fatboy.com/nl-nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden858 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

Prachtige terrasstoeltjes!

Wij kwamen, ik geloof twee dagen nadat we ze besteld hadden, terug op Texel en…. de bode had tijdens onze afwezigheid een enorme doos neergezet, met daarin keurig verpakt de vier bestelde stoelen, twee met en twee zonder armleuningen……. en ze waren véél mooier dan op de foto, wij blij!
7 apr 2024
Prachtige en fun. Alle aankopen hebben wel iets bijzonders. Kwaliteit is fantastisch maar daar zijn de prijzen ook naar. Als je iets van Fat boy koopt heb je zeker iets bijzonders gekocht.

Fijne klantenservice

Dhl was de bestelling kwijt maar fatboy heeft ons super fijn geholpen en een nieuwe zitzak opgestuurd. Snelle communicatie en daardoor een hele blije dochter. Heel erg bedankt
Kwaliteit van de parasol is prima. En de verkrijgbaarheid van reserveonderdelen, zoals de parasolhoes, is een belangrijk pluspunt.
Hele fijne lamp. Gaat nu al 2 weken mee en doet het nog steeds na 1 x opladen.
Mooi materiaal prachtige schommelstoel nu. Zit heerlijk

Weer een goed product!

Goede omschrijving, goed product, snelle levering.

Snelle service.

Snelle service, goed verpakt. En mooie producten...
30 mrt 2024
Snelle levering, mooi product, goede kwaliteit!
Snel geleverd en love de look
Snelle levering, mooi product
Goede klantenservice