matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.196 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

LN
Linda N.
Enschede
28 jan 2024
Goed is goed, snel netjes en super tevreden over de aankoop!’
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw N, U heeft bij ons het dekbed Brinkhaus Bausch LUX gekocht. Dit duitse dekbed is heel mooi én heel prettig. De hoes is gemaakt van Mako-katoen met zijde; de vulling van Thermofill holle vezels. Dat zijn veel woorden voor een heerlijk soepel dekbed , dat extra luchtig is/blijft door de holle vezels. Een geweldig dekbed voor diegene die een niet-te-warm dekbed wensen. Deze heeft dan ook warmteklasse 3 ( van de 5). Bedankt voor uw aankoop en uw mooie review. Team Matrasaanhuis
28 jan 2024
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo A, Jij had bij ons de Favourite Plus matras besteld. Dit is ons stevige pocketvering matras. Gezien de 5 sterren bevalt jou dit matras uitstekend. Wij wensen jou nog vele fijne jaren toe op dit matras. Graag tot later.... Team Matrasaanhuis
27 jan 2024
Matras was zeer goed top kwaliteit ik ben zeer tevreden. Misschien zou je kunnen overwegen niet meer te werken met DHL ik meer dan een week op mijn matras moeten wachten inplaats van een dag.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw J, Inderdaad, de bezorging naar Belgie duurde langer dan wij zouden inschatten. Misschien lag het aan DHL, misschien lag het aan de datum; de eerste week van januari is altijd topdrukte bij alle bezorgdiensten. Maar belangrijk is dat het matras, de Favourite, zo naar uw wens is. Wij wensen u dan ook vele jaren fijne nachten toe met dit matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Prima product!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Z, Bedankt voor jouw 5 sterren voor de Bodyroll. Wij merken dat de Bodyroll steeds populairder wordt. Dit kleinere lichaamskussen is een heel gemakkelijk "maatje" in bed. Hiermee kun je drukpunten in bed verlichten of gewoon een lekkere slaaphouding krijgen. Omdat deze niet te lang is ( 110 cm) is deze ook gemakkelijk "hanteerbaar" in bed. Wij wensen je er nog vele jaren plezier van. Groeten van Matrasaanhuis
14 jan 2024

Goede service

Kreeg makkelijk telefonisch contact. Daarna goed advies en belofte dat de matras de volgende dag geleverd zou worden, wat ook zo bleek te zijn.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Mark, Wij vinden het ook belangrijk dat klanten ons kunnen bereiken. Er zijn al genoeg internetshops die volkomen onbereikbaar zijn. Jij had behoefte aan een logeer/kindermatras en hebt de IDOL besteld. Maar je wilde ook zeker weten dat wij nog vóór de kerst konden leveren. Dat was geen probleem. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van onze bezorgdiensten zoals DHL of PostNL. Maar over het algemeen worden onze matrassen de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een specifieke bezorgdatum hebt ingegeven op onze site. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Groeten van Matrasaanhuis
13 jan 2024

klantenservice goed

Matras werd steeds niet bezorgd, bleek beschadigd tijdens transport. Klantenservice pakte het direct op en liet nieuw matras bezorgen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo E, Inderdaad, jouw bestelling, een OSLO topper 180x190 cm, bleek bij DHL ergens beschadigd te zijn geraakt. Nadat jij ons meldde dat er ergens iets fout ging, hebben wij direct een nieuw exemplaar aan jou toegestuurd. En daarmee was het weer opgelost. Overal worden fouten gemaakt. Altijd gaat het erom hoe je daarmee omgaat. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost en veel fijne nachten toegewenst op deze fijne topper. Team Matrasaanhuis
AS
Adri S.
Den Haag
Snelle en correcte levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo meneer S, U heeft ons unieke zitkussen gekozen. Een driehoekig stevig kussen waardoor je beter kunt zitten in bed. Of als extra steun bij half-liggen. Het zitkussen is stevig, dus je gebruikt altijd je eigen kussen voor het comfort. Maar de combinatie is altijd onovertroffen. Wij zijn de enige in Nederland die dit kunnen verkopen in deze vorm. En dat is ook logisch.....wij hebben dit kussen 6 jaar geleden bedacht en ontworpen. Deze wilt u nooit meer kwijt! Groeten van Matrasaanhuis
RR
goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rien, Dank voor de 4 sterren. Je had gekozen voor ons eenvoudigste matras, de IDOL. Dit is een zacht basismatras van Bonell vering en koudschuim. Zacht en onverwoestbaar. Deze wordt meestal gebruikt voor kinderen of logees. Niet echt geschikt voor volwassenen , iedere dag. Ik denk dat je daarom ook 4 sterren hebt gekozen en dat is ruim voldoende voor dit matras. Graag tot ziens, team Matrasaanhuis

