fotodevakman.nl- Logo - Beoordelingen

fotodevakman.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden655 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2020
fotodevakman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Vaak een stuk beter geprijsd dan andere grote fotowebshops. Ditmaal ontbrak er helaas een onderdeel van de bestelde fototas maar dit werd na een mailtje met de klantenservice opgelost. De fabrikant stuurde enige dagen later het ontbrekende onderdeel na zodat de tas compleet is. Verder een snelle afhandeling van de bestelling en een ruim assortiment. Ik bestel hier zeker vaker.
JB
John B.
Tilburg

3 aug 2023
Gewoon nakomen wat ik bestel op de website is blijkbaar al te moeilijk! De powerbank welke ik bij mijn bestellen zou ontvangen was "een foutje" op de website en wordt dus NIET geleverd. Ik kan een toegoedbon ontvangen van €20. Maar dit slaat nergens op want het artikel is elders al €25 GOEDKOPER. Ondanks een keurig tegenvoorstel wat ik deed bleef het hier bij......geen echte compensatie of reële oplossing.....toch maar vlg. keer maar weer Bol.com of Coolblue, daar gaat alles toch eenvoudiger maar vooral beter.

Beoordelingen voor fotodevakman.nl

Vorige week een Fujifilm 18-80 mm lens besteld. Deze is nieuw en € 200,00 goedkoper. Telefonisch gevraagd waarom? Het enige verschil is dat hij in een witte doos zit en niet in een zwarte. En de volgende dag bezorgd. Helemaal goed!

Perfect geholpen voor zeer goede prijs.

Ik werd in de winkel heel goed geholpen, alles uit kunnen testen en dat voor een prijs die je verder alleen op internet ziet. Echt mensen met verstand van zaken.

Objectief besteld en netjes geleverd

Objectief besteld en netjes, snel geleverd. Foto DeVakman kan zich meten met de grotere webshops wat dat betreft
Snelle levering, uit voorraad. De fysieke winkel is ook top. Medewerkers met kennis van zaken.
Goed advies en snel geleverd voor de foto printer die ik zocht.
Super fast shipping Item as per description

Snelle verzending en levering, top!

Snelle verzending en levering. Top!
Goed advies.
Product keurig verpakt aan geleverd. Helaas maakt u reclame voor 17.p0 uur besteld morgen geleverd, klopt niet werd overmorgen, dat is een minpuntje.

Verstuurd via PostNL 👎

Verstuurd via PostNL brievenbuspakjes PostNL is sindskort iedere keer vertraagd met 2a 3 dagen Hou daar rekening mee!

Goede uitleg op de site

De uitleg op de site is goed zodat je je keuze makkelijk kan maken. Product goed verpakt en snel geleverd
Alles perfect
FV
Frans V.
Houtvenne

Uitstekende transactie.

Bestelling en betaling verliepen probleemloos. Levering was stipt en verzorgd. Prima werk!
NN
Noor N.
Lelystad
Bestelling en levering helemaal goed. Ook een snel en duidelijk antwoord op m'n vraag.

Goede service

Belangrijk dat je binnen krijgt wat je besteld en snel, plus dat het verzekerd is
Zeker vriendelijk geholpen, zowel via de website als in de winkel.