fatboy.com/nl-nl

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden880 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

Klantvriendelijkheid, behulpzaamheid, onduidelijkheid

1. Dat ik aan de telefoon klantvriendelijk en servicegericht geholpen werd. Dat de mevrouw van de service desk de tijd nam om met mij af te wachten of het allemaal goed ging nu. En alle relevante informatie, die zij mij daarnaast nog verstrekte. Haar behulpzaamheid. 2. Het is niet altijd even duidelijk wat je nu eigenlijk krijgt/koopt als je een artikel besteld en wat de maat ervan is.
26 apr 2024
Mooi materiaal prachtige schommelstoel nu. Zit heerlijk
Mooi product met een duidelijke montage handleiding
20 apr 2024
Goede klantenservice
18 apr 2024
17 apr 2024
Prachtig kussen om te zien zit lekker in de rug ook zonder warmte is hij functioneel.
Hulp bij bestellen en snelle, nette levering.
7 apr 2024
24 mrt 2024

Beschikbaarheid in webshop matig

Het duurde erg lang voordat het product beschikbaar kwam in de store. Daarna werd het snel geleverd.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hallo Martin, Bedankt voor je bericht en review. Soms kan het even duren voordat nieuwe producten op voorraad komen. Om ervoor te zorgen dat je ze als een van de eerste kunt bestellen werken we met zogenaamde pre-orders. Maar zodra als het er is wordt het inderdaad gelijk verstuurd. We wensen je heel veel plezier met de Fatboy® point large sherpa ecru !
Goede site, producten goed verpakt en snelle levering