vosautospeciaalzaak.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2022
vosautospeciaalzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 nov 2023
Afspraak na gekomen. Alleen de bezorging was weer niet zoals het hoort. Het was bij de buren (winkel) bezorg terwijl ik gewoon thuis was.(niet aangebeld).

Als je belooft de volgende dag te bezorgen en je dat niet kan waarmaken dan moet je dat niet beloven! Als ik dan een briefje op de deur plak voor de bezorger en deze het vervolgens gewoon naast de voordeur zet ipv op de door mij aangegeven plek……

Beoordelingen voor vosautospeciaalzaak.nl

Gemakkelijk en betrouwbaar.
14 nov 2023

Jammer?

30 aug 2023

Levering per post liep mis, goed opgelost

Ik had het product dat ik had besteld niet ontvangen.. Uiteindelijk bleek de levering door de bezorgdienst retour te zijn gezonden. Het product is meteen na mijn telefoontje opnieuw verstuurd. Fijn opgelost!
25 aug 2023
Geleverd wat gevraagd is. Het sterkste punt is dat ze aangeven wanneer zij het versturen. (En dus niet een belofte doen over de bezorgingsdatum waarop zij geen invloed hebben) Goed verpakt. Top!
29 jun 2023

Vos prima, bezorgdienst niet

Vos is prima. Enige probleem is de bezorgdienst POSTNL. Als enige pakketbezorger lukt het hun nooit om eens iets op tijd te bezorgen. Dus tip voor Vos: DHL, DPD, UPS....
Hallo Vos automaterialen heeft een uitstekende service komen de afspraken na en houden je goed op de hoogte van de levering .volgende keer bestel ik hier weer
26 okt 2023
Dikke 10 super goed materiaal is ook zo als je het verwacht super snel geleverd. Topzaak echt voor idereen wat wils . Ik kijk uit naar mijn volgende bestelling.
15 jul 2023
duurde wel lang voordat ik het binnen had . waren andere matjes , dan ik dacht , mijn Peugeot partner is van 2003. de verbindingen liggen
10 okt 2023
Helaas past de bestelde automat niet in onze Ford camper. Dhr. Vos heeft de retourzending en terugbetaling vlot en probleemloos afgehandeld
19 nov 2023
Matten besteld, die kwamen maar niet, keurig over gebeld, en nieuwe mattenset opgestuurd gekregen. Topservice
14 jul 2023
Snelle bezorging en goed materiaal! Heb automatten besteld voor mijn volvo v70, past perfect en goed materiaal!
8 okt 2023
Prima geregeld en perfecte pasvorm van de matten voor de MB. Ze zagen er als nieuw uit. We zijn er blij mee :)
Product gevonden wat bijna nergens meer op voorraad was, hier wel. Besteld en snel en netjes geleverd.
24 jul 2023
Eerst telefonisch goed en bekwaam geholpen. Daarna vlot en snel het juiste product in huis. Keurig!
Product was niet compleet maar dit stond niet vermeld. Het wel goed en snel opgelost.
4 jun 2023

prima automatten

Makkelijke site. Leuke aanbieding, snel verzonden en prima pasvorm rubber automatten.
HH
Harriet H.
Enschede
15 okt 2023
Zeer mooie matten en hele goede kwaliteit, vlotte bezorging en keurig verpakt.

Zeer Goede service

Goede service, zelfs een retour coepon voor een bestelling die niet paste.
FM
Fred M.
Sittard
17 mei 2023

Mooie auto matten

Auto matten bij dit bedrijf gekocht Snelle levering en een mooie pasvorm