fatboy.com/nl-nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

De schaal is heel mooi, geeft mooi licht. Op mijn vorige review kreeg ik direct reactie, dat waardeer ik. Van fatboy heb ik veel lampjes, ben een fan
28 jan 2024
Goede afhandeling bij retourzending
23 mei 2023
De kwaliteit van het bankstel; stevig, mooie kleur, goed design. De dozen. De levering kwam in 10-12 grote dozen en alles moest zelf in elkaar gezet worden. Ik heb niet op de website gezien dat er een mogelijkheid is dat FatBoy dit, tegen meerprijs, in elkaar zet, dat vond ik jammer. Nu zijn we hier zelf een paar uur zoet mee geweest.
9 jun 2023

Simpel te maken!!

Een onderdeel van de lamp was stuk en kon eenvoudig via Fatboy besteld worden. Het vervangen van het onderdeel was een fluitje van een cent!! De foto op de site van het onderdeel kan duidelijker..
31 dec 2023

Prima product, verzendmethode kan beter.

Prima product, jammer dat er geen doos om de verpakking zat. Kerstcadeau via koerier en dus niet meer als verrassing onder de boom. Door het verzendlabel de halve doos beschadigd.
13 aug 2023
Ik had het idee dat het een show model was. De zitzak was niet verpakt en had het idee dat hij gebruikt was/is of als show model had gediend. Er zaten ook diverse stofdeeltjes op.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
14 aug 2023
Hallo Cees, Bedankt voor je bericht. Alle zitzakken worden verstuurd zonder extra plastic zak, dit doen we bewust om zoveel mogelijk extra verpakkingsmateriaal te voorkomen. Het goed dichtplakken van onze op maat gemaakte dozen zouden stof en vuil buiten moeten houden. Wat ik begrijp uit je bericht is dat niet 100% gelukt in dit geval, waarvoor onze excuses. Zoals je zult begrijpen sturen we enkel nieuwe zitzakken. Voor show modellen en modellen met een klein schoonheidsfoutje hebben we namelijk onze sample sale. We hopen dat je heel veel plezier met de Original zult hebben en we wensen je nog een geweldige dag toe!
30 jun 2023
Hij is fantastisch qua gebruik ligt heerlijk. Alleen neemt veel water op dus wat onhandig met eruit halen en opbergen. Moet eerst leeglopen!
17 nov 2023
De bezorging liep niet helemaal vlekkeloos door DHL maar na contact met Fatboy werd het adequaat opgelost. Bedankt daarvoor.
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Jet, Bedankt voor de goede beoordeling. Soms gaat er inderdaad wel eens iets mis maar gelukkig hebben we dat snel op kunnen lossen en kun je nu van de Fatboy® oloha trio sage genieten! We wensen je nog een heel fijne dag ! Het Fatboy Service Team
31 mei 2023
Kreeg een verkeerd kussen bij de Fatboy hangmat, (niet goed dus) Werd na een prettig telefoontje snel en netjes opgelost
19 aug 2023
Mooie producten en toen er 1 product niet geleverd was hebben ze het meteen alsnog verstuurd. Vriendelijke service.
22 mei 2023

Fatboy Playlist gevonden

We hebben de Fatboy playlist gevonden op Spotify. Fijne muziek om te chillen op onze nieuwe Paletti lounge set.
12 nov 2023
Maar de service mag verbeterd worden er worden geen antwoord gegeven op de vraag over een product
26 mei 2023
Geen issues met de levering alleen prijs is hoger dan bij andere. Levering is wel snellen
6 jan 2024
Dikke prima. Bestellen werkt prima en het product word snel geleverd
Klantendienst vlot bereikbaar. Correcte levering.
Bestellen bij fatboy zelf, snel, volgens afs
Na enige tijd het juiste antwoord gekregen
25 sep 2023
producten zijn goed alleen zijn ze te duur