matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

114 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

De snelheid!!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer de Koning, Bedankt voor de mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een medium/zachte pocketvering en een geweldige koudschuim afwerking. Ook de tijk van dit matras is afritsbaar én uitwasbaar. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Venema, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We hopen dat de topdekmatras type Nasa Duo goed is bevallen. Deze topper hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag geleverd worden. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe topper, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Na zorgvuldig onderzoek te hebben gedaan tussen verschillende aanbieders was de keuze uiteindelijk gevallen op Matrasaanhuis voor topmatras Oslo. Het topmatras is dik, zacht en ligt heerlijk. De kwaliteit oversteeg onze verwachtingen. Vooral de video's op de website hielpen erg in het maken van onze keuze. Een volgende keer zouden we zeker weer kiezen voor Matrasaanhuis.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van Dalen, Ten eerste, hartelijk bedankt voor je beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat jullie de keuze hebben gemaakt voor de topdekmatras Oslo 180x210cm. Ideaal voor personen die net een “tikkeltje” zachter willen liggen. Door de koudschuim kern van HR40, behoudt deze topper grotendeels de stevigheid van het onderliggende matras. Heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 sep. 2022
In begin wat te hard maar nu bevalt hij goed.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Ramaekers, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! U had gekozen voor de Favourite Plus 80x200, en we zijn blij dat het goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 sep. 2022
Beste familie Arends, Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling! U had gekozen voor de Favourite Orthopedic 140x190cm. Ook dit type matras houden we in iedere afmeting op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
7 sep. 2022
Prima matras, netjes op tijd geleverd
13 sep. 2022
Beste familie Surewaard, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat de IDOL 120x190cm goed is bevallen. De kern van de IDOL matras bestaat uit een binnenvering systeem met koudschuim als afwerklaag. Al met al de perfecte combinatie voor een goed ventilerend matras met een zachte lig. We wensen u nog veel slaapplezier met het matras, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 sep. 2022
kwaliteit goed, prijs uitstekend, snelle levering.
13 sep. 2022
Beste familie Bulterman, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5-sterren! We zijn blij dat de 2 toppers type Oslo goed is bevallen. Ideaal voor personen die net een “tikkeltje” zachter willen liggen. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 aug. 2022
Niets
13 sep. 2022
Beste familie Hermans, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We hopen dat de keuze voor de 'Idol 140x190cm' goed is bevallen. We wensen u nog veel genoegen met het product, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 aug. 2022
13 sep. 2022
Beste mevrouw Voorberg, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! U had gekozen voor de 'Favourite Orthopedic 90x190 cm'. Deze hebben we op voorraad liggen, voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 aug. 2022
Groot aanbod, de matras die we zochten had geen courante maat. Correcte en snelle levering, matras was degelijk verpakt. Product stemt overeen met de geafficheerde omschrijving.
13 sep. 2022
Beste heer Bekker, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zijn blij dat de Joy 120x190cm goed is bevallen. We wensen u heel veel plezier met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 aug. 2022
15 aug. 2022
Beste familie Rozegarde, Nogmaals bedankt voor je bestelling én de 5 sterren review! De JOY Orthopedic binnenvering matras is jouw keuze geworden uit ons assortiment. Een afwerking van koudschuim en een holle vering zorgen voor de juiste ventilatie. Ook de niet-gangbare afmetingen houden we op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
10 aug. 2022
Zeer goede persoonlijke service. Prima telefonisch bereikbaar voor vragen en dergelijke. Snelle levering. Beter doen: niets.
12 aug. 2022
Beste meneer Kruithof, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve reactie! We zijn blij dat alles goed is geregeld, zowel de geleverde Favourite Plus als de ophaal van het foutieve matras. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
4 aug. 2022
12 aug. 2022
Beste meneer Driessen, Bedankt voor de 5 sterren review! Hier zijn we zéér blij mee! U heeft gekozen voor de Favourite Plus 140x200cm. Een luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 aug. 2022
Super Kussen
12 aug. 2022
Beste heer Heres, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft gekozen voor de I-Cool Aero Hoofdkussen. Omdat een traagschuim kussen wat warmer is dan een normaal kussen, is dit kussen voorzien van een coolgel toplaag. Gewoon fantastisch! We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 jul. 2022
12 aug. 2022
Beste Marja, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft gekozen voor de 'I-Cool Aero Hoofdkussen' en een bamboe hoes voor de 'Bodyroll' van Matrasaanhuis.nl. Dit kussen past zich aan en vormt zich naar uw nek en hoofd. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 jul. 2022
29 jul. 2022
Beste Laurent, Bedankt voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden uit ons assortiment. Een medium/stevige pocketvering met een laag koudschuim. Er ging iets niet helemaal goed met de zending van DHL. Gelukkig hebben we op tijd kunnen ingrijpen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
25 jul. 2022
super service en snelle en attente reactie, Hulde!
29 jul. 2022
Beste familie Janssens, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De topdekmatras type Favourite is uw keuze geworden. Een koudschuim topper die uw bed zachter én comfortabeler maakt. We wensen u nog veel plezier met de toppers en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 jul. 2022
Ze zijn goed bereikbaar en leveren volgens afspraak.
29 jul. 2022
Beste mevrouw Hesselink, Bedankt voor de 5 sterren review! Hier zijn we zéér blij mee! U heeft gekozen voor de matrasbeschermers van Matrasaanhuis.nl. Een matrasbeschermer die voorzien is van 4 flexibele banden op de hoeken en daardoor niet kan verschuiven. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 jul. 2022
29 jul. 2022
Beste familie Buys, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de binnenvering matras type IDOL. Ook in de niet gangbare afmetingen hebben we dit type matras op voorraad liggen. Op werkdagen besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl