matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.200 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Dat er op zelfde dag geleverd kon worden en ik niet thuis kon blijven
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag heer/mevrouw T. U had bij ons de topper Favourite aangekocht. Onze eenvoudige maar heel fraai afgewerkte én zachte topper. U woont in Den Bosch. Omdat wij ook in Den Bosch gevestigd zijn, leveren wij vaak deze bestelling direct af, indien een medewerker naar huis gaat, aan het eind van de dag. Voor u is dat fijn want supersnel geleverd. Wij hebben geen kosten van transport "want toch onderweg naar huis". En..... wij vinden het ook stiekem wel leuk om met onze klanten in contact te komen.... Groetjes van Matrasaanhuis
Goede mogelijkheid en overzicht om tot keuze te komen (veel keuze mogelijkheden). En in communicatie en afwikkeling uitstekend bediend!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer V, Dank u voor uw 5 sterren. U heeft gekozen voor ons Favourite Plus -matras en aanvullende beddengoed. De Favourite Plus is ons pocketveringmatras die iets steviger is dan medium. Dus tussen medium en hard is. Er zijn twee verschillende zijdes; één zijde met een beetje traagschuimvlokken en één zijde met alleen koudschuim. Je zou ook kunnen zeggen; een winter- en zomer zijde. Maar algemeen: kies de zijde die het best bij je past. Jammer dat onze matrassen zolang meegaan, anders had ik kunnen zeggen: tot binnenkort! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Fijne klantenservice met goed advies
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van der Vlies, Dank u voor uw review. Fijn dat ook zakelijke klanten de moeite nemen om een beoordeling achter te laten. Omdat wij al 15 jaar gewend zijn via de telefoon/mail advies te geven voor matrassen, zijn we hierin best goed geworden. Al zeggen we het zelf.... Heel graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis
Goede service, snelle bezorging en een heerlijk matras
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Y, Jullie slapen nu 1 maand op de Nasa DUO. Ons speciale matras van pocketvering en 2 verschillende zijdes: 1 zijde met koudschuim en 1 zijde mat traagschuim. De pocketvering is medium, maar de schuimlagen zijn wat zachter. Daardoor is dit een heerlijk comfortabel matras. Je mag zelf kiezen welke zijde bovenop komt te liggen. Wat een genot. Wij wensen jullie er nog vele fijn slaapjaren toe? Groetjes van Matrasaanhuis
3 dec 2023
Goede service, fijn matras!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw R, Het fijne matras is de Favourite. Ons meest verkochte pocketveringmatras. Het is medium stevig, voorzien van zachte lagen koudschuim en mediumstevige pocketvering. Een heerlijke combi voor de meeste mensen. Dank u voor uw review en geniet natuurlijk ook van de bijgekochte molton en hoeslakens. Groetjes , team Matrasaanhuis
Alles volgens afspraak, telefonisch vriendelijk contact en kwalitatief erg goed....topmatras gekocht
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Krista, Bedankt voor je mooie review. Het matras, de Favourite Plus, is inderdaad een heel fijn matras. Wat steviger dan een medium matras én voorzien van twee verschillende zijdes. Fijn dat je hiermee ook wat kunt afwisselen. En zoals je merkte; ook direct leverbaar in de vreemde maten zoals jouw matras 130x190 cm. Geniet er maar heel lang van. Groeten van Matrasaanhuis
Al de 3e keer dat ik een matras koop bij deze winkel. Uitstekende service en waar voor je geld, zeer annbevolen!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw M, Ik zag het ook; u heeft al 3 keer gekocht; de Favourite Plus en de Favourite-matrassen. Terecht bent u hiermee blij; het zijn fijne matrassen met pocketvering en koudschuim. De Favourite is medium en de Favourite Plus, is de wat sterkere versie. Graag verwelkomen wij u de de 4e, 5e , etc keer!! Tot ziens, Matrasaanhuis
Prima klantenservice! Omdat er in het verleden een bestelking misging, werd er ditmaal extra aandacht aan besteed.Perfect
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw van den B, Wij proberen altijd maximaal aandacht te besteden aan de bezorging, maar.... omdat dit vaak wordt uitgevoerd door externe bezorgdiensten, maken we ook fouten mee. Bij uw laatste bestelling "zaten we er bovenop" en is alles gegaan zoals afgesproken. U heeft nu uw matras, type Favourite Plus; een matras dat tussen "medium" en "hard" in zit. Het heeft twee verschillende zijdes, zodat u deze naar wens kunt wisselen. Wij wensen u er vele fijne jaren mee toe. Groeten van Matrasaanhuis
23 nov 2023
Goede producten jaren vast klant Ook deze keer heerlijke matrassen en snel geleverd Thanks
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Peter, Fijn dat je weer aan ons dacht voor een nieuw matras. En deze keer heb je gekozen voor één van de fijnste matrassen in ons assortiment: De Monaco Special. Een heerlijk comfortabel matras met traagschuim én koudschuim. Gemaakt in de maat van jouw wens en de stevigheid van jouw wens. Echt maatwerk dus. En toch binnen 3 weken bij jou thuis. Nogmaals bedankt! Team Matrasaanhuis
18 nov 2023

Goede service

Goede, snelle en vriendelijke service
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw O, Wij proberen veel service te bieden. Dat geldt ook indien een product niet naar wens is. U vond de Topcover niet naar uw verwachting en heeft ons gevraagd om alles terug te nemen. Dat hebben wij direct gedaan u de complete betaling terug gestort. Want voor AL onze producten geldt: niet goed = geld terug. Dat levert ons op de lange termijn zoveel tevreden klanten. U geeft ons 5 sterren. In deze situatie dus voor onze service. Dank daarvoor! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
17 nov 2023
Ik kan weer zonder pijn slapen en weer normaal opstaan.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw K, Uw reactie zou kunnen duiden op aankoop van een matras. Maar nee, het betreft uw aankoop van onze Bodyroll. En deze reactie hebben wij wel vaker. Een Bodyroll is écht een "maatje" in bed. Het zorgt ervoor dat je gemakkelijk kunt liggen en door de flexibele toepassing van dit zachte kussen, kun je deze gebruiken om bijvoorbeeld knelpunten te verminderen. Het is een fijne oplossing voor mensen die fijner willen liggen of om drukpunten te verminderen. Geniet er maar vele jaren van! Met groeten van Matrasaanhuis
17 nov 2023
Goede service. Snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Maaike, Jij bent een terugkerende klant! En dat is leuk te horen. Na aankoop van 2 matrassen, was het nu de beurt aan onze dekbedden. Want naast alle matras hebben wij ook een mooie collectie dekbedden, kussens en beddengoed. Want ook dit is goed, snel en voordelig. Bedankt en graag weer tot ziens. Matrasaanhuis
16 nov 2023
NK
Nc K.
VOLENDAM
15 nov 2023

Goede kwaliteit

Zoals eerder besteld, gewoon weer top.... zijn zeer tevreden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw , Dat vinden wij het fijnst; als klanten weer terugkomen omdat ze tevreden zijn over ons. BEDANKT! Deze keer heeft u de Favourite Plus matras gekocht. Een pocketveringmatras met extra sterke vering. Hierdoor is het matras medium- tot stevig. Een wat steviger matras dus. En met twee verschillende zijdes: één zijde heeft een beetje traagschuim voor extra comfort; de andere zijde alleen koudschuim. Je zou dit ook als zomer- en winterzijde kunnen zien. Bedankt voor uw mooie woorden en heel graag weer tot ziens. Met vriendleijke groet, Team Matrasaanhuis

vacuum

Dat het matras nog 72 uur moest bijkomen na het uitpakken stond er niet bij.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw van der W, U heeft voor uw kind een Idol matras besteld. Een zacht een oerdegelijk matras voor kinderen of logees. Wij geven aan dat een matras na 12 uur in gebruik kan worden genomen, na uitrol. Maar zoals wel vaker bij fabrieken; zij geven aan dat er méér tijd nodig is. Dat doen zij uit een vorm van zekerheid. Wij weten dat dit in de praktijk niet nodig is. Maar wél goed dat u de verpakking nog extra hebt gelezen; dat doen niet veel mensen. Uw 5 sterren geeft dat dat het matras naar wens van uw kind is. En dát is het belangrijkste voor ons. Groetjes van Matrasaanhuis
7 nov 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gabriele, Jij had gekozen voor de Holland Special; ons no-nonsens-matras van 21 cm hoog. Mooi afgewerkt met pocketvering en koudschuim. Te bestellen in 3 stevigheden. Wij kunnen deze maatwerk matrassen binnen 2 weken maken én bezorgen. Gezien uw 5 sterren, mag ik begrijpen dat u zeer tevreden bent over dit matras. Dank u voor uw review en graag tot een volgende keer. Groeten van team Matrasaanhuis
5 nov 2023
Door omstandigheden bleef matras in opslag op afroep voor mij een meer dan uitstekende service en profesionaliteid geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van den B, Uw keuze, de Holland Special, was door ons gemaakt en klaargezet voor levering. Omdat u nog in de verbouwing was, hebben wij uw matras nog even vastgehouden tot het moment dat u ons aangaf. Geen probleem hoor. Wij hopen dat u nu een heerlijk matras heeft en onze flexibiliteit houden we gewoon vast voor iedereen! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
2 nov 2023

Na 3 dagen beloftes, geen bezorging door DHL ...

Na 3 dagen beloftes, geen bezorging door DHL; daarop e-mail met klacht aan Matras-aan-Huis (MaH) gezonden. Nog dezelfde dag werd geleverd door DHL (na op de vingers te zijn getikt door MaH). Top! Topmatras (koudschuim), merk Oslo, naar tevredenheid (blijft persoonlijk!).
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo J.H., Het bezorgen van (top)matrassen wordt door PostNL of DHL uitgevoerd. En tja...... dat wil wel eens fout gaan. Maar over het algemeen krijgen we het opgelost. Maar het belangrijkste is dat u de Topper Oslo zo fijn vindt. Een topper zorgt voor extra comfort op het matras; deze is voorzien van een dikke laag koudschuim waardoor de topper een beetje extra zachtheid maar tóch voldoende steun blijft geven. Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis
WB
Alles goed geregeld.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Winny, U heeft gekozen voor ons slaaphulpje in bed: de Bodyroll. Een korte rol van ongeveer 1 meter lang, die u helpt om een fijne slaaphouding te krijgen. De rol is gemakkelijk in gebruik en kan de drukpunten verminderen tijdens het slapen. Geniet er maar vele nachten van. Groeten van Matrasaanhuis