matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

110 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

9 jan. 2023
Goed produkt, goede prijs en zeer goede service .
9 jan. 2023
Beste familie Marra, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. We wensen u alle genoegen met de Favourite Plus! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
13 jan. 2023
Snelle verzending van prima topper!
16 jan. 2023
Beste familie Jagtenberg, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Uw laatste bestelling was onze topdekmatras Oslo. Deze topper geeft u extra comfort op uw bestaande matras. We zijn blij dat de topper goed bevalt. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling én tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snel geleverd, fijn matras
9 jan. 2023
de kwaliteit en de levering
10 jan. 2023
Beste mevrouw Aluy, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat alles goed is verlopen. We wensen u nog veel genoegen met de Favourite Plus. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
5 jan. 2023
Matras ligt lekker!
6 jan. 2023
Beste Inge, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat de 'Monaco Special' goed bevalt! Ons meest comfortable matras van pocketvering met traagschuim. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
goede service
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van Belkom, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat alles goed is afgehandeld, ondanks dat de bodyroll niet is bevallen zijn we alsnog blij met uw beoordeling. Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
5 jan. 2023
Ligt heerlijk
6 jan. 2023
Beste Mike, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Uw had gekozen voor de 'Holland Special' . Ons maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Margaretha, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We hopen dat alles goed is afgehandeld, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw De Vester, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U had gekozen voor de Merino Wol onderdeken. Deze is gemaakt van 100% zuiver wol van de Merino schaap, dus het zachtste wol die niet kriebelt op de huid! We wensen u heel veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
11 jan. 2023
12 jan. 2023
Beste W, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. U heeft bij ons meerdere artikelen besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden :) Uw laatste bestelling was onze I-Cool Pillow hoofdkussen met een kern van geperforeerd traagschuim én coolgel. We hopen dat het kussen naar wens is. Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling én tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
8 jan. 2023
9 jan. 2023
Beste Ingrid, Ten eerste, hartelijk bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. U had voor topdekmatras Nasa Duo gekozen. We hopen dat alles naar wens is en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
23 dec. 2022
Fantastisch matras en "vriendjes" rolkussen ;-) voor een uitstekende prijs en snelle levering, bedankt! Fijne feestdagen, Palma
3 jan. 2023
Beste Palma, Ten eerste, hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat de matras type 'Joy' en de Bodyroll naar wens is. We wensen u de allerbeste wensen. Wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
15 dec. 2022
prettig telefonisch advies, goede service, snelle bezorging en matras ligt heel goed!
3 jan. 2023
Beste familie van Rooij, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat alles goed is geregeld. En dat de 'Joy' lekker ligt, daar worden we helemaal vrolijk van! Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
4 dec. 2022
Snelle levering en een prima matras, voldoet geheel aan onze verwachtingen!!
9 dec. 2022
Beste Chris, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! De Favourite Orthopedic is het matras geworden waarvoor je hebt gekozen. Een medium matras met koudschuim lagen als afwerking. Zelfs in de niet-gangbare maten houden we deze matrassen op voorraad. Vandaag besteld = de volgende werkdag in huis! We wensen je nog veel genoegen met de Favourite Orthopedic! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
12 dec. 2022
Prima matras, snelle levering. Vriendelijke mensen aan de telefoon.
14 dec. 2022
Beste familie Muller, Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we ontzettend blij mee. U heeft bij ons gekozen voor de bonell binnenvering matras type JOY in de afmeting 120x200 cm. Deze afmeting houden wij standaard voor onze klanten op voorraad. Op werkdagen besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
24 dec. 2022
Bijzonderlijk eenvoudig, behulpzame. Video's en snelle leverinh
3 jan. 2023
Beste heer Eggens, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
8 dec. 2022
Snel en goed verpakt bezorgd binnen het afgesproken tijdvak.
9 dec. 2022
Beste Henk, Nogmaals bedankt voor je bestelling en uiteraard de 5 sterren beoordeling! De topper type Oslo houden we standaard op voorraad en kunnen we binnen één werkdag uitleveren. De Oslo heeft een massieve kern van koudschuim en maakt het bestaande bed "ietsje" zachter, maar mét behoudt van de stevigheid van het onderliggende matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
24 dec. 2022
Bijzonder fijne matrassen, snelle levering!
3 jan. 2023
Beste familie Romeijn, Hartelijke bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! U had voor de Favourite Plus gekozen met een topdekmatras Nasa Duo. We zijn blij dat alles goed is geregeld en de matrassen fijn liggen. Wellicht tot de volgende keer in onze webshop/showroom. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
6 dec. 2022
zalig slapen
9 dec. 2022
Beste Rina, Bedankt dat je hebt gekozen voor Matrasaanhuis.nl! De American Special is het matras waar u nu een aantal weken op slaapt. We hopen dat alles naar wens is. De American Special matras is een extra hoog matras van 25 cm voorzien van een luxe Bamboe tijk. De kern van dit matras bestaat uit pocketveringen en extra hoge koudschuim lagen als afwerking. We wensen u nog veel genoegen met het matras en tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
8 dec. 2022
TOP!
9 dec. 2022
Beste E, Bedankt voor je bestelling! Je hebt gekozen voor het zit- en leeskussen voor in bed! Dit stevige kussen is op meerdere manieren toe te passen in bed. Als extra steuntje in de rug of als verhoging voor de hoofd- of knie gedeeltes. Nogmaals bedankt voor de bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl