koeka.com

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

31 mrt 2024
Prachtige kleding. Twee jasjes besteld en wauw, ze zijn echt schitterend. Voelt heel degelijk aan, heel mooi en kwalitatief goed. Ook gekozen voor de cadeauverpakking en dat raad ik niemand aan. Het is een slappe, kartonnen doos die met plakbandjes in elkaar is gezet en wat een 'leuke' sluiting heeft, wat in werkelijkheid een zielig dun rood draadje is. Voor zo'n goed product zou je een leukere maar ook vooral betere verpakking verwachten.

9 aug 2023
Op de website staat vermeld voor 20:00 besteld morgen in huis. Wij kregen de bestelling 4 dagen later. Dit vind ik misleiding. Zegt ook wat je belooft of vermeld het niet op je website. Ik had bv beter bij Wehkamp of parental kunnen bestellen zij maken hun woordt wel waar.

Beoordelingen voor koeka.com

31 mrt 2024

Snelle levering, hoge kwaliteit

Snelle levering, makkelijk bestellen en uitstekende kwaliteit
Top!!!
AB
Anette B.
groningen
Ik heb 2 omslagdoeken cadeau gegeven. Het lijken prachtige doeken te zijn.
Snel geleverd, product zoals verwacht en makkelijk verpakt.
mooie producten en voldoen aan kwaliteitsverwachting

Snel verstuurd fan van alle spullen!

Snel verstuurd, fan van alle spullen!
Snelle levering, top kwaliteit!
10 mrt 2024
18 feb 2024

Eens fan, altijd fan

Besteld, de perfecte kleur die aangegeven was en ongelofelijk snel geleverd! Beter kan niet. Uiteraard de koeka kwaliteit. Meer dan zijn geld waard. Fijn dat mijn groter wordende kinderen nog steeds kunnen chillen onder hun favoriete deken.(ondertussen 1pers maat) Stiekem ook mijn favoriet deken voor koudere winteravonden in de zetel.