matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Meijer, U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras type Oslo van koudschuim. Deze topdekmatras heeft vanwege de koudschuim kern, zeer goede ventilerende eigenschappen. De topper behoud daarnaast ook de stevigheid van uw onderliggende matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topper! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Felix, Bedankt voor uw bestelling. U heeft gekozen voor de topdekmatras NASA DUO. Dit type topdekmatras heeft een kern van twee schuimsoorten: koudschuim én traagschuim. Door deze twee schuimsoorten te combineren, heeft u het comfort van traagschuim, maar ook de ventilatie eigenschappen van koudschuim. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis