matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 feb. 2023
Als liefhebbers van pocketveren en traagschuim kwamen we uit bij matrasaanhuis.nl. Geweldig wat de site aan (technische) informatie geeft. Met deze informatie kwamen we uit op de Monaco matras. De laatste vragen per telefoon (direct bereikbaar) gaven hetzelfde advies voor de Monaco. Omdat we nog twijfelden welke hardheid we moesten kiezen hebben we in de showroom dit kunnen vergelijken. Fijn dat daar alle tijd voor was. We zijn zeer tevreden, matrasaanhuis.nl met de o.a. de Monaco is een aanrader!

23 sep. 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Meest recente eerst
26 sep. 2023
Goed advies gekregen, er werd goed meegedacht om tot een goede oplossing te komen.
25 okt. 2023
Beste mevrouw Hiemstra, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling, super blij om te horen! U had gekozen voor de topper type Oslo. Onze topdekmatras Oslo geeft u extra comfort op uw bestaande matras. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. In vele afmeting op voorraad verkrijgbaar. We wensen u nog heel veel genoegen met de topper. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
24 sep. 2023

Verrassend 5 ster Matras aan Huis. DHL bezorging minpunt

Tel klantenservice: Uitstekend transparant en persoonlijk advies met antwoord op al mijn vragen. Vooral geen gelikt verkooppraatje. Mijn gewenste matras voor 78 kg was een pocketvering buitenmaat 130 x 210 cm./ Medium. Deze bleek zowaar op voorraad te zijn en te bezorgen binnen 1-2 dg via DHL. Lig/slaapcomfort: Uitstekend vanaf dag 1 !!! Gewenning was niet nodig in mijn geval (makkelijke slaper) Prijs/ kwaliteit: Voor nu prima kwaliteit en aanmerkelijk goedkoper ( 289,euro) dan andere aanbieders. Helaas 1 ster minder voor een volstrekt onbetrouwbare bezorging /cq klantenservice van DHL
25 sep. 2023
Beste familie Vuyk, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 4 sterren. Fijn om te horen dat de matras goed bevalt, hier zijn we erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
23 sep. 2023
4 okt. 2023
Beste Fais, Bij uw bestelling was niet alles vlekkeloos verlopen. We hebben hier inmiddels al contact met u over opgenomen. Wij proberen vanuit onze kant altijd zo duidelijk mogelijk te melden dat in basis de bezorger/chauffeur onze producten altijd tot aan de eerste hindernis/drempel zal leveren. Uw situatie was discutabel, omdat dit was doorgegeven aan de koerier. Hier is verder niets mee gedaan. We hopen dat ondanks de situatie en het gesprek, het matras alsnog naar wens is. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
18 sep. 2023
Snel geleverd, zeer goed verpakt en een zeer mooie matras die ook nog eens erg fijn ligt.
25 sep. 2023
Beste familie v/d Watering, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is! U had gekozen voor de matras type Idol. Een zacht én comfortabel matras met Bonell binnenvering. Eenvoudig maar comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim afwerking, stevigheid: Soft/Medium. Dit matras wordt als zacht gewaardeerd door onze klanten, maar nooit slap! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 sep. 2023
Snel. Probleem opgelost (schade tijdens transport; kan gebeuren). Deden niet moeilijk . Zo hoort klantenservice te zijn
25 sep. 2023
Beste familie van Vijfeijken, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve beoordeling. Hier zijn we heel erg blij mee! U had gekozen voor de American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Het resultaat is een zeer comfortabel matras dat heerlijk ligt. De stevigheid kan naar wens worden aangepast. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 sep. 2023

Uitstekende service

Meer dan uitstekende service nadat wij de verkeerde matrassen hadden besteld. Deze werden keurig netjes omgeruild.
25 sep. 2023
Beste familie de Jonge, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we erg blij mee als bedrijf! Fijn dat ook alles goed is gegaan met het omruilen van de verkeerde matrassen. Jullie hadden gekozen voor de Holland Special. Ons speciale maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Deze maatwerk matrassen kunnen wij altijd volledig afstemmen op uw wensen. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 sep. 2023
Uitstekende service, uitstekend advies, heel prettige kundige verkoper. En natuurlijk uitstekende producten!
25 sep. 2023
Beste familie Glazener, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras type American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
11 sep. 2023

Snelle levering goede €

Snelle levering goede prijs
25 sep. 2023
Beste Debbie, Hartelijk dank voor uw mooie 5 sterren! Jullie keuze is gevallen op de Favourite Plus matras. Dit matras heeft een medium/stevige hardheid en is afgewerkt met een mooie dubbele biesafwerking. Ook in de niet gangbare afmetingen, houden we dit matras op voorraad. Want vandaag besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
11 sep. 2023
Prima service
25 sep. 2023
Beste familie Mulder, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor onze zitkussen. Dit is ons stevige zitkussen voor een relaxte wijze van ondersteuning in bed. Om te lezen, Televisie te kijken of om onder uw voeten/benen te plaatsen. Dit zitkussen is zeer praktisch om te gebruiken in bed. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 aug. 2023
Snelle levering en prima producten
31 aug. 2023
Beste Marlies, Bedankt voor wéér een bestelling bij Matrasaanhuis.nl én de 5 sterren beoordeling! Je hebt gekozen voor de Bodyroll lichaamskussen. Een geweldig item om het slaapcomfort te verhogen. Tot de volgende keer! Groetjes, Team Matrasaanhuis.nl
VG
22 aug. 2023
had wat problemen met mijn bestelde artikel, maar werd SUPER opgelost
31 aug. 2023
Beste Valentina, Wat fijn om te lezen dat alles goed is gekomen! En nogmaals bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Inderdaad...uw bestelde artikel, de Bodyroll, zat een productiefout. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u weer geniet van de Bodyroll. We wensen u nog veel plezier met de Bodyroll / Lichaamskussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
19 aug. 2023
31 aug. 2023
Beste familie Bonnema, Hartelijk dank voor uw mooie 5 sterren! Hier zijn wij als bedrijf ontzettend blij mee. Jullie keuze is gevallen op de Favourite Plus matras. Dit matras heeft een medium/stevige hardheid en is afgewerkt met een mooie dubbele biesafwerking. Ook in de niet gangbare afmetingen, houden we dit matras op voorraad. Want vandaag besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
18 aug. 2023
18 aug. 2023
Beste familie Molendijk, Hartelijk bedankt voor de 4 sterren beoordeling, hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 aug. 2023
Beste Tiny, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor het topdekmatras Nasa Duo. Het bijzondere aan deze topper, is dat de kern bestaat uit twee schuimsoorten. 4 cm traagschuim én 2 cm koudschuim. Het traagschuim zorgt voor een geweldig zacht gevoel en het koudschuim voor de beste ventilatie. We wensen je nog veel genoegen met de Topdekmatras Nasa Duo! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 aug. 2023
Erg fijne ervaring. Wij zijn erg tevreden van de geleverde matras en zeker ook van de service.
17 aug. 2023
Beste familie de Proft, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
12 aug. 2023
Prima matras.
17 aug. 2023
Beste familie Derksen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zachte bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele mate op voorraad. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
21 jul. 2023
Hele goede matras
10 aug. 2023
Beste familie Dijkhuizen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Fijn om te horen dat alles naar wens is. U had gekozen voor de matras Nasa Duo. Een heerlijk matras met traagschuim en koudschuim. In vele maten op voorraad beschikbaar. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
CB
Claire B.
langemark
19 jul. 2023

matras met binnenveren

kwalitatieve matras voor scherpe prijs, vlugge bezorging. Op maat voor onze camper. 70x190.. slaapt heerlijk. Goeie luchtcirculatie. Door de licht wiegende , actieve beweging, kun je heel gemakkelijk draaien in je bed.
16 aug. 2023
Beste mevrouw Bruyneooghe, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee. U had gekozen voor de matras type Joy. Een matras met Bonell binnenvering en koudschuim voelt wat "wiegender" aan dan een matras met pocketvering. Wellicht tot de volgende bestelling:) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 jul. 2023
10 aug. 2023
Beste mevrouw Mirkovic, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren. U had gekozen voor de Zitkussen. Dit is ons stevige zitkussen voor een relaxte wijze van ondersteuning in bed. Om te lezen, Televiesie te kijken of om onder uw voeten/benen te plaatsen. Dit zitkussen is zeer praktisch om te gebruiken in bed. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 jul. 2023
Ik heb de matrassen nog niet ontvangen
19 jul. 2023
Dag Vanessa, Jij hebt de uitnodiging voor een review veel te vroeg ontvangen; inderdaad vóórdat de matrassen waren bezorgd. Dit bleek een veranderde instelling bij Trusted Shops. Wij hebben dit weer aangepast, zodat iedereen pas een verzoek voor een beoordeling krijgt, ná 30 dagen. En iedereen ruim te tijd heeft om ons én het product te beoordelen. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis