asbascomputers.nl

490 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.353 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

19 apr 2024
Mijn allereerste bestelling geplaatst bij ASBAS. Helaas beide laptops beschadigd. Ik snap dat A-grade ook beschadigd mag zijn. Maar een eerste bestelling kan natuurlijk extra verzorgd worden. Jammer, voor mij niet nog een keer ASBAS.
20 apr 2024
Bedankt voor je review en de foto's. Een A-grade mag bij ons geen gebruikssporen bevatten, een A-grade oftewel een 5 sterren product ziet er bij ons ook daadwerkelijk als nieuw uit. Echter volgens je bestelling merk ik op dat je geen A-grade(5 sterren) maar een B-grade(4 sterren) laptops hebt gekocht. Deze zijn licht gebruikt en bevatten enkel lichte gebruikssporen. Volgens de foto's zie ik ook lichte gebruikssporen, wat binnen onze kwalificatie valt. Volgens mij had je voordat je bestelde de verwachting dat je een 5 sterren (A-grade) laptops had besteld. Dan begrijp ik uiteraard de teleurstelling. Echter heb je bij ons 28 dagen niet goed, geld terug garantie, meld het retour aan via je account en we ruilen de laptops gratis voor je om, om je alsnog tevreden te krijgen. Of het je eerste bestelling is of dat je eerder een aankoop hebt gedaan maakt voor ons niet uit, wij zijn voor iedere klant transparant en leveren precies zoals we het vermelden op de product pagina.
Het opstarten van de computer was en is nog steeds niet in orde. Ik heb eerst in simple modus moeten opstarten. Ook was de batterij leeg. Ik heb niet de indruk dat de computer goed was gecheckt.
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je dit hebt mogen ervaren met uw computer. Wij hebben elkaar gesproken en afgesproken dat de computer wordt omgeruild, zo hoef je ook niet te wachten. Wij zien de computer vanzelf wel verschijnen. Ik wens je nu alvast veel plezier met je nieuwe computer!
6 jul 2023
14 jul 2023
Bedankt voor je review. Klopt helemaal; onze Refurbished producten zijn niet langer dan 3 jaar gebruikt. Wij verkopen ex-lease laptops/desktops. Dit houdt in dat bedrijven deze producten voor maximaal 3 jaar leasen en ruilen deze weer om voor andere. Deze komen dan weer terecht bij ons waarna wij deze in zijn geheel weer nakijken en professioneel reinigen en deze weer verkopen. Het kan uiteraard zijn dat producten andere productiedatum hebben, dit is weer af te lezen op onze website aan de hand van de processor generatie. Wanneer het product geproduceerd is betekent niet dat het de volgende dag verkocht/in gebruik genomen is. Op de website vertellen wij hoelang het product gebruikt is, niet wanneer het verkocht is aan de eerste eigenaar of wanneer het geproduceerd is. Jammer dat u vindt dat wij de klant misleiden, dit is zeker niet de bedoeling. Wij vinden dan ook dat wij de klant zeker niet misleiden omdat alle informatie op de website staat, en dat alle informatie op de website ook klopt. Ook staan wij 6 dagen in de week per mail/telefonisch te woord voor vragen. Niet tevreden? = geld terug binnen 28 dagen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je aankoop, je hebt een zeer krachtige snelle en jonge laptop gekocht die nog jaren mee kan! U bent altijd van harte welkom bij ons!
CK
Cees K.
Waarland
19 mei 2023

De laptop was viezig en accu kapot.

De laptop was viezig. Nagellak op de deksel en duidelijk veel gebruikt. Ook was hij onbruikbaar, want de accu was kapot. Kon niet meer opgeladen worden!
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat uw laptop niet naar wens was. Inmiddels ben je al voorzien van een nieuwe laptop. Wij hebben na ontvangst retour dezelfde werkdag nog een nieuwe laptop opgestuurd. Ik wens je veel plezier ermee!

Accu nu een maand stuk.

Zeer content met de laptop in het begin. Echter een maand later begeefd de accu het. Wanneer ik contact zoek omtrent garantie, krijg ik na 4 dagen nog steeds geen gehoor. Jammer. Kan de gekochte laptop niet gebruiken.
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat onze garantie afhandeling niet gewaardeerd wordt. U heeft in het weekend een ticket aangemaakt, waarbij we 2 dagen lang gesloten zijn. De dag voor Sinterklaas is onze allerdrukste dag waarbij je ticket nog niet is beantwoordt, de volgende dag hebben we telefonisch contact gehad waarbij we zonder moeite en zonder poespas direct een splinternieuwe accu hebben besteld voor je. De nieuwe accu is inmiddels besteld en wordt binnenkort bij je afgeleverd. Jammer dat onze snelle garantie afhandeling niet gewaardeerd wordt. Ik wens je alsnog veel plezier met de laptop en de splinternieuwe accu!
20 jul 2023
Slechte laptop kwaliteit stond good. Maar dit was wel ver weg van good. Jammer
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je ervaring. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden was met je aankoop. Wij doen er alles aan doen om je tevreden te stellen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Je hebt gekozen voor geld terug, inmiddels is uw bestelling gecrediteerd. Wij wensen je veel succes.
1 aug 2023
Came with non original charger , nothing mentioned in the description
Beter en sneller reageren bij een defect artikel
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. U heeft een melding gemaakt via ticket op de website, volgens onze informatie heb je binnen 31 minuten een antwoord gekregen. Daarna heb je een antwoord terug gegeven, dat was op een vrijdag middag. Dus de hele weekend zijn wij gesloten en kunt u geen antwoord krijgen, maandag de eerst volgende werkdag hebben we dus aan de hand van jou antwoord een onderzoek gedaan om het probleem op afstand te verhelpen, en hebben we je dinsdag met antwoord terug gestuurd. Ik vind het jammer dat we hiervoor een 2 sterren review krijgen omdat binnen 31 minuten een reactie geven niet snel genoeg is, in de mail hebben we zelfs direct een instructie gegeven om de schijf toe te kennen, in plaats van een geautomatiseerd bericht..Jammer dat onze zeer snelle reactie en een antwoord met instructies, daarop een hele werkdag onderzoek verricht om je zo goed mogelijk te helpen gewoonweg niet gewaardeerd wordt, jammer dit!
4 aug 2023
veel te laat verstuurd en ook nog het verkeerde
Antwoord van asbascomputers.nl
Wij kampen momenteel met extreme drukte vanwege back2school periode, tijdens de zomerperiode is personeel bezetting ook anders dan normaal. Tijdens zulke grote drukte en omstandigheden kan het voorkomen dat een order later aankomt dan normaal. Wij hebben u netjes per mail op de hoogte gehouden van de latere levering. Uw order is 1 werkdag vertraagd, onze excuses voor het ongemak. Volgens ons systeem heeft u het juiste product ontvangen; u heeft besteld; HP EliteDesk 800 G5 DM, u heeft ontvangen; HP EliteDesk 800 G5 DM. Kunt u ons uitleggen wat er verkeerd is?