fatboy.com/nl-nl

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden880 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

De communicatie is ruk. Ik heb op allerlei manieren contact op proberen te nemen met de klantenservice. Krijg alleen contact met die chatbot. Daarnaast lokken jullie mensen met acties en als je die dan wil aanschaffen, is die hele actie opeens verdwenen......
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Monique, Bedankt voor je berichtje. He, nee. Net op het moment dat jij zit te kijken natuurlijk, zal je net zien :-( Dat is vervelend dat snappen we. Geen zorgen, we gaan dit samen met jou oplossen. We hebben je zojuist een mailtje gestuurd, zou je hier op willen reageren? Voor nu wensen we je een fijne dag toe (en we zullen onze Super Service Buddy laten weten dat 'ie dit soort vragen aan ons (het Fatboy Service Team) moet doorsturen ;-)
19 apr 2024
Veel langere levertijd dan aangegeven. Verkeerde product ingepakt.
verkeerde kleur lamp geleverd
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Jacob, Bedankt voor je bericht. Aj, dat is vervelend om te horen. Onze excuses hiervoor. We zien dat je via onze retourportal de Flamtastique in de verkeerde kleur ook al hebt teruggestuurd en dat je het aankoopbedrag hiervan terug hebt ontvangen. We hebben gedubbelcheckt en zien geen kleuren van de Flamtastique XS op de verkeerde plek of door elkaar liggen. Je kunt de Flamtastique XS desert met een gerust hart opnieuw bestellen :-) We wensen je nog een heel fijne dag toe ! Voor nu wensen we je een heel fijne dag toe !
27 jan 2024
Onstabiel
3 aug 2023

Frames van Fatboy hangmatten gaan snel stuk

Ik heb 1,5 jaar geleden 6 fatboy hangmatten besteld voor onze vakantiehuisjes. Helaas zijn al 3 frames van de hangmatten kapot gegaan. Het maximum gewicht waarop Fatboy zijn hangmatten verkoopt is 200 kg. Ik heb in mijn handleiding naar de gasten 150 kg aangegeven als maximaal gewicht. Echter, nog steeds zijn 3 stangen verbogen en/of geknapt. Onze fatboys staan overigens slechts in het zomerseizoen buiten en in het winterseizoen staan ze in de stalling.
PT
Paul t.
Purmerend
21 jul 2023
Er is een kapotte Tjoepke geleverd. Ik heb hier een mail over gestuurd, maar had na 4 dagen nog geen reactie op mijn mail, dus retour gestuurd.
Met windkracht 4 bleef tent al niet rmeer staan en ook op vulkanisch zand konden de haringen niet hechten. Echt jammer.
30 jun 2023
Reageren op mijn mails waarin ik om een reactie vraag op Miasun die ik terug wil sturen.
18 jun 2023
Snel klein gaatje ontstaan en loopt daardoor leeg. Verder al vrij snel beschadigingen
24 dec 2023
Het product is geleverd in de brievenbus. Daardoor zat er een knik in het product.
17 sep 2023
Helaas nog geen oplossing voor het probleem
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Beste Ronnie, bedankt voor je bericht. Het bestelde onderdeel is helaas tijdelijk niet op voorraad. We verwachten deze 06.10.23 weer binnen te krijgen en zullen deze dan gelijk naar je versturen. Je ontvangt hiervan een mail van DHL met de trackinglink zodat je de zending kunt volgen. Excuses voor het ontstane ongemak Voor nu wensen we je nog een heel fijne dag!