homestorebergen.nl- Logo - Beoordelingen

homestorebergen.nl

158 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden254 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
homestorebergen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16/2 klok besteld 26/2 mail gestuurd . Vandaag 12/3 de klok gekregen, helaas is het glas beschadigd. Een mail en foto's gestuurd, hoe gaan we dit oplossen? Keurig opgelost door.

2 mei 2024
Ik heb bij deze webshop een wasmand besteld. Na ontvangst van de wasmand paste deze helaas toch niet helemaal bij de rest van mijn interieur, reden waarom ik de wasmand wilde retourneren. Na contact te hebben opgenomen met Homestore Bergen werd aangegeven dat het een artikel uit de sale betreft, en dat deze normaliter niet geretourneerd zouden kunnen worden. Uit coulance mocht dat deze keer wel, maar dan zouden de verzendkosten voor mijn rekening komen en daarnaast zouden de verzendkosten die de webshop zelf heeft gemaakt in mindering worden gebracht op het aan mij verschuldigde bedrag. Ik heb vervolgens aangegeven dat de verzendkosten om de wasmand via de post terug te sturen voor mijn rekening komen, maar dat ik het niet eens ben met de extra verzendkosten die in rekening gebracht worden. Daarnaast mag een product, ook wanneer deze in de sale wordt aangeboden, volgens de wet gewoon geretourneerd worden. Anders zou immers iedere webshop artikelen in de sale kunnen aanbieden om zo onder het herroepingsrecht van de consument uit te kunnen komen. Opmerkelijk genoeg waren er tijdens de bestelling verder geen verzendkosten, maar worden deze wel in rekening gebracht wanneer een artikel geretourneerd wordt. Daarbij heb ik opgemerkt dat ik volgens de wet (Afdeling 2b en 3 van Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek) recht heb op het volledige aankoopbedrag (Google daarnaast maar eens op ‘zwarte lijst algemene voorwaarden’). Nadat ik de wasmand op eigen kosten had geretourneerd, had ik na een week nog geen ontvangstbevestiging en evenmin een terugbetaling. Hierop heb ik opnieuw contact gezocht met Homestore Bergen, waarna ik kreeg te horen dat de wasmand nooit was aangekomen. Gek genoeg was de wasmand er ineens wel toen ik de track & trace-code van PostNL overhandigde. Daarop kreeg ik te horen dat het bedrag aan mij teruggestort zou worden, maar dat er wel retour-, administratie- en annuleringskosten in rekening zouden worden gebracht. Er kwamen dan ook steeds meer kosten bij. Al met al is er ruim € 15,- in mindering gebracht op het bedrag waarop ik recht heb. Na meermaals juridisch onderbouwd gemaild te hebben dat ik recht heb op het volledige bedrag, werd aangegeven dat het in mindering gebrachte bedrag niet aan mij teruggestort zou worden. Mails werden daarnaast summierlijk beantwoord, met ook nog eens veel spelfouten; totaal niet professioneel als je het mij vraagt. In totaal ben ik ruim € 22 kwijt voor een wasmand die ik niet eens heb gehouden. Dit bedrijf weet helaas niets af van het consumentenrecht, en daar wordt de consument nu de dupe van. Denk goed na voordat je een bestelling plaatst op deze webshop, en vergeet vooral niet te kijken naar alle andere reviews met één ster. Ik ga er werk van maken en ik ga uiteraard bij deze webshop nooit meer een bestelling plaatsen. Wees gewaarschuwd.

Beoordelingen voor homestorebergen.nl

25 apr 2024
Lange vertraging van levering zonder informatie. Pas na herhaaldelijk navragen wordt je geinformeerd. Uiteindelijk wel geleverd en goed product voor redelijke prijs.
28 apr 2024
Zeiken om het zeiken noemen ze dit
Heb in de sale wat aankopen gedaan waar ik heel blij mee ben! Zeker met de prachtige Hollywood lamp van RM. Super bedankt voor het aanbieden van deze mogelijkheid. Ook de verzorgde uitvoering van het pakketten die ik in ontvangst mocht nemen. Top! :)
Dank je Lia voor je fijne review grt. Team Homestore Bergen 😃
BJ
Ben J.
Duiven

Snel geleverd na bestelling

Had verwacht dat het langer zou duren voordat het geleverd zou worden maar toch heel vlot ontvangen. Goed contact gehad en de levering ging ook keurig netjes en op tijd. Helemaal tevreden met de bestelling.
16 apr 2024
Wij hebben lampen gekocht die afgeprijsd waren, maar ik had niet gelezen dat die niet geroutineerd mochten worden. Maar we mochten ze toch routineren, en daarom 5 sterren
Dank je Nel voor je fijne review grt.Team Homestore Bergen 😃

Persoonlijke aandacht

Mijn bestelling was niet op voorraad daarom kreeg ik keurig netjes een mail van de directeur dat het iets later werd geleverd. En het product is goed!
Dank je Joke voor je fijne review grt. Team Homestore Bergen 😃
Wordt beoordeeld
Eerlijker zijn over de levertijd En de plaats waar het geleverd zou worden was ook opeens verder weg Wel heel blij met mijn bestelling 😁
Antwoord van homestorebergen.nl
Beide producten waren niet in voorraad en waren nabesteld. Dit staat ook op onze website en op uw bevestiging.
Ondanks dat het nalevering was en dus het wat langer duurde . Heel blij met mijn product en keurig netjes geleverd . Super blij mee.
BJ
Ben J.
Duiven
30 apr 2024

Snel en vlot verlopen

De bestelde stoelen werden snel geleverd. Bezorger keurig op tijd.
Dank je Ben voor je fijne review grt. Team Homestore Bergen 😃
Wordt beoordeeld
Snellere levering! 9 april besteld, vandaag pas ontvangen.
18 apr 2024
Fantastische service en hele aardige mensen
RB
Rentia B.
Ridderkerk
27 apr 2024
fijne webshop met goede service
Dank voor je review Rentia ! 😃 Team Homestore Bergen

Voldoende