matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

144 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 feb. 2023
Als liefhebbers van pocketveren en traagschuim kwamen we uit bij matrasaanhuis.nl. Geweldig wat de site aan (technische) informatie geeft. Met deze informatie kwamen we uit op de Monaco matras. De laatste vragen per telefoon (direct bereikbaar) gaven hetzelfde advies voor de Monaco. Omdat we nog twijfelden welke hardheid we moesten kiezen hebben we in de showroom dit kunnen vergelijken. Fijn dat daar alle tijd voor was. We zijn zeer tevreden, matrasaanhuis.nl met de o.a. de Monaco is een aanrader!

23 sep. 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters