matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.225 beoordelingen in totaal

28 mrt 2024
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Meest recente eerst
3 jul 2023

Tot de volgende keer!

Transparante, snelle service. Product voldoet aan verwachtingen.
4 jul 2023
Beste T, Bedankt voor de 5 sterren-beoordeling! Hier zijn we hartstikke blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de stevige pocketveer matras type Favourite Plus. De microveringen in dit matras zorgen voor een goede en stabiele lig. Het matras heeft zowel een winter- als een zomerzijde. Tot de volgende keer en nogmaals bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
GW
1 jul 2023
In 1 woord geweldig
4 jul 2023
Beste familie Wolters, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Kort en krachtig! U heeft gekozen voor de topper type Oslo met een koudschuim kern van HR40. Deze topdekmatrassen hebben een zéér goede ventilatie. In combinatie met de 100% katoenen molton en hoeslaken een ware genot op om te slapen. We wensen u nog veel genoegen met uw bestelling en tot de volgede keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 jun 2023
4 jul 2023
Beste W, Hartelijk dank voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! Je hebt bij ons gekozen voor de Bodyrol Grande. Deze grote lichaamskussen heeft een vulling van traagschuim vlokken. Daardoor is de Bodyroll Grande een ware verlichting voor zijslapers en zeer comfortabel. We wensen je nog veel plezier met de nieuwe Bodyroll Grande. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl