fotodevakman.nl- Logo - Beoordelingen

fotodevakman.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden661 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2020
fotodevakman.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Vaak een stuk beter geprijsd dan andere grote fotowebshops. Ditmaal ontbrak er helaas een onderdeel van de bestelde fototas maar dit werd na een mailtje met de klantenservice opgelost. De fabrikant stuurde enige dagen later het ontbrekende onderdeel na zodat de tas compleet is. Verder een snelle afhandeling van de bestelling en een ruim assortiment. Ik bestel hier zeker vaker.
JB
John B.
Tilburg

3 aug 2023
Gewoon nakomen wat ik bestel op de website is blijkbaar al te moeilijk! De powerbank welke ik bij mijn bestellen zou ontvangen was "een foutje" op de website en wordt dus NIET geleverd. Ik kan een toegoedbon ontvangen van €20. Maar dit slaat nergens op want het artikel is elders al €25 GOEDKOPER. Ondanks een keurig tegenvoorstel wat ik deed bleef het hier bij......geen echte compensatie of reële oplossing.....toch maar vlg. keer maar weer Bol.com of Coolblue, daar gaat alles toch eenvoudiger maar vooral beter.

Beoordelingen voor fotodevakman.nl

24 jul 2023
Perfecte service, Online goed geholpen bij het maken van een keuze lens en camera. En erna ook nog eens nadat de bestelling niet goed lukte qua betaling, lag aan mijn laptop achteraf. Zeer geduldig en vriendelijk geholpen in beide gevallen. Camera en lens waren de volgende dag al in huis.
25 mei 2023
Product snel verzonden maar Postnl levert het niet op de afgesproken datum. Men moet niet met postnl in zee willen, die hebben (ook voor ons) al voor zoveel problemen gezorgd. WIJ (echtpaar) hebben geen vertrouwen meer in postnl en doen daar derhalve geen zaken meer mee.
18 aug 2023

Prachtige fotolijst 50 cm x 70 cm.

Super snelle levering en heel zorgvuldig verpakt. Kortom prima. Wat ik vooral vooraf heel fijn vond was dat de beschrijving zo duidelijk was m.b.t. de binnen maat en de buiten maat van de lijst. Beide maten werden nl aangegeven. Top.
27 sep 2023

Prettig zaken gedaan.

Na telefonisch contact over voorraad-status de bestelling online voltooid. Zelfde dag is de bestelling verzonden, en de volgende ochtend in huis. Contact en afhandeling van de bestelling als zeer prettig ervaren.
WE
Wim E.
Lievelde
1 aug 2023

Snel geleverd

Snelle reactie, snelle levering van een camera. Laatste van de voorraad, redelijke prijs. Dat zegt natuurlijk nog niets over de kwaliteit van de camera, maar veel over deze webwinkel.
GP
G.J. P.
Koudekerke
26 sep 2023

Altijd top service

Wat kan ik zeggen, altijd top service netjes antwoord op vragen en soms heel leuke aanbiedingen. Al meerdere keren occasion camera’s gekocht en dit naar volle tevredenheid.
26 jun 2023
Goede communicatie. Product bleek niet op voorraad en werd daardoor een dag later geleverd. Dit werd netjes gecommuniceerd. Verder prima product tegen scherpe prijs.
NL
Nurhaya L.
Bennekom
9 aug 2023

Verkeerd besteld, snel verholpen

Verkeerde verrekijker besteld. Met één telefoontje kon de bestelling worden geannuleerd en het bedrag stond de volgende dag op mijn rekening.
Niks. Makkelijk besteld. Snel geleverd. Product perfect, goede prijs/kwaliteit.

Foto vakman recensie

Goed, snel en niet alte duur; voor herhaling vatbaar
14 aug 2023

Correct

Levertijd objectief als vermeld op website. Goede communicatie wat betreft status bestelling.
11 jun 2023
Mooie korting op de adviesprijs, de mogelijkheid van gespreid betalen en de snelle levering.
19 aug 2023
Als ik een order plaats, wil ik ook weten of het product in voorraad is.
26 sep 2023
Snelle afhandeling en goede informatie over tijdstip van levering
RV
Ruud V.
Utrecht
20 okt 2023
Betrouwbare webshop. Snelle levering. Product zoals beschreven
24 mei 2023
Foto de Vakman geeft goed en eerlijk advies en goede service
29 okt 2023

Prima winkel.

Juiste product, snelle levering, correcte gang van zaken.
HV
Harry v.
Dongen
3 okt 2023
De leverbaarheid van de nieuwe camera op de realesedatum.
Vlugge levering van het bestelde en goede communicatie.
5 jun 2023
Snelle, persoonlijke afhandeling van bestellingen.