fatboy.com/nl-nl

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden880 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

23 mrt 2024
Leverinhg bank en stoel op 2 verschillende dagen
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Tilo, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat niet alles in een keer geleverd kon worden maar goed om te horen dat je nu alles in huis hebt. We zien dat DHL wat moeite heeft gehad met het vinden van je adres wat voor wat vertraging heeft gezorgd. Het kan gebeuren dat verschillende pakketten van een en dezelfde order op verschillende dagen wordt geleverd. Dit is soms wat onhandig maar is helaas niet altijd te voorkomen. We wensen je heel veel plezier toe met de Toní's Hele fijne dag nog !
AS
André S.
Rotterdam
Mooie spullen, maar zeer slechte communicatie.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Dag André, Dank voor je eerlijke feedback. We vinden het natuurlijk vervelend dat je onze communicatie als slecht hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zagen geen service aanvraag, maar gaan je mailen vragen waar we ons kunnen verbeteren. Dank in ieder geval, we waarderen dit zeer. Fatboy Service Team
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Dag Annemarie, Bedankt voor je feedback m.b.t. je bestelling. We gaan je een prive bericht sturen om dit op te lossen. Hierbij wensen we je nog een fijne dag. Fatboy Service Team
Goede klantenservice. Snel bericht. Maar... bericht over bestelling is heel summier, zowel bevestiging als bericht van verzending is een eenregelige mededeling met alleen bestelnummer. Maar liefst 3 mailtjes met verzendbericht voor hetzelfde artikel is iets teveel van het goede.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback, dit wordt zeer gewaardeerd. We gaan dit even verder onderzoeken en kijken waar we dit kunnen verbeteren. Fatboy Service Team
Communicatie is matig en levertijd redelijk lang.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Stefan, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent. We zien dat je een pre-order hebt geplaatst voor een Fatboy® tjoepke envy green. Deze was niet op voorraad ten tijde van bestellen maar hebben we gelijk verstuurd toen deze binnen kwam in ons magazijn. Uit je bericht maken we op dat dit niet bekend bij je was en dat vinden we heel vervelend want dan zit je uiteraard te wachten op je bestelling die pas later als verwacht verstuurd wordt. We willen je danken voor je feedback en gaan kijken of we dit op een duidelijkere manier kunnen communiceren. Voor nu wensen we je nog een heel fijne dag !
CV
Car V.
Breda
De doos was gescheurd, over gemaild, geen reactie op ontvangen. Gelukkig was alles compleet, maar verpakking mag beter
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Carole, Bedankt voor je bericht. Heel vervelend om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen met de Fatboy® hotspot lungo cool grey. Gelukkig was de Fatboy® hotspot lungo cool grey in orde. Zou je ons enkele foto's van de doos kunnen doorsturen (serviceteam@fatboy.com) zodat we kunnen onderzoeken waar dit aan gelegen heeft? Helaas kunnen we geen mail met dit emailadres van je terugvinden. Heb je de mail naar serviceteam@fatboy.com gestuurd of naar een ander mailadres? We zien de foto's graag tegemoet zodat we hiermee aan de slag kunnen. Voor nu wensen we je lekker warme dagen toe met je Fatboy® hotspot lungo cool grey ;-)
Artikel in één keer leveren, nu geleverd in 2 gedeeltes, wel op dezelfde dag
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Lies, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je order niet in een keer is geleverd. De Big Lebow is een grote lamp die we helaas in 2 dozen moeten versturen. Onze vervoerder probeert zoveel mogelijk de pakketten gelijktijdig te leveren, soms gaat dat echter niet. Maar goed om te horen dat het tweede pakket alsnog op dezelfde dag is geleverd. Heb je de Big Lebow al in elkaar staan? Mooi is 'ie he :-) Veel plezier met de Big Lebow en een geweldige dag toegewenst Fatboy Service Team
8 jul 2023
De hangmat is prachtig maar het frame lijkt niet super sterk. Dit is een hangmat voor 2 personen maar wij durven dit niet aan en houden het bij 1 persoon. Wij zijn bang dat het frame ander toch zal verbuigen.
31 mei 2023
Het retourneren is veel te ingewikkeld. Ik bleek maar de halve QR code te hebben uitgeprint. Intussen mails al weggegooid. Wat een gedoe. De kans dat ik mijn geld terug krijg is klein. Waarom zit er niet gewoon een retour sticker bij het gekochte product, zoals andere webwinkels doen? Verder duurt de levering nogal lang. Geeft niet, maar geef info over de levertijd.
1 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je bericht. We zien dat het alsnog gelukt is en de retour onderweg is. Zodra het pakketje bij ons terug is ontvang je binnen 5 werkdagen je aankoopbedrag terug. De hele kleine pakketten worden inderdaad met Intrapost verstuurd welke geen track en trace code heeft. We snappen dat dit vervelend is omdat je dan niet weet wanneer deze precies geleverd wordt. Dit heeft onze aandacht. We wensen je nog een heel fijne dag !
6 jan 2024