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik kreeg een vriendelijke iemand aan de telefoon om mijn vragen te beantwoorden. En voor de 2e keer voldeed mijn bestelling volledig aan mijn (hoge)verwachtingen. Ik ben een blije slaper!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw L, Dank u voor uw hartelijke woorden. Ik heb u ruim 1 maand geleden geadviseerd over uw matras ( de Favourite Plus) met de Merino wollen deken. U heeft hiermee écht een fijn stevig matras met als "kers op de taart" de wollen onderdeken. Deze onderdeken zorgt voor een weldadig gevoel in bed én het stimuleert de bloedsomloop, want echt wol. Je voelt de wolharen niet want het is van de Merino schaap en dat betekent het zachtst mogelijke wol. Wij vinden het fijn als we mee kunnen denken bij een nieuw matras; hier zijn we best goed in geworden over de afgelopen 15 jaren..... Graag weer tot een volgende keer! Matrasaanhuis
26 dec 2023
26 dec 2023

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen, levering op de gewenste dag.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Annemieke, Dank je voor alle sterren! Je had een bijzondere maat matras nodig: 140x190 cm. Maar zoals je merkte hebben wij ook die gewoon op voorraad. En je wilde een snelle levering; besteld op vrijdag, met verzoek of wij deze op zaterdag konden laten afleveren. En dat lukte zonder enig probleem. Fijn dat je zo tevreden bent. Groeten van Matrasaanhuis
24 dec 2023
Ik had onlangs advies nodig over een matrashoes. Deed ik per mail. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen 10 minuten een antwoord terug. Kreeg een advies waar ik werkelijk wat aan had. Geweldig!!!!!!!!!!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Coby, Ja hoor, wij zijn écht een internetbedrijf dat contact wil hebben met de klanten. Wij vinden het veel fijner dat je vragen stelt zodat wij ook echt het juiste advies kunnen geven. Het terugsturen van producten vinden wij heel erg; niet goed voor u, niet goed voor het milieu, niet goed voor de kosten. U wilde een fijn strak hoeslaken voor een matrasmaat 120x190 cm en deze hebben wij uiteraard ook. De Jersey katoenen hoeslaken bleek naar uw wens te zijn! Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo J, De Favourite is blijkbaar ook jouw favoriete matras geworden. En logisch..... het is een heerlijk medium matras. Niet te hard, niet te zacht. Voorzien van de juiste materialen zoals een 7-zone pocketvering en afwerking met koudschuim. Dank voor de 5 sterren beoordeling en we hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen. Fijne feestdagen! Team Matrasaanhuis
Dat er op zelfde dag geleverd kon worden en ik niet thuis kon blijven
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag heer/mevrouw T. U had bij ons de topper Favourite aangekocht. Onze eenvoudige maar heel fraai afgewerkte én zachte topper. U woont in Den Bosch. Omdat wij ook in Den Bosch gevestigd zijn, leveren wij vaak deze bestelling direct af, indien een medewerker naar huis gaat, aan het eind van de dag. Voor u is dat fijn want supersnel geleverd. Wij hebben geen kosten van transport "want toch onderweg naar huis". En..... wij vinden het ook stiekem wel leuk om met onze klanten in contact te komen.... Groetjes van Matrasaanhuis
Goede mogelijkheid en overzicht om tot keuze te komen (veel keuze mogelijkheden). En in communicatie en afwikkeling uitstekend bediend!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer V, Dank u voor uw 5 sterren. U heeft gekozen voor ons Favourite Plus -matras en aanvullende beddengoed. De Favourite Plus is ons pocketveringmatras die iets steviger is dan medium. Dus tussen medium en hard is. Er zijn twee verschillende zijdes; één zijde met een beetje traagschuimvlokken en één zijde met alleen koudschuim. Je zou ook kunnen zeggen; een winter- en zomer zijde. Maar algemeen: kies de zijde die het best bij je past. Jammer dat onze matrassen zolang meegaan, anders had ik kunnen zeggen: tot binnenkort! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Fijne klantenservice met goed advies
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van der Vlies, Dank u voor uw review. Fijn dat ook zakelijke klanten de moeite nemen om een beoordeling achter te laten. Omdat wij al 15 jaar gewend zijn via de telefoon/mail advies te geven voor matrassen, zijn we hierin best goed geworden. Al zeggen we het zelf.... Heel graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis
Goede service, snelle bezorging en een heerlijk matras
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Y, Jullie slapen nu 1 maand op de Nasa DUO. Ons speciale matras van pocketvering en 2 verschillende zijdes: 1 zijde met koudschuim en 1 zijde mat traagschuim. De pocketvering is medium, maar de schuimlagen zijn wat zachter. Daardoor is dit een heerlijk comfortabel matras. Je mag zelf kiezen welke zijde bovenop komt te liggen. Wat een genot. Wij wensen jullie er nog vele fijn slaapjaren toe? Groetjes van Matrasaanhuis