fatboy.com/nl-nl

487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden879 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

21 jan 2024
Maakt een tering herrie. En ik had nog de stilste verzocht. Als het minimum geluid al vreselijk hoog is, mag dat wel even gemeld worden.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Younes, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je het geluid van de Original te hard vindt. Graag willen we met je mee denken wat voor jou een goede oplossing zou kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld een andere stofsoort die minder wrijving en geluid maakt. We zullen hierover contact met je opnemen. Voor nu wensen we je een hele fijne dag toe !
27 jun 2023

Slechte prijs kwaliteitsverhouding

Je denkt een mooi product te kopen. Maar Fatboy staat niet achter de kwaliteit van haar producten. De Fatboy producten zijn duur, maar er wordt een slechte service geboden. Allereerst duurt het weken voordat je wat hoort van de klantenservice en moet je er zelf achteraan bellen. Toni Bistreau tafel binnen een week met krassen nadat er alleen een glas op heeft gestaan. Zou volgens Fatboy niet kunnen, door de speciale lak. Oplossing is er niet, wordt afgeschoven als gebruiksschade. Slechte kwaliteit prijs verhouding.
29 jun 2023
Hallo Fabian, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je niet 100% tevreden bent met de Fatboy® Toní bistreau dark ocean. We begrijpen dat er krassen op je Bistreau zijn ontstaan. Zou je ons een paar foto's kunnen sturen om te kijken hoe we je hier het beste mee kunnen helpen, zodat jij ook weer lekker van de Bistreau kunt genieten. Je mag deze sturen naar serviceteam@fatboy.com We zien deze graag tegemoet en wensen je nog een heel fijne dag!
20 aug 2023
Ik heb een glas besteld voor mijn olielamp xs. Is goed verzonden en snel. Na een week zomaar spontaan een barst in glas. Zonder dat hij gebrand heeft. Heb een mail gestuurd en tot op heden geen reactie. Vind het glas te duur voor 1 week. Heb gevraagd hoe dit kan. Het is toch mogelijk dat deze olielamp tegen de zon kan. Hoop alsnog op een reactie.
21 aug 2023
Goedemorgen Willy, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat er zo snel al een scheur zit in je nieuwe glas. Dat is zeker niet de bedoeling! We gaan je daarom zo snel mogelijk een nieuw glas sturen. Zodra het pakket gescand is bij het DHL sorteercentrum ontvang je hiervan een mail met de trackinglink. Vanwege drukte en de vakantie lopen we inderdaad wat achter met het antwoorden van de mailtjes, onze excuses hiervoor. We wensen je nog heel veel gezellige, verlichte avonden met de Flamtastique XS toe !
20 jun 2023

Geen reactie op beschadiging!

Direct na ontvangst het bankje (tekkel) uitgepakt en melding gedaan van een beschadiging op de kop van de hond per mail. Er zou binnen 3 dagen een reactie komen. Helaas bleef deze uit na 2 weken en wederom weer een mail gestuurd. Hier, na een week, nog steeds geen reactie op gekregen. Klantenservice???
22 jun 2023
Goedemiddag Robin en Mandy, Bedankt voor je bericht. Heel vervelend om te horen dat je Fatboy Attackle! beschadigd is aangekomen en je nog geen reactie van ons hebt mogen ontvangen. Het is op het moment erg druk en we waren nog niet aan je mail toegekomen. We hebben je gemaild met 2 opties die we voor willen leggen. Wil je ons laten weten wat je voorkeur heeft? Dan gaan we daarna gelijk voor je aan de slag ! We wensen je nog een fijne dag!
12 jul 2023

Lek,

Het is een mooi product, helaas hebben we meerdere malen een lek gehad bij normaal gebruik. Jammer dat we ondanks meerdere berichten, mails en telefonisch contact gezocht te hebben geen antwoord hebben gekregen.
ik heb een kussen voor de hond terug gestuurd, maar na 2 weken nog steeds niks terug gehoord laat staan geld terug gekregen. wilde een grotere kussen bestellen maar het loopt een beetje stroef.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Jacques, Bedankt voor je bericht. Dat is vervelend om te horen. We zien dat de retour op 06.09.23 bij ons retour is ontvangen en ook uitbetaald op die datum. Dat is gebeurd op dezelfde manier als de order betaald is. Zou je dit nog eens willen controleren? Mocht je de betaling niet kunnen terugvinden, laat het ons dan even weten. Dat kan telefonisch of via serviceteam@fatboy.com We wensen je nog een fijne dag !
5 jun 2023
Product useless with any wind
5 jun 2023
HI Michael, Thank you for your message. We are sorry to hear you experience difficulty putting up the Miasun in windy conditions. Have you seen the tips and tricks on our FAQ page? Most of the time this resolves the problem ;-) https://service.fatboy.com/hc/en-us/articles/4412928741906-Tips-and-Tricks-Miasun Have a great sunny day !
4 jun 2023
We hebben nog steeds niks ontvangen. Graag ontvang ik waar het pakket is. Mvg M Nuijten
5 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te zien dat je nog niets ontvangen hebt. We zien in de trackinglink dat DHL het pakket op 19.05.23 heeft proberen te leveren maar dat dit niet lukte en ze het afgegeven hebben op het DHL service punt ter afhaling. Na verloop van tijd wordt deze aan ons retour gestuurd als deze niet opgehaald wordt. No worries, we zullen je een mail sturen om je adres te checken en zullen je daarna de order opnieuw toesturen. Als je nog vragen hebt, stuur deze dan svp als reply op de mail. We wensen je nog een fijne dag toe !
9 jun 2023
Krijg geen antwoord op vraag mbt de levertijd. Product plm 3 weken geleden besteld
Het duurde 14 dagen voor dat het pakje er was. Dus ik ben erg ontevreden.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Diny, Bedankt voor je bericht. In sommige gevallen gaat er wel eens iets mis onderweg. Dit was bij jouw pakketje helaas meermaals het geval. Dat vinden we erg vervelend om te horen. We zullen hierover nog even rechtstreeks met je contact opnemen. Voor nu wensen we je heel fijne feestdagen !
Na enkele weken nog steeds geen lampen en geen geld terug.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Beste Rik, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat er wat mis gegaan is bij de levering. Je pakket is aan ons geretourneerd en we hebben je op 7 december hierover gemaild. Helaas hebben we hier nog geen reactie op ontvangen. We zullen de mail nogmaals sturen, wil je ons hierop antwoorden, dan kunnen we het gelijk voor je in orde maken. We wensen je alvast fijne feestdagen toe.
7 jun 2023
Tot 2 maal toe verkeerde bestelling geleverd
8 jun 2023
Goedemorgen Carolien, Bedankt voor je bericht. Er is inderdaad het een en ander verkeerd gegaan bij jouw bestelling. Onze excuses hiervoor. We hebben dit zo snel mogelijk alsnog proberen op te lossen. Als het goed is heb je nu ook de juiste Fatboy® king pillow blossom ontvangen. We wensen je veel relaxt plezier toe met de king pillows! Fijne dag nog
9 jul 2023
Ik heb mijn kussen nog altijd niet.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Sem, Bedankt voor je bericht. We zien dat je een pre-order hebt geplaatst voor de Fatboy® king pillow stripe sandy beige. Ten tijde van de bestelling was deze niet op voorraad. We verwachten deze 20.07.23 weer binnen te krijgen. Dan zullen we deze uiteraard gelijk naar je versturen ! We wensen je nog een heel fijne dag !
17 okt 2023
Geen reactie na vraag