Darts Warehouse- Logo - Beoordelingen

Darts Warehouse

696 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.451 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2023
Darts Warehouse voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een bestelling geplaatst had op Dartswarehouse.nl en het pakket ( die stevig verpakt was ) geleverd werd controleerde ik de inhoud en zag dat er iets te ontbrak , telefonisch contact opgenomen met voornoemde werd dit netjes en op een vriendelijke manier opgelost zonder enkel probleem , 2 dagen later had ik de rest van mijn bestelling ontvangen met een gratis extra pakketje van 5 paar flights ! Dit is pas Topservice , daar ga ik nog met volle vertrouwen online shoppen 🤩

Nieuwe pijlen besteld en kreeg ze binnen kon je zien dat ze gebruikt waren. Contact gehad wel heel netjes hoor! Kon ze uiteraard terug sturen maar goed je wil er zo snel mogelijk mee gooien dus besloten ze te houden. Maar is niet de bedoeling natuurlijk.. Verder goede service goede levering en ik blijf een redelijk tevreden klant.

Beoordelingen voor Darts Warehouse

ROBSON PLUS std.2 flights besteld en de dimpled flights gekregen. Deze zijn qua prijs voor mij voordelig maar het zijn niet de gevraagde flights.
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Wat vervelend dat u verkeerde flights heeft ontvangen! Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice? Zij kunnen u hier verder mee helpen. :)
Ik wilde graag de dartpijlen ook weer terug doen mijn zoontje dart er 1 keer mee en zijn nu al stuk
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Gebroken punten vallen helaas onder gebruikersschade, excuses voor het ongemak!
17 mrt 2024
Als je iets niet hebt de bestelling niet door laten gaan.
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Ik vrees dat ik uw opmerking niet helemaal begrijp. Zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we u beter helpen.
ik vertrouw niet! sorry
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Ik zie dat u niet helemaal tevreden bent. Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen u vast verder helpen!
LW
Luc W.
Lichtaart
19 mrt 2024
11 feb 2024

Speelgoed, geen darts

Hele snelle levering, tot zover goed. Maar dan… als je gooit van op de reglementaire afstanden, blijken de magneten echt niet sterk genoeg te zijn. Goed voor kinderen op hun slaapkamer, maar niet om met gans het gezin mee te spelen in de living. Jammer
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We verzoeken u graag om contact met onze klantenservice op te nemen om tot een oplossing te komen!
Mijn pakket nog niet binnen na 12 dagen
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Uw bestelling is een pre-order, wat inhoudt dat wij deze nog niet op voorraad hebben. Wij houden hier u altijd van op de hoogte.
21 jan 2024
Hoe kan ik een bestelling beoordelen als ik nog niets ontvangen heb 🤷🏼‍♂️
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor uw feedback! Neem vooral even contact op met onze klantenservice, dan zullen we u zo goed mogelijk helpen!
3 feb 2024
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Zou u verdere uitleg willen geven over uw negatieve recensie, of contact op willen nemen met onze klantenservice om samen een oplossing te vinden?
7 jan 2024
Snelle reactie op mail, maar mist de erkenning van de slechte kwaliteit
Antwoord van Darts Warehouse
Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback en het feit dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We vinden het jammer te horen dat de kwaliteit van uw bestelde product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren, en uw ervaring is voor ons een belangrijk leerpunt. We hebben begrepen dat de kwaliteit van de shafts niet voldeed, en daarom hebben we u een set vervangende shafts gestuurd. We hopen dat deze aan uw verwachtingen voldoen. Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons, en we willen graag elk probleem rechtzetten.
Week geleden pijlen besteld nog steeds niks binnen
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor het schrijven van je review. Helaas hebben de koeriers door de grote Black Friday/feestdagen drukte vertraging opgelopen. Als het goed is ben je hiervan op de hoogte gesteld via e-mail. Onze excuses voor het ongemak!

Slechte communicatie

Mijn pakket is nog steeds niet binnen
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor je review! Helaas hebben de koeriers flinke vertraging door de Black Friday/feestdagen drukte. Wij hebben u hierover netjes telefonisch te woord gestaan, en u ook via mail op de hoogte gehouden. We excuseren ons nogmaals voor het ongemak, maar we vinden het jammer dat u ons beschuldigt van slechte communicatie, want we staan u te allen tijde graag te woord.
Bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor het delen van uw review. U heeft bij ons een pre-order product besteld. Dit betekent dat dit product niet direct uit voorraad leverbaar is. U wordt iedere week via de mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. We hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Ik heb het nog niet gekregen.
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor uw bericht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice, dan lossen we dit graag met u op.
3 dec 2023

Heb onze bestelling nog niet gekregen,na 2 weken

Heb van onze bestelling
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor uw review! Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zou u contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan lossen we dit graag voor u op.