koeka.com

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden311 beoordelingen in totaal

31 mrt 2024
Prachtige kleding. Twee jasjes besteld en wauw, ze zijn echt schitterend. Voelt heel degelijk aan, heel mooi en kwalitatief goed. Ook gekozen voor de cadeauverpakking en dat raad ik niemand aan. Het is een slappe, kartonnen doos die met plakbandjes in elkaar is gezet en wat een 'leuke' sluiting heeft, wat in werkelijkheid een zielig dun rood draadje is. Voor zo'n goed product zou je een leukere maar ook vooral betere verpakking verwachten.

9 aug 2023
Op de website staat vermeld voor 20:00 besteld morgen in huis. Wij kregen de bestelling 4 dagen later. Dit vind ik misleiding. Zegt ook wat je belooft of vermeld het niet op je website. Ik had bv beter bij Wehkamp of parental kunnen bestellen zij maken hun woordt wel waar.

Beoordelingen voor koeka.com

14 jan 2024
20 jan 2024
Order was not delivered. I contacted the customer service team but have not received a response!
Helaas niet de volgende dag geleverd en geen cadeau verpakking waar ik wel voor heb betaald
17 nov 2023
Kwalitatief goed product (omslagdoek). Naam laten borduren, op verschillende laptops, ipad en telefoon geprobeerd het lettertype aan te passen (er zouden twee lettertypes zijn), uiteindelijk maar opgegeven en de eerste optie qua lettertype gekozen. De applicatie op de website werkt daarin helaas niet vlekkeloos. Maar nog steeds een schitterend kraamcadeau! En ook snel geleverd!
Produkt en levertijd waren prima. Het was heel erg jammer dat ik ,nadat het produkt al was aangekomen,zag dat hetzelfde produkt bij Bol.com voor de helft van de prijs werd aangeboden.
20 jun 2023

Blij

Het merk heeft echt geweldig zachte spullen, ben er echt helemaal weg van en mijn dochter ook. Zeker een aanrader voor iedereen. De snelle verzending vind ik ook echt super fijn!
26 jul 2023
Bedankt voor de mooie complimenten Willemijn, heel veel plezier met je Koeka items.
Snelle levering, goed en toch leuk verpakt. En natuurlijk mooie producten. De website zou iets “vlotter” mogen. Niet als in snel maar qua opzet. Tot de volgende bestelling,
31 aug 2023

Prachtige spulletjes

Super snelle levering en de spulletjes echt zo mooi en cute! Heb wiegdekentje, opbergmandje en aankleedkussenhoes in waffle shadow green en wow echt zo mooi in het echt!
2 jun 2023

Badcape met naam :-)

Ik heb een omslagdoek besteld waarop de naam van het kindje is geborduurd, zo mooi gedaan en heel smaakvol ingepakt, en het cadeau werd super gewaardeerd!!!
8 nov 2023

Mooie producten

Ik ben erg blij met mijn bestelling van Koeka. Het zijn mooie producten van een hele mooie stof die ook nog eens handig in het gebruik zijn.
28 jul 2023

Zachte, warme deken

Lekker zachte deken en ik waarderde bijzonder dat de TOC Score vermeld was. Dat hiel enorm bij het maken van de keuze voor de wiegdeken.
3 aug 2023
Bedankt voor je mooie review. Veiligheid is voor Koeka heel erg belangrijk daarom testen we al onze dekens op de TOG waarde en proberen we hier zoveel mogelijk informatie over te geven.
18 jun 2023

Goede kwaliteit

Snelle levering, afbeeldingen op website komen overeen met het daadwerkelijk geleverde product, mooie uitstraling, goede kwaliteit.
26 jul 2023
Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je Koeka producten Linda. We doen altijd ons best de producten zo goed mogelijk te fotograferen en dat is dus gelukt ;)