matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 feb. 2023
Als liefhebbers van pocketveren en traagschuim kwamen we uit bij matrasaanhuis.nl. Geweldig wat de site aan (technische) informatie geeft. Met deze informatie kwamen we uit op de Monaco matras. De laatste vragen per telefoon (direct bereikbaar) gaven hetzelfde advies voor de Monaco. Omdat we nog twijfelden welke hardheid we moesten kiezen hebben we in de showroom dit kunnen vergelijken. Fijn dat daar alle tijd voor was. We zijn zeer tevreden, matrasaanhuis.nl met de o.a. de Monaco is een aanrader!

23 sep. 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Meest recente eerst
2 mrt. 2023
De matrassen zijn van zeer goede kwaliteit, ben er super blij mee. Echt geweldig, ook qua prijs!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
7 mrt. 2023
Beste Anneke, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de Monaco Special. Een matras die we laten maken naar wens van de klant. We hopen dat we als bedrijf een goede impressie hebben achtergelaten en begroeten je graag de volgende keer weer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
28 feb. 2023

Uitmuntend contact en service

Antwoord van matrasaanhuis.nl
7 mrt. 2023
Beste familie Peters, Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review over onze service én de Monaco Special. De Monaco Special is een geweldig matras in haar klasse, voorzien van pocketveringen én twee verschillende schuimlagen. Jullie hebben het matras nu ongeveer één maand in bezit. We hopen dat alles naar wens is verlopen en zien u graag de volgende keer weer in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl