in de winkel netjes en vriendelijk geholpen nam alle tijd. Gaf ook netjes haar excuus voor de slechte melding op de site.

24 mei 2023
Klein winkeltje, veel sieraden waren op. En de medewerkster was ook niet echt heel vriendelijk. Naaldwijk is stukken beter
MS
Michelle S.
Zoetermeer

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maassluis

Top winkel!

13 apr 2024

Oorbellen schieten

Er werd goed de tijd genomen voor onze dochter. Ze heeft door de relaxe sfeer in de winkel helemaal geen spanning gevoeld en geen kik gegeven bij het schieten van haar oorbellen.
De hulp die werd geboden. Ik kwam met mijn kleindochter. Ze kreeg van mij haar 1ste oorbellen.

Aardig personeel

Hele aardige verkoopster die leuk op niveau van mijn dochter met haar communiceerde.
Het is een fijne winkel met fijne medewerkers die de tijd voor je nemen
Goed en snel geholpen en de ketting laten graveren zag er perfect uit
Klantvriendelijkheid en erg behulpzaam en geduldig
Goed geholpen!
Service
Het personeel en de service was top Het assortiment wat meer uitbreiden
Fijn geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel
Ontzettend vriendelijk en vakkundig geholpen.
Meer nieuwe dingen.
18 feb 2024
Het geduld van de verkoopster bij het schieten van gaatjes bij een meisje van 4 jaar, chapeau voor de verkoopster! We zijn heel goed geholpen in Koningshoek, Maassluis.

Toffe medewerker

Er werkt een hele leuke medewerker bij deze lucardi. Mevrouw met kort haar en meerdere tatoeages. Ze helpt ons altijd uitstekend.

Ik heb het heel goed ervaren een vriendelijke medewerkster. Ik kom vaker cadeautjes halen.
17 feb 2024
Het personeel was erg vriendelijk, en ik heb meteen een goed sieraad gekozen!
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam
Was prima, geen op of aanmerkingen