matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

De snelle service!! Het mail contact verliep soepel. En erg tevreden over het matras en de prijs/kwaliteit verhouding.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw de Gooijer, Bedankt voor uw beoordeling. U hebt gekozen voor de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm. Deze topper hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag geleverd worden. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe topper, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Makkelijk te bestellen en snel geregeld.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Ledoux, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat de 'Favourite Plus 140x210' goed is bevallen. De Favourite Plus heeft een kern van pocketvering en een afwerking van koudschuim, en heeft een stevige ondersteuning. Deze hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Nico, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis. We zijn blij dat de 'Joy 90x200cm' goed bevalt. Dit matras heeft een zachte binnenvering en is voorzien van een koudschuim afwerking. Daardoor heeft dit matras een geweldige luchtventilatie en vocht regulatie. We wensen je nog veel genoegen met de Joy Orthopedic. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
snelle levering, met vooraf een duidelijk advies. Matrassen voor onze caravan, dus nog niet goed uitgeprobeerd, maar zal zeker goed bevallen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gijs, Bedankt voor de mooie beoordeling! Je hebt gekozen voor twee topdekmatrassen type NASA DUO. Een geweldige topdekmatras die direct meer comfort geeft aan de bestaande kussens in de caravan! Deze toppers houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Netjes op tijd geleverd en verpakt erg te vreden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Willem, De IDOL binnenvering matras is één van onze voorraad matrassen in ons assortiment. Levering is bij Matrasaanhuis érg snel! Dit geldt ook voor de matrassen met een bijzondere afmeting. Ook voor hoeslakens, moltons en dekbedden kunt u bij Matrasaanhuis.nl terecht! We wensen u nog veel genoegen met het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
slaapt goed en werd keurig gebracht.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Liduin, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een geweldige topper met een kern van koudschuim én traagschuim. De NASA DUO topdekmatras is bedoeld om alles wat zachter en comfortabeler te maken. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe topdekmatras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Lans, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! U heeft bij ons gekozen voor de zitkussen. Een stevig kussen bedoeld om nog even een boekje te lezen in bed. Deze zitkussens houden we op voorraad in ons magazijn. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Fijn telefonisch advies, service en goede matrassen. We kregen per ongeluk de verkeerde matrassen maar zodra we daar achter waren gekomen kregen we meteen de juiste opgestuurd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Tonk, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! Inderdaad een foutje kan gebeuren :). We zijn blij dat we het samen hebben opgelost, want dat is natuurlijk het belangrijkste. U heeft gekozen voor de pocketveer matras Favourite. Een medium/zachte pocketveer matras met een zéér goede ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rieke, Bedankt voor uw beoordeling voor de pocketveer matras Favourite Orthopedic. Dit medium matras voelt zeker niet hard aan, maar heeft een zeer comfortabele lig met de juiste ondersteuning. U heeft ook gekozen voor de waterdichte matrasbeschermers. Ook deze artikelen houden we op voorraad en kan de volgende dag al in huis zijn. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Vlotte bestelling en bij gebruik ook prima.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie de Jong, Bedankt voor uw review en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. U heeft gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een heerlijke topper met een kern die bestaat uit twee verschillende schuimensoorten: koudschuim én traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topdekmatras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Snelle levering. Matras kwaliteit is goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Willems, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling! U heeft gekozen voor het matras type NASA DUO. Dit matras heeft als kern een pocketvering 7-zones en aan één zijde een afwerking van koudschuim en de andere zijde een afwerking van traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met het matras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Het was echt goed 👍🏼
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ruud, Bedankt voor je positieve review! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een lekker stabiel matras met een afwerking van koudschuim aan beiden kanten. De Favourite heeft een medium pocketveer en is daarmee zéér geschikt voor de meeste gewichten. We wensen je nog veel genoegen met de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Op tijd afgeleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Andre, Bedankt voor je bestelling voor het zitkussen. Deze zitkussen houden we op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. Een zeer prettig zitkussen om nog even een boekje te lezen in bed of om tv te kijken. Veel plezier met het zitkussen en tot de volgende keer bij in onze webshop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Correcte levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Walter, Nogmaals bedankt voor je bestelling én voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt gekozen voor de pocketveer matras met koudschuim, type Favourite Orthopedic. Ook levering naar België is snel en zonder extra kosten. We hopen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Op tijd geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van Strien, Hartelijk dank voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl! U heeft gekozen voor een geweldige combinatie. Een dekmatras van Merino Wol met een bamboe molton erover heen. Beiden producten ventileren zéér goed en voelen nog eens zijdezacht aan. We wensen u nog veel genoegen met de Merino wollen cover én de bamboe tijken. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
snel en netjes
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jannie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons product én bedrijf te beoordelen. De Merino Wollen cover voelt zacht aan en is echt een aanrader! Zeker in deze koude wintermaanden. De Wollen cover is voorzien van vier flexibele banden op de hoeken om deze aan het matras te bevestigen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling én bestelling bij Matrasaanhuis.nl. De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden. Deze pocketveer matras heeft een wat