Darts Warehouse- Logo - Beoordelingen

Darts Warehouse

692 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.447 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2023
Darts Warehouse voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een bestelling geplaatst had op Dartswarehouse.nl en het pakket ( die stevig verpakt was ) geleverd werd controleerde ik de inhoud en zag dat er iets te ontbrak , telefonisch contact opgenomen met voornoemde werd dit netjes en op een vriendelijke manier opgelost zonder enkel probleem , 2 dagen later had ik de rest van mijn bestelling ontvangen met een gratis extra pakketje van 5 paar flights ! Dit is pas Topservice , daar ga ik nog met volle vertrouwen online shoppen 🤩

Nieuwe pijlen besteld en kreeg ze binnen kon je zien dat ze gebruikt waren. Contact gehad wel heel netjes hoor! Kon ze uiteraard terug sturen maar goed je wil er zo snel mogelijk mee gooien dus besloten ze te houden. Maar is niet de bedoeling natuurlijk.. Verder goede service goede levering en ik blijf een redelijk tevreden klant.

Beoordelingen voor Darts Warehouse

Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering.
Mooi materiaal,.snelle levering!
juiste levering, perfect verpakt, en prima prijs.
Goede service en snelle levering!
Goede service
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Veel plezier met uw bestelling!

Klantenservice zoals het hoort!

dartbord als pre-order besteld. de rest van bestelling is direct verzonden en kreeg duidelijk bericht over verwachte levertijd.

Helemaal top!

Groot assortiment, goede klantenservice en snelle levering!

Boven de 3 nullen

Ik heb zo als het hoort mijn bestelling netjes en goed ingepakt mogen ontvangen.
Vlotjes👍🏼
Antwoord van Darts Warehouse
Goede service en een goede uitleg over darts pijlen
AV
ALFRED V.
Watervliet

de levering

de services, levering en de juist verpakking
Antwoord van Darts Warehouse

Top kwaliteit en snel geleverd

Snel geleverd! Mooie kwaliteit En goede informatie