matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

111 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Snelle levering en zeer goede kwaliteit
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van Vossel, Ten eerste hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Monaco Special. Dit is ons meest comfortabele matras met traagschuim en koudschuim. We wensen u heel veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Al meerdere keren matrassen besteld. Altijd naar tevredenheid. Prima bereikbaarheid. Vriendelijke beantwoording van vragen. En natuurlijk fijne matrassen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Musscher, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons al meerdere artikelen besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden :) Uw laatste bestelling was de American Specials en de Topcovers. We hopen dat alles naar wens is. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling én tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snel geleverd, fijn matras
20 jan. 2023
Beste Margaretha, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We hopen dat alles goed is afgehandeld, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
17 jan. 2023
goede service
20 jan. 2023
Beste familie van Belkom, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat alles goed is afgehandeld, ondanks dat de bodyroll niet is bevallen zijn we alsnog blij met uw beoordeling. Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
17 jan. 2023
20 jan. 2023
Beste mevrouw De Vester, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U had gekozen voor de Merino Wol onderdeken. Deze is gemaakt van 100% zuiver wol van de Merino schaap, dus het zachtste wol die niet kriebelt op de huid! We wensen u heel veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
13 jan. 2023
16 jan. 2023
Beste T, Bedankt voor de 4 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. Uw laatste bestelling was onze Topdekmatras Nasa Duo & de Merino Wol onderdeken. We hopen dat de topdekmatras & de onderdeken naar wens is. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling én tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jan. 2023
Snelle verzending van prima topper!
16 jan. 2023
Beste familie Jagtenberg, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Uw laatste bestelling was onze topdekmatras Oslo. Deze topper geeft u extra comfort op uw bestaande matras. We zijn blij dat de topper goed bevalt. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling én tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
11 jan. 2023
12 jan. 2023
Beste W, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. U heeft bij ons meerdere artikelen besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden :) Uw laatste bestelling was onze I-Cool Pillow hoofdkussen met een kern van geperforeerd traagschuim én coolgel. We hopen dat het kussen naar wens is. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling én tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 jan. 2023
de kwaliteit en de levering
10 jan. 2023
Beste mevrouw Aluy, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat alles goed is verlopen. We wensen u nog veel genoegen met de Favourite Plus. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
9 jan. 2023
Goed produkt, goede prijs en zeer goede service .
9 jan. 2023
Beste familie Marra, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. We wensen u alle genoegen met de Favourite Plus! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
8 jan. 2023
9 jan. 2023
Beste Ingrid, Ten eerste, hartelijk bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. U had voor topdekmatras Nasa Duo gekozen. We hopen dat alles naar wens is en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
5 jan. 2023
Ligt heerlijk
6 jan. 2023
Beste Mike, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Uw had gekozen voor de 'Holland Special' . Ons maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
5 jan. 2023
Matras ligt lekker!
6 jan. 2023
Beste Inge, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat de 'Monaco Special' goed bevalt! Ons meest comfortable matras van pocketvering met traagschuim. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
30 dec. 2022
Goede, vriendelijke uitleg over de matrassen en snelle bezorging. En de matrassen bevallen goed.
3 jan. 2023
Beste Dirk, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. We zijn blij dat alles goed is verlopen en dat de matrassen goed liggen is fijn om te horen! Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
30 dec. 2022
3 jan. 2023
Beste familie Meezen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! We hopen dat de matras type Joy goed is bevallen. Een zeer comfortabel matras met Bonell binnenvering en koudschuim. In vele maten verkrijgbaar en op voorraad! Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
28 dec. 2022
3 jan. 2023
Beste Gijs, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U had voor de 'Holland Special' gekozen, met een topdekmatras type Oslo. Ons maatwerk matras met pocketvering en koudschuim, en de topper voor personen die net een "tikkeltje" zachter willen liggen. We hopen dat alles naar wens is en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
24 dec. 2022
Bijzonderlijk eenvoudig, behulpzame. Video's en snelle leverinh
3 jan. 2023
Beste heer Eggens, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl