matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

144 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.225 beoordelingen in totaal

28 mrt 2024
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

TK
Tirza K.
Hilversum
22 mei 2024

Super service!

De eerste bestelling die ik had geplaatst was niet helemaal correct. Ik ben toen gebeld en met hun hulp een nieuwe bestelling geplaatst. Service en kennis is top. En mijn matras ligt heerlijk!!
23 mei 2024
Beste familie Klein, Bedankt voor deze mooie review! U heeft bij ons gekozen voor de American Special matras. Dit geweldige matras is extra hoog (25 cm) en voorzien van een geweldige Bamboe tijk. Ook onze maatwerk matrassen leveren wij binnen 2-3 weken aan huis. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
24 mei 2024
top service, er werd nog even nagebeld om dmv vragenlijst nog te checken of het om de juiste matras gaat
28 mei 2024
Beste Daina, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Dat klopt inderdaad. In dit geval heb je gekozen voor een incourante maat. We checken voor de zekerheid dan altijd even of dit de juiste afmeting is. Je hebt bij ons gekozen voor het pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een medium/soft matras geschikt voor iedere bodem. We wensen je nog veel genoegen met je aankoop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
25 mei 2024
zeer goede matras zoals in de beschrijving. Snelle levering,
28 mei 2024
Beste Jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een oerdegelijk matras gemaakt van pocketveringen én koudschuim. Dus een uitstekende ventilatie! Voor dit type matras geldt (in iedere afmeting) Vandaag besteld vóór 13:00 uur = morgen in huis. Veel plezier met je nieuwe matras! Matrasaanhuis.nl
18 mei 2024
Produkt beviel niet, na returzenden, direct geld terug
23 mei 2024
Beste Nelly, Bedankt voor uw beoordeling! Dat klopt. U had bij ons gekozen voor het zit- en leeskussen. Dit zijn stevige drie-hoekskussen om nog éven een boekje te lezen of tv te kijken in bed. Jammer dat dit kussen niet naar wens is. We hopen dat u alsnog elders het juiste zitkussen heeft gevonden. Jammer dat dit product niet naar wens was, maar we hopen dat we als bedrijf een goede impressie hebben achtergelaten. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goed proffesioneel advies en snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ralph, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling van ons bedrijf en natuurlijk de Favourite Plus-matras. Dit matras heeft een extra stevige pocketvering met toch zachtere koudschuim lagen. Hierdoor is dit matras stevig en voelt toch comfortabel aan. Dat aan één zijde ook nog wat traagschuim verwerkt is in de hoes, maakt het matras nog lekkerder... Veel plezier met dit matras voor de komende jaren! Groeten van Matrasaanhuis
Uitstekende service en prima matrassen!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste GJ, Je hebt bij de eerste bestelling de Holland Special en een AdryCool matras gekocht. Deze matrassen waren blijkbaar zeer naar jullie zijn. Bij een tweede order hebben jullie een extra topper besteld, maar deze bleek niets te te voegen en is teruggekomen naar ons toe. Het is ook onze ervaring dat goede matrassen géén topper nodig hebben. Een topper neem je voor andere doeleinden, zoals zachter maken van het matras, overbrugging van de naad tussen matrassen of omdat je dit gemakkelijker opmaken vindt. Fijn dat we alles naar jullie 5-sterren-wensen hebben uitgevoerd. Groeten van Matrasaanhuis
JS
John S.
Brunssum
Snelle levering, goede verpakking.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo John, Dank voor jouw 5 sterren voor onze Bodyroll. Jij koos de medium lengte ( we hebben ook nog een extra korte en een extra lange uitvoering). Leuk te horen dat wij snel konden leveren en alles netjes verpakt was. Maar ik gok dat je de Bodyroll ook heer fijn vindt als ondersteuning in bed. Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis
Welk organised
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Bram, Ik gok dat je bedoelde "well organised". De bestelde topper OSLO hebben we ( net als alle andere toppers) gewoon op voorraad liggen. Dezelfde dag kunnen we jouw topper meegeven aan DHL en hierdoor ontvang je de volgen de dag al deze fijne topper. Als je dingen eenvoudig organiseert, werkt dat vaak het beste. Dank je voor de 5 sterren! Groeten van Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Michael, 5 Sterren voor onze IDOL matras. Dat is een goede score voor ons eenvoudigste matras. Het is zacht en heel degelijk gemaakt. Ideaal voor kinderen of als logeermatras. Ook deze matrassen liggen in alle maten op voorraad en daardoor lekker snel in huis. Groeten van Matrasaanhuis
29 mei 2024
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Pim, Dank je voor jouw 5 sterren voor onze topper Nasa Duo. Ik hoop dat je je niet te vaak verslaapt hierdoor :-) Groeten van Matrasaanhuis
19 mei 2024
23 mei 2024
Beste Henk, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee! De Joy Orthopedic is uw keuze geworden. Dit is onze binnenvering Bonell matras met een afwerking van koudschuim. Ook in de niet gangbare afmetingen houden wij deze matrassen op voorraad. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis. Graag tot de volgende keer! Matrasaanhuis.nl
14 mei 2024

Perfecte service

Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld even gebeld geen probleem retour code gekregen en de juiste maat was al onderweg
23 mei 2024
Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Niet alleen onze producten, maar ook onze service willen we graag hoog houden. We doen dagelijks ons best om iedere klant te helpen. Een foutje is menselijk en kan gebeuren. Hier hebben wij als bedrijf altijd enrom veel begrip voor. We hopen dat de juist Bodyroll naar wens is en u weer geweldig slaapt. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
JK
j k.
kudelstaart
21 apr 2024
Na een maand er op gelegen te hebben, is het wel even wennen. Maar bevalt nu goed, zeker voor de prijs.
22 apr 2024
Beste J, Voor bijna alle nieuw te leveren matrassen geldt: het is anders dan je oude matras en dus moet je altijd even wennen aan het nieuwe matras. Daarom hebben wij ook een periode van 2 maanden om te beslissen. Jij hebt gekozen voor de Adry Cool matras met traagschuim. En traagschuim geeft ook een heel specifiek gevoel. Misschien moest daar even aan wennen? Maar de combinatie van een stevige pocketvering en het zachte gevoel van traagschuim wordt alom gewaardeerd. Ik ben blij dat je "even hebt doorgezet" en daardoor dit nu als fijn matras ervaart. Groetjes van Matrasaanhuis
16 apr 2024

Vakkundig en heel klantvriendelijk

Werden heel vriendelijk geholpen, er werd ook alle tijd voor ons genomen.
22 apr 2024
Beste mevrouw du M, U heeft onze toonzaal bezocht en later nog een extra topdekmatras Oslo bij ons gekocht. En inderdaad....wij nemen graag de tijd voor een goed advies. Liever wat meer tijd vóóraf besteden, dan de moeite en kosten, om áchteraf dingen op te lossen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe topper. Met vriendelijke groet Team Matrasaanhuis
26 apr 2024
vlotte levering en goed verpakt
13 mei 2024
23 mei 2024
Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren! Je hebt bij ons gekozen voor de JOY orthopedic matras. Een medium/zachte bonell binnenvering met koudschuim als afwerklaag. De JOY matrassen houden we standaard op voorraad in verschillende afmetingen. Voor dit type matras geldt: op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel plezier met de JOY Orthopedic matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
11 mei 2024
23 mei 2024
Beste familie Woltering, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras type Oslo. Deze topper is voorzien van een kern van koudschuim en heeft een zéér goede ventilatie. Ook in de niet gangbare maten, houden wij deze topper op voorraad. We hopen u graag weer te zien in onze webhop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl