fatboy.com/nl-nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

24 jul 2023
Voor in onze tuin hebben we verschillende producten van Fatboy aangeschaft en we zijn overal even blij mee! Fatboy is wat mij betreft het enige merk met buitenmeubels die super mooi zijn om te zien (zulke leuke en originele designs!) én praktisch zijn (handig in gebruik, weersbestendig, makkelijk schoon te houden). De service bij Fatboy is ook top, alles kwam snel en goed verpakt binnen dus geen beschadigingen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Nadat ik van een van onze bestellingen geen bevestiging per mail kreeg ben ik ook heel goed en aardig geholpen door de klantenservice. Oftewel: heel blij met Fatboy!

Ik had een fatboy lamp waar de switch van afgebroken was. Ik bestelde een nieuwe voor 5 euro en moest nog eens 7 euro betalen voor shipping, overdreven veel!! Kan gewoon door de brievenbus en weegt niets.Nu had mijn zoon in Amerika hetzelfde probleem. De volgende dag vroeg ik er nog een toe te voegen - maar nee moest weer helemaal opnieuw bestellen en weer 7 euro transport bij betalen. Ik ontving de eerste uiteindelijk pas na een week… Heb de tweede niet meer besteld. Erg slechte klanten service het breekt af en vervangen is een extra business module. Waardeloos jammer Fatboy.

Beoordelingen voor fatboy.com/nl-nl

28 jan 2024
24 jul 2023

Super blij met Fatboy!

30 jun 2023

Super lampje, ondanks 1 slechte ervaring.

Ik was al in het bezit van 2 Fatboy lampjes en wilde er eentje bij. De lampjes zijn super gemakkelijk. Echter mijn laatste bestelling was geen succes, de lamp werkte niet naar behoren. Ik stuurde de lamp terug om een andere te krijgen, dat lukt niet, de leverancier vond dat de lamp voldeed en stuurde de lamp terug naar mij. Ik was nog steeds niet tevreden, ik ken de lampjes, dus weet hoe ze moeten werken. Vandaag retour gestuurd en ik wil mijn geld terug. Toch blijf ik de lampjes super vinden, ik bestel mijn 3e lampje wel bij een andere webshop of in een fysieke winkel.
10 sep 2023
De hangmat bevalt heel goed. Alles is nogal zwaar, maar ja, dan heb je ook kwaliteit in handen. De verzending liep stroef, maar dat is niet direct in handen van Fatboy. Het hoofdkussen was in de verkeerde kleur geleverd, maar ze hebben me daarna de juiste kleur gestuurd en ik mocht de “oude” houden. Heel netjes en snel opgelost dus!
5 aug 2023
Service was super, ben super snel en goed geholpen, communicatie via mail was snel en heel vriendelijk, en de oplossing was perfect voor ons, hadden een Zwarte Flamtastique besteld maar jammer genoeg was de transporteur van het lont defect en hebben gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen die nu perfect werkt, zijn erg tevreden
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Ilona, Bedankt voor je bericht ! Fijn om te horen dat we het snel en naar wens voor je hebben kunnen oplossen. We wensen je heel veel verlicht ;-) plezier met de Flamtastique XS !
Helaas veel problemen gehad met lampjes can oloha lamp, vele malen telefonisch contact en 1x persoonlijk contact gehad ( outlet ), telken geprobeerd klacht op te sporen,Anke is onze “contact” persoon geworden, in een woord geweldig werk geleverd, tot nu toe nog alles goed met lampjes, wordt vervolgt
3 aug 2023
Ik heb laatst een Paletti besteld en twee kussens. De kussens rechtstreeks via de fatboy site. De bank via een verkooppunt. Het was even wachten voor deze weer op voorraad was. De verzending daarna ging snel en goed. Van de kussens en de bank. En wat er toffe bank! Wat zit deze heerlijk!!!

Snel en correct

De onderdelen van de hangmat zijn allemaal apart te verkrijgen. Duidelijk uitgelegd (met foto's). De mogelijkheid worden geboden om terug te sturen indien er toch iets verkeerd zou zijn. Zeer snelle levering. Het stuk paste perfect.

Super!

Top product, uitstekende kwaliteit, makkelijk in gebruik, lange garantieperiode, kan overal mee, het draagtasje bij gekregen, duidelijke gebruiksinstructie! Ik ben erg blij mee, ik ben van plan nog een aantal artikels te kopen:)
Antwoord van fatboy.com/nl-nl
Hi Dimitry, Bedankt voor je beoordeling. Dat horen we natuurlijk graag ! We hopen dat jij en je Lamzac nog lang van elkaar kunnen gaan genieten ;-)
24 dec 2023
Er bleef aandacht om het probleem uiteindelijk op te lossen. Er zijn diverse types adaptor voedingen voor de buitenlampen. Op de website zou een beter overzicht gemaakt kunnen worden welke adaptor voor welke lamp is.
6 jul 2023
Snelle leveringen en bij sommige producten bij retour een ophaaldienst. Werkt erg goed, netjes en correct in de communicatie en ik kreeg snel mijn geld teruggestort na het retour sturen van een bestelling.
Superleuke lamp! Nog niet gebruikt dis kan nog niets over de kwaliteit zeggen maar heb ook andere lampen van Fatboy en daar ben ik erg content mee. Verwacht dat deze ook prima zal doen wat hij moet doen.