Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
16/2 klok besteld 26/2 mail gestuurd . Vandaag 12/3 de klok gekregen, helaas is het glas beschadigd. Een mail en foto's gestuurd, hoe gaan we dit oplossen? Keurig opgelost door.
Inplaats van leren van een review krijgen we een boze mail met een deel van de communicatie als onderbouwing en gaat meneer over tot het annuleren van een product die een nalevering is. Nu moet ik meegeven dat terug betalen wel in een snel tempo is gegaan.
Een peper en zoutstel besteld rond eind April, stond duidelijk bij dat dit via nabestelling zou gebeuren (ongeveer 2 weken geschat). Na heel wat heen en weer gemail zou hij steeds de ‘volgende week’ komen. Probeer ze trouwens ook niet te bellen want dat gaat simpelweg niet. Eindstand heb ik mijn bestelling na 3 maanden binnen. Wel tevreden met het product, vandaar de 3 sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
20 jul 2024
Geachte heer Veldmeijer, wij zijn ook afhankelijk van de levertijd van Rivièra Maison. Daar kunnen wij ondanks dat wij dat graag willen, niks aan doen. Wij vinden een levertijd van maanden ook veels te lang. In verband met de drukte in onze winkel en webshop zijn wij niet in staat steeds de telefoon op te nemen daarom is e-mail en what's app een goed alternatief. Wij zijn een klein bedrijf en doen alles met z'n drieën. U zou ons dus eigenlijk 5 sterren moeten geven!
met vriendelijke groeten, Team Homestore Bergen
25 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Op zich prima maar je moet wel geduld hebben…
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
28 jul 2024
U heeft groot gelijk maar we kunnen ook niet sneller dan snel. Wij hebben de hoogste korting, de laagste prijs en daarom is het zo druk in onze webshop. U krijgt er ook nog een presentje bij voor het ongemak. Maar als u voortaan meer wil betalen dan maar bij iemand anders bestellen. met vriendelijke groeten, Team Homestore
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Lange vertraging van levering zonder informatie. Pas na herhaaldelijk navragen wordt je geinformeerd. Uiteindelijk wel geleverd en goed product voor redelijke prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
28 apr 2024
Zeiken om het zeiken noemen ze dit
29 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Het beantwoorden van mailtjes zal al een verbetering zijn...
Het goede is dat ik mijn besteld artikel heb gekregen!
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
29 jan 2024
en ook nog met een presentje erbij toch...😃
15 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
veel langere levertijd dan aangegeven.
Het heeft wel een maand geduurd voor ik de bestelling had ontvangen i.p.v. de aangegeven 5 tot 7 werkdagen. Ik had het nodig voor een verjaardagscadeau, op tijd besteld ook, maar die verjaardag was allang voorbij toen ik het cadeau ontving. Dat was een beetje jammer...
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
5 apr 2024
Dank voor je review Tineke😃
met vriendelijke groeten Team Homestore
28 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
In afwachting bestelling dus en hope for the best…
Ik krijg de vraag om te beoordelen, maar kan dat nog niet goed simpelweg omdat ik mijn bestelling, een dressoir, nog niet heb ontvangen. Wel het bericht mogen ontvangen dat de kast bij de bezorger is binnengekomen, maar sindsdien is het even de vraag. Ondanks dat het bedrijf op de website aangeeft geopend te zijn is men telefonisch onbereikbaar. Dat wil zeggen je krijgt de voicemail met:” we zijn er even niet”.
Beoordeling melden
15 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Toch niet op voorraad
Een volgens de website op voorraad zijnde kaarsenhouder bleek achteraf toch niet op voorraad te zijn. Communicatie is er vanuit het bedrijf niet geweest, het 21-01 bestelde artikel werd pas 13-02 geleverd. Dat had tussen de 5 tot 7 dagen moeten duren volgens de site.
Het was wel goed verpakt, en er zat nog een extraatje in, misschien wel omdat het zo lang geduurd had.
Beoordeling melden
13 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen levering en geen antwoord op e-mail
Bestelling gedaan 6 december, e-mail wanneer wordt mijn bestelling geleverd?. 10 december e-mail ontvangen met track en trace code voor PostNL. Vandaag 13 december nog niets ontvangen! E-mail verzonden naar Homestore Bergen omdat bij PostNL blijkt dat het pakker niet is ontvangen. Heb wederom geen antwoord gekregen!
Beoordeling melden
22 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd
Ik wist dat ik even op mijn pakketje moest wachten maar dit duurde wel erg lang. Had al mail gestuurd waar mijn pakket bleef. Pakket zou dezelfde dag of dag erna verzonden worden. Dat is helaas niet gelukt.
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
23 jan 2024
Dank je Luciënne. In de sale tijden kunnen bestellingen wat langer duren dan normaal.
mvg Team Homestore Bergen
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
4 mei 2024
Dank je voor je review grt. Team Homestore Bergen 😃
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Na bestelling en betaling in afwachting van reactie en datum van levering
Beoordeling melden
4 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Duurde 4 wkn voor ik de bestelling kreeg. Geen communicatie hierover
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
8 jun 2024
Beste Inge, in verband met de enorme drukte kunnen wij soms niet gelijk communiceren. Onze excuses daarvoor.
m.v.g Team Homestore Bergen
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Contact is alleen via mail.
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
20 feb 2024
Beste Marion, in verband met de enorme drukte in onze webshop is iedereen bij ons aan het inpakken en hebben wij niet altijd tijd om de telefoon te beantwoorden.
Wij hopen dat u blij bent met de lampen.
met vriendelijke groeten, team Homestore
2 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd.
Beoordeling melden
Antwoord van homestorebergen.nl
13 jul 2024
Bedankt voor je review en het vertrouwen!
met vriendelijke groeten Team Homestore Bergen
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️