Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden136 beoordelingen in totaal

4 nov 2023
Geweldige winkel en superleuk personeel. Ik kan online shoppen bij Lucardi maar doe dat nooit en ga altijd naar de winkel toe. Door de jaren heen van alles gekocht daar en gaatjes in mijn oren laten schieten. Mijn schoondochter wilde al jaren een 2e gaatje maar durfde niet. Samen met haar naar de winkel gegaan en het was super gegaan. Personeel was lief en geduldig, ze is nu superblij met haar 2e gaatje en nieuwe oorbellen. Als Lucardi Osdorpplein ooit dicht zou gaan, zou ik dat vreselijk jammer vinden!!

Medewerkers willen Hollanders niet op een normale manier helpen. Wat zijn dat een stelletje racisten en dan werk je in Amsterdam. Gadverdamme. Wij krijgen te horen kassaprijs is leidend. Maar een meneer van de zelfde afkomst krijgt wel de prijs van het internet in de winkel. En wij niet? Waar slaat het op.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

nice!

goed meegeholpen 👍🏻 en de sieraden zijn ook wow. ja ik vond het geweldigg!
22 apr 2024
Behulpzaam en advies waren prettig
18 apr 2024
De dame die mij hielp was erg aardig en mede door haar ben ik over gegaan tot kopen wat zij mij aanrade.

Een tip

Je betaalt voor het kado doosje dan zou het tasje gratis moeten zijn.
Goed geholpen, alleen jammer dat er weinig voorraad aanwezig is
Snel en klantgericht
3 feb 2024
Behulpzaamheid van een Nederlandse dame.
26 sep 2023
De medewerker was vriendelijk en had geduld, ook adviseerde ze mij met verschillende keuzes.
Wordt altijd correct geholpen.
14 okt 2023
Erg klant vriendelijk