asbascomputers.nl

490 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.353 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

ED
EC D.
Nieuw-Vennep
vriendelijker telefoon opnemen
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Het gesprek heb ik zojuist nogmaals laten draaien en kon eerlijk gezegd niets vreemd op aan merken? Mijn collega nam heel vriendelijk de telefoon op, voorziet je netjes van antwoord waarbij je net paar minuten geleden had gemaild, hij was net op het punt om je per mail een antwoord te voorzien, daarna zag hij dat je op hetzelfde moment ook belt, daarop neemt me collega juist bewust heel enthousiast klantgericht de telefoon op. Kunt u ons vertellen wat vriendelijker mag? Dan kunnen we hiervan leren en verbeteren we alleen maar onze service. Met vriendelijke groet, Team Asbas Computers
3 feb 2024
Klantenservice reageert snel. Echter voldoet de laptop niet helemaal er zitten sticker op de toetsen om het een Nederlands toetsenbord te maken dit stond niet duidelijk vermeld bij de omschrijving ik mag hem omruilen maar goed ze hebben er geen met origineel toetsenbord en degene die dan wel overeenkomt is meteen €200 duurder

Niet zoals het hoort

Prima desktop gekocht echter, bij thuiskomst het beruchte blauwe scherm. Teleurgesteld Windows opnieuw moeten herinstalleren en opnieuw het MS Office pakket moeten kopen. PC op zich is prima maar deze zou vlekkeloos moeten functioneren direct na aankoop. Gemiste kans wat mij betreft.
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je problemen hebt ervaren met je aankoop, dit is uiteraard niet zoals het hoort. Echter hebben wij geen support aanvraag van je ontvangen, bij problemen raden we aan om direct contact op te nemen voor de snelle afhandeling, dan lossen wij het probleem op. Als je bij ons eenmaal een Microsoft Office pakket hebt gekocht hoef je dit niet nogmaals na herinstallatie opnieuw te kopen, onze office pakketten zijn levenslang te gebruiken. Als de desktop nu prima functioneert wens ik je veel succes met je aankoop. U kunt ons 6 dagen in de week bellen en mailen, wij reageren altijd dezelfde werkdag nog terug. Met vriendelijke groet, Team Asbas Computers
22 jul 2023

Good,Not excellent

Not excellent, there are visible scratches on top of the laptop. Keyboard has been modified into a English keyboard by putting some cheap stickers on top of the keys.
Voor mij miste er een pen voor de tabletfunctie, maar zelf niet bij stil gestaan om dit te checken ..
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Standaard zit er geen pen inbegrepen bij de laptop. Anders zou deze er ingebouwd zijn zodat je deze kon 'uitschuiven' om de pen te gebruiken, dat is niet zo bij deze model. Mocht je nog vragen hebben horen we het graag. Ik wens je veel succes met je aankoop!
MD
Michael D.
Molenhoek

Goed product, toch niet tevreden

Betere omschrijving, echte product fotos, vriendelijke klantenservice als je belt
19 jul 2023
Toetsenbord is zelf beletterd en waar al Grade A.
31 aug 2023
Product is minder dan verwacht