Mooie lamp, touwtje wat fragiel

Mooie lamp, werkt prima. Komt ook op de dagen met minder zonlicht overdag savonds voldoende licht uit. Enige minpunt is het wat fragile touwtje aan de lont, die hadden we zo kapot. Is gelukkig wel weer gemakkelijk aan elkaar te knopen.
30 jun 2023
Pas na een aantal e-mails eindelijk de bestelling ontvangen. Adres was niet volledig met toevoeging opgenomen. Pakket nu wel ontvangen. Netjes verpakt.
25 jun 2023
Er zit een los element op - waar het bot op afgebeeld staat - met klittenband bevestigd; dat kan een hond er te gemakkelijk af bijten.
13 jun 2023
Ik vond de haringen die bij het tentje horen echt teleurstellend…. Een beetje wind op het strand en je tent gaat de lucht in
6 okt 2023
Had graag keuze gehad om de "driestanden" lichtsterkte te bestellen, die ik had...nu helaas 1 felle stand.
6 okt 2023
Hallo Marc, Bedankt voor je bericht. We hebben inderdaad de Edison the Petit verbeterd en de 3 standen veranderd in een traploze dimfunctie. Maar geen zorgen, je kunt de lichtsterkte nog steeds aanpassen ;-) Wanneer je het label naar beneden getrokken houdt kun je de lichtsterkte aanpassen. als je loslaat blijft de Edison the Petit in deze lichtsterkte staan. Trek je kort aan het label gaat de Edison uit en als je de Edison dan weer aan doet zal deze weer op dezelfde stand staan als voordat de Edison uitdeed. We hebben filmpjes op onze website hierover staan We hopen dat dit een glimlach op je gezicht heeft kunnen toveren en wensen je nog een heel fijne dag toe !
2 jul 2023
olielampje, buitengewoon onhandig ding. Lont moeilijk erin frutselen en veel te snel op. Niet handig.
communicatie met klant was moeilijk Uiteindelijke afhandeling inorde,
13 jun 2023
Adreswijziging ging niet goed. Op email werd niet gereageerd
Belooft meer dan het is. Opgeklopt marketing verhaal.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Hans, Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je niet zo blij bent met je Fatboy als we gehoopt hadden. Zou je ons in een aparte mail naar serviceteam@fatboy.com aan kunnen geven wat je tegenvalt of wat je liever anders had gezien? We horen graag van onze klanten zodat we onze producten zo goed en zo fijn mogelijk kunnen maken! We wensen je nog een heel fijne dag toe !
13 jul 2023
Trachtten de onderdelen sneller te leveren
14 jul 2023
Goedemorgen Toine, Bedankt voor je bericht. We zien in je order dat je een Fatboy® Edison the Petit PCB repair kit besteld hebt. Gezien dit een klein pakketje is, wordt deze verstuurd met Intrapost. Helaas heeft Intrapost geen track & trace waardoor je het pakketje niet kunt volgen. We vinden het vervelend om te horen dat je pakket langer onderweg is geweest dan je vooraf verwachtte. Mocht je nog tips nodig hebben voor de reparatie kijk even op onze website onder FAQ van de Edison the Petit. Er staan daar handige filpmpjes die veel verduidelijken :-) We wensen je nog een fijne dag toe!
19 okt 2023
Vind het kussen niet echt warm worden