matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Kussen is inhet midden al helemaal dun geworden
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Vos, Bedankt voor het plaatsen van uw review over de Bodyroll. In basis mag dit niet in zo een korte periode gebeuren. Vulling kan namelijk verschuiven, net als bij een hoofdkussen. Maar er mag géén gat ontstaatn. Wilt u contact met ons opnemen? Dan gaan we er voor zorgen dat u een nieuwe Bodyroll van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl