homestorebergen.nl- Logo - Beoordelingen

homestorebergen.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
homestorebergen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16/2 klok besteld 26/2 mail gestuurd . Vandaag 12/3 de klok gekregen, helaas is het glas beschadigd. Een mail en foto's gestuurd, hoe gaan we dit oplossen? Keurig opgelost door.

4 jul 2023
Vorige week kussenhoezen besteld. Levering 2 tot 4 dagen. Nog niets ontvangen. Proberen te bellen met klantenservice, was niemand aanwezig, of ik een email wil sturen kreeg ik te horen. Slechte communicatie. Had een account aangemaakt maar werkt ook niet lekker.
PV

Abdeslam M.
Amsterdam
Dank je voor je fijne review grt.Team Homestore Bergen 😃

Communicatie is erg selcht

Communicatie. Dat is het enige wat er aan schort. Ja prijzen zijn goed. Maar er wordt erg slecht gecommuniceerd.
28 apr 2024
Hoezo slechte communicatie ? Eerst zeggen ze dat het prima vinden en dan afzeiken...... Beste Eric, k heb net even geprobeerd te bellen maar jullie zijn druk. Wat alleen maar goed is. Ik ben net gebeld dat ze donderdag de wijnkast komen bezorgen. Helemaal top. Heb je mijn mail ook ontvangen over de buffetkast? Die zouden jullie volgende week ook al kunnen leveren. De weer van 16 t/m 24 maart gaat niet aangezien we dan niet in Nederland zijn. Met vriendelijke groet, Maarten Barendse

veel langere levertijd dan aangegeven.

Het heeft wel een maand geduurd voor ik de bestelling had ontvangen i.p.v. de aangegeven 5 tot 7 werkdagen. Ik had het nodig voor een verjaardagscadeau, op tijd besteld ook, maar die verjaardag was allang voorbij toen ik het cadeau ontving. Dat was een beetje jammer...
Dank voor je review Tineke😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
HV
hellen v.
eindhoven
alles goed verpakt ,, en mooie kopjes , maar vind wel dat lange levering , in totaal 9 dagen dat het pakket binnen was ,,, dat is erg lang
Antwoord van homestorebergen.nl
Dank voor je review! De bestelling is wel binnen de gestelde levertijd bezorgd. Je moet altijd uitgaan van de werkdagen. 😃
Beter telefonisch bereikbaar zijn
Antwoord van homestorebergen.nl
Dank voor je review ! In verband met de drukte in onze webshop en winkel zijn wij niet altijd direct bereikbaar. 😃
Blij met de haakjes van Riviera Maison
Dank voor je review Mirjam 😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
Goede bezorging alles goed ingepakt.
Dank voor je review Marja😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
23 mrt 2024
Hele goede ervaring, àlles duidelijk
Dank voor je review Ina 😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
Alles fijn geleverd
Dank voor je review Lutgarde😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
Dank voor je review Toon 😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
24 mrt 2024
Dank voor je review Rian 😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
20 mrt 2024
Dank voor je review Ray 😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
Levertijden op de website komen niet overeen met de werkelijkheid. Heb heel lang moeten wachten op mijn product. Afspraken telefonisch (terugbellen) worden niet nagekomen. Kortom niet voor herhaling vatbaar om nog eens bij te bestellen.
Dank voor je review Roos😃 met vriendelijke groeten Team Homestore
16 mrt 2024
Een bestelling gedaan van een led tafellampje zwart. Na 1,5 week kwam het via de post, en verkeerd geleverd, met een stoffen kap. Gelijk een mail gestuurd, en na 3 dagen, nog geen reactie. Na een telefoontje, kreeg ik 2 dagen later een retourlabel. Er wordt een nieuwe besteld, en dit gaat weer 2 weken duren. Waarschijnlijk personeel te kort. We wachten af.
Antwoord van homestorebergen.nl
Fouten maken is menselijk maar we hebben het naar alle tevredenheid opgelost. Sommige mensen moeten altijd maar direct hun mening geven.

Toch niet op voorraad

Een volgens de website op voorraad zijnde kaarsenhouder bleek achteraf toch niet op voorraad te zijn. Communicatie is er vanuit het bedrijf niet geweest, het 21-01 bestelde artikel werd pas 13-02 geleverd. Dat had tussen de 5 tot 7 dagen moeten duren volgens de site. Het was wel goed verpakt, en er zat nog een extraatje in, misschien wel omdat het zo lang geduurd had.
GA
glen a.
maastricht

snelle service:)

Bij mijn vorige bestelling duurde het vrij lang voordat ik mijn product binnen had waardoor ik me toch zorgen ging maken . Dat was dit keer heel anders hoefde niet zo lang te wachten en het product ( net als de vorige keer) was goed verpakt :) en dus heel aangekomen
Dank voor je review 😃 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ met vriendelijke groeten, Team Homestore