matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

8 nov. 2022
Uitmuntende klantenservice. De levering duurt wel een aantal weken.
7 nov. 2022
15 okt. 2022
Matras in orde bezorging ok
1 nov. 2022
Beste Agretha, Bedankt voor het delen van uw beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de binnenvering matras type JOY Orthopedic in de afmeting 140x200 cm. Ook dit matras houden we op voorraad en kunnen we binnen 1 werkdag bij u aan huis leveren. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
22 sep. 2022
De snelheid!!
23 sep. 2022
Beste heer de Koning, Bedankt voor de mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een medium/zachte pocketvering en een geweldige koudschuim afwerking. Ook de tijk van dit matras is afritsbaar én uitwasbaar. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 mrt. 2022
snelle levering, met vooraf een duidelijk advies. Matrassen voor onze caravan, dus nog niet goed uitgeprobeerd, maar zal zeker goed bevallen.
18 mrt. 2022
Beste Gijs, Bedankt voor de mooie beoordeling! Je hebt gekozen voor twee topdekmatrassen type NASA DUO. Een geweldige topdekmatras die direct meer comfort geeft aan de bestaande kussens in de caravan! Deze toppers houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 mei 2022
De snelle service!! Het mail contact verliep soepel. En erg tevreden over het matras en de prijs/kwaliteit verhouding.
10 mei 2022
Beste mevrouw de Gooijer, Bedankt voor uw beoordeling. U hebt gekozen voor de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm. Deze topper hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag geleverd worden. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe topper, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 jul. 2022
Matras bevalt prima. Het enige was dat bij de bezorging ineens werd gemeld dat die een dag later zou zijn
14 jul. 2022
Beste familie Schouten, Hartelijk bedankt voor de beoordeling! Dat de transporteur 1 dag later is gekomen, hebben we helaas niet in de hand. Onze excuses daarvoor. We zijn uiteraard blij dat de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm goed bevalt. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 jul. 2022
29 jul. 2022
Beste Laurent, Bedankt voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden uit ons assortiment. Een medium/stevige pocketvering met een laag koudschuim. Er ging iets niet helemaal goed met de zending van DHL. Gelukkig hebben we op tijd kunnen ingrijpen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
28 mrt. 2022
Netjes op tijd geleverd en verpakt erg te vreden.
31 mrt. 2022
Beste Willem, De IDOL binnenvering matras is één van onze voorraad matrassen in ons assortiment. Levering is bij Matrasaanhuis érg snel! Dit geldt ook voor de matrassen met een bijzondere afmeting. Ook voor hoeslakens, moltons en dekbedden kunt u bij Matrasaanhuis.nl terecht! We wensen u nog veel genoegen met het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 jan. 2022
Snelle levering. Matras kwaliteit is goed
21 jan. 2022
Beste mevrouw Willems, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling! U heeft gekozen voor het matras type NASA DUO. Dit matras heeft als kern een pocketvering 7-zones en aan één zijde een afwerking van koudschuim en de andere zijde een afwerking van traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met het matras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
5 jun. 2022
Makkelijk te bestellen en snel geregeld.
7 jun. 2022
Beste familie Ledoux, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat de 'Favourite Plus 140x210' goed is bevallen. De Favourite Plus heeft een kern van pocketvering en een afwerking van koudschuim, en heeft een stevige ondersteuning. Deze hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 mrt. 2022
slaapt goed en werd keurig gebracht.
18 mrt. 2022
Beste Liduin, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een geweldige topper met een kern van koudschuim én traagschuim. De NASA DUO topdekmatras is bedoeld om alles wat zachter en comfortabeler te maken. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe topdekmatras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 okt. 2022
prijs-kwaliteit verhouding
1 nov. 2022
Beste Maarten, Bedankt voor het delen van je beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de binnenveer matras type JOY Orthopedic. Dit matras heeft een hoogte van 19 cm en is afgewerkt met een luxe bies. De type JOY binnenvering matras in de afmeting 120x190 cm houden we standaard op voorraad. We hopen dat alles naar wens is en wensen je nog veel plezier met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 dec. 2021
Op tijd afgeleverd
27 dec. 2021
Beste Andre, Bedankt voor je bestelling voor het zitkussen. Deze zitkussen houden we op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. Een zeer prettig zitkussen om nog even een boekje te lezen in bed of om tv te kijken. Veel plezier met het zitkussen en tot de volgende keer bij in onze webshop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
10 mrt. 2022
15 mrt. 2022
Beste familie Lans, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! U heeft bij ons gekozen voor de zitkussen. Een stevig kussen bedoeld om nog even een boekje te lezen in bed. Deze zitkussens houden we op voorraad in ons magazijn. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
8 dec. 2021
snel en netjes
9 dec. 2021
Beste Jannie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons product én bedrijf te beoordelen. De Merino Wollen cover voelt zacht aan en is echt een aanrader! Zeker in deze koude wintermaanden. De Wollen cover is voorzien van vier flexibele banden op de hoeken om deze aan het matras te bevestigen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
22 feb. 2022
23 feb. 2022
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling én bestelling bij Matrasaanhuis.nl. De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden. Deze pocketveer matras heeft een wat stevige lig, maar is zeker niet hard. De Favourite Plus matras heeft ook nog eens een zomer- en een winterzijde. De winterzijde is herkenbaar aan het label op de zijkant van het matras. We wensen je nog veel plezier met de Favourite Plus pocketvering matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
20 mei 2022
23 mei 2022
Beste Nico, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis. We zijn blij dat de 'Joy 90x200cm' goed bevalt. Dit matras heeft een zachte binnenvering en is voorzien van een koudschuim afwerking. Daardoor heeft dit matras een geweldige luchtventilatie en vocht regulatie. We wensen je nog veel genoegen met de Joy Orthopedic. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
5 mrt. 2022
7 mrt. 2022
Beste Simone, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De Favourite Orthopedic is de keuze geworden. Dit is een medium/zachte pocketveer matras met een afwerking van koudschuim en een afritsbare tijk. Het matras heb je inmiddels nu meer dan een maand in gebruik. We hopen dat alles naar wens is. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
12 jan. 2022
14 jan. 2022
Beste familie de Vries, Bedankt voor deze beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de IDOL Orthopedic binnenvering matras. Dit type matras is simpel, zacht en geschikt als logeerbed of als kindermatras. Ook deze matrassen houden we voor onze klanten op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. We wensen u nog veel genoegen met het matras type IDOL. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl