fotodevakman.nl- Logo - Beoordelingen

fotodevakman.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden661 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2020
fotodevakman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Vaak een stuk beter geprijsd dan andere grote fotowebshops. Ditmaal ontbrak er helaas een onderdeel van de bestelde fototas maar dit werd na een mailtje met de klantenservice opgelost. De fabrikant stuurde enige dagen later het ontbrekende onderdeel na zodat de tas compleet is. Verder een snelle afhandeling van de bestelling en een ruim assortiment. Ik bestel hier zeker vaker.
JB
John B.
Tilburg

3 aug 2023
Gewoon nakomen wat ik bestel op de website is blijkbaar al te moeilijk! De powerbank welke ik bij mijn bestellen zou ontvangen was "een foutje" op de website en wordt dus NIET geleverd. Ik kan een toegoedbon ontvangen van €20. Maar dit slaat nergens op want het artikel is elders al €25 GOEDKOPER. Ondanks een keurig tegenvoorstel wat ik deed bleef het hier bij......geen echte compensatie of reële oplossing.....toch maar vlg. keer maar weer Bol.com of Coolblue, daar gaat alles toch eenvoudiger maar vooral beter.

Beoordelingen voor fotodevakman.nl

28 apr 2024
Doos waar artikel in verpakt was, was onbeschadigd, originele doos waar het artikel inzit is beschadigd???
3 aug 2023

Kom gewoon na wat ik bestel & betaal....

30 jun 2023
Helaas nog steeds niets ontvangen. Ze hadden het bestelde product niet op voorraad. Maar dit duurt best lang. Als ik dit had geweten had ik even verder gezocht.
GR
Guus R.
Landgraaf
9 jul 2023
de levering was met een niet nieuw artikel en bovendien slecht ingepakt! het artikel zweefde door de verpakking. Bovendien reageren ze niet op mijn mails!
23 dec 2023

Te weinig ontvangen

In plaats van de twee bestelde producten slechts eentje gekregen…. Aan de telefoon hadden ze geen tijd en moest het op mail zetten. Nog steeds geen tweede product ontvangen
30 aug 2023
Verkeerde hoes gekregen veel te groot. Moet de iPhone XS hoes hebben. Die is veel kleiner.