matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Zeer klantgericht en vriendelijk. Reageren snel. Goede informatie en advies in de showroom gekregen. Alle tijd gekregen om de matrassen te testen. Desondanks heb ik toch de verkeerde hardheid gekozen. Dat was in 1 dag opgelost. Ze hadden de andere hardheid toevallig op voorraad en zijn hem persoonlijk komen omruilen. Geen gedoe, geen discussie, gewoon zeer goede service. Ik beveel Matrasaanhuis iedereen aan.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Stommel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn erg blij dat we alles hebben kunnen regelen, ondanks de verkeerde stevigheid zijn we erg flexibel. We wensen u heel veel plezier met de 'American Special 90x200'. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Een hele fijne webshop. Vind de site overzichtelijk en duidelijk. We hadden een mail gestuurd met wat vragen en werd gebeld om even rustig te overleggen. Word zeer vriendelijk en hoed geholpen. Doen niet moeilijk en zijn zeer begaan met klanten. Echt super. Kan iedereen aanraden om hier te bestellen!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Hoogeboom, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en je positieve beoordeling! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. U had de 'Holland Special 90 x 200cm' besteld. Dit matras is een luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 2-3 weken geleverd worden. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goed geadviseerd over dit wollen onderdeken en het is van prima kwaliteit. Het werkt drukverlagend voor mijn onderrug. Werd snel geleverd. Wel even een weekje late luchten voor gebruik ivm de wol geur.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van der Heijden, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'Merino Wol' onderdeken goed is bevallen! De structuur van de Merino wol is in tegenstelling tot bijvoorbeeld Texels wol, vele malen fijner van structuur. Daarom is het ook mogelijk om direct met de blote huid op de Merino wollen onderdeken te liggen, zonder dat dit gaat kriebelen! Het wol is namelijk zo zacht, dat het lijkt alsof u op wolkjes slaapt. We wensen u nog heel veel plezier met de Merino, Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Fijne matras Snelle levering van de matras. Netjes en goed verpakt. De matras is voor onze caravan in Oostenrijk. Goede kwaliteit en ligt erg goed.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Coopman, Heel erg bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de 'Favourite Plus 130x200cm'. Deze luxe matras heeft pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! In verschillende maten op voorraad. Hopelijk tot snel en veel slaap plezier in de caravan. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snel te bestellen, website werkt dus prima, snelle levering, duidelijke info over lever tijd, prima produkt!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Veninga, Ten eerste, we zijn heel blij dat u zo tevreden bent, en heel erg bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Goed dat de topdekmatras 'Oslo 140x190cm' goed bevalt. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. De gewatteerde tijk is afritsbaar én uitwasbaar. Heel veel plezier met het product! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede service aan de telefoon. Supergoed matras besteld door goed advies van medewerker.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Blommaert, Bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'American Special 120 x 190 cm' goed bevalt! De American Special is een extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 3 weken worden geleverd. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Alles volgens afspraak geleverd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Gaillard, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! We zijn heel blij dat u tevreden bent met de 'Topdekmatras Nasa Duo 90x190cm'. Deze heerlijk oplegmatras heeft 2 verschillende zijdes. De zijde met koudschuim zorgt voor extra ventilatie. De zijde met traagschuim geeft het gevoel van het wegzakken in deze topper. Vandaag besteld vóór 13:00 = morgen geleverd! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Hein, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO met traagschuim én koudschuim. Een ideale samenstelling voor méér comfort in bed. Ook deze toppers houden we op voorraad in ons magazijn. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel genoegen met de topdekmatras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Stok, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We hopen dat de 'Favourite Orthopedic 140x200cm' naar wens is. Dit matras is gemaakt van een combinatie van een 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. Het heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. De Favourite is in vele mate verkrijgbaar. Voor 13:00 besteld = morgen geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Het matras is precies zoals ik had verwacht. Ik had al eens eerder een matras van matrasaanhuis, waar ik heel tevreden over was, en dat is nu weer het geval. De verzending en de informering daarover verliep ook helemaal naar wens.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Bremmer, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de 'Holland Special 180x220cm' naar wens is. Onze Holland Special matras wordt standaard gemaakt van een 7 zone pocketvering met koudschuim als afwerking. Geschikt voor elk ondergrond! Deze kan binnen 2-3 weken worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Perfecte webshop, goed bereik, goed advies en uitstekende spullen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Falkena, Hartelijk bedankt voor het bestellen van de 'Body Roll'. Al onze lichaamskussens worden standaard geleverd met een afritsbare hoes van 100% katoen. Deze Bodyroll houden wij op voorraad. Op werkdagen besteld voor 13:00 uur, is de volgende dag in huis. We hopen dat uw er heel veel plezier aan heeft. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede klantenservice en leveren conform de afspraak!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van den Hoonaard, Bedankt voor de 5 sterren! U heeft voor de pocketvering Favourite 80 x 190 cm gekozen. Deze hebben we nog op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. We zijn blij dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Perfect matras
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie de Vogel Bedankt voor het bestellen van de Favourite Plus 80 x 190cm. Het is een luxe pocketvering matras met koudschuim HR40 afwerking. Deze matras heeft een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Deze hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. Met vriendelijk groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ruhl, Bedankt voor de 5 sterren en je bestelling bij Matrasaanhuis. Je hebt voor de 'Body Roll' gekozen. Dit lichaamskussen kunt u zeer flexibel gebruiken tijdens het slapen. Het ondersteunt uw heupen, buik, benen en armen voor een ontspannende slaaphouding. We wensen je nog veel slaap plezier met de Body Roll. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ilja, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matras aan huis. De 'Favourite Plus' pocket vering matras is jou keuze geworden. Een geweldig matras met een mico vering voor extra stabiliteit. Dit matras heeft een zeer goede ventilatie door de holle vering en de koudschuim afwerking. We wensen je nog veel genoegen met de Favourite Plus. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede informatie op de website, eenvoudig te bestellen en levering binnen redelijke tijd. Het enige is dat op de factuur (die ik na bestelling ontving) stond dat het matras 6 uur nodig had om zich zetten, terwijl op de sticker op het matras zelf 24 uur stond.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Johan, Je keuze is gevallen op de Holland Special Pocketveer matras. Een maatwerk matras met een kern van pocketvering (naar wens te kiezen) en een afwerking van koudschuim. Het klopt dat er op het matras een 24-uurs wachttijd staat vermeldt, dit kan wat verwarring veroorzaken met de 6 uur die wij aangeven. In basis mag u het matras ná 6 uur uitzetten al in gebruik nemen. De pocketveringen zijn in deze tijd al uitgezet en klaar voor gebruik. Ná 24 uur is het matras ook kreukvrij. Maar het matras hoeft niet kreukvrij te zijn om op te slapen:). We wensen u nog veel genoegen met de Holland Special! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Zeer vriendelijk contact en goede levering. De bestelde opmaat gemaakte matrassen werden snel geleverd en passen precies.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rob, Bedankt voor je bestelling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl! Je hebt dit keer weer gekozen voor Matrasaanhuis, waarvoor onze dank! Je hebt gekozen voor het onderdeken de topcover Merino. We hopen dat alles naar wens is. We wensen nog veel genoegen met de Topcover Merino en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Super.alles zoals afgesproken.top!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Straatmans, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor onze pocketveer matras type Favourite orthopedic. Een geweldig matras met een afwerking van koudschuim lagen voor een goede ventilatie. Ook dit type matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Niets
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jessica, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Plus. Een geweldig matras met een micropocketveer systeem 7 zones. Dit type matras ligt ook iets steviger dan onze standaard modellen. We wensen u nog veel genoegen met het matras en tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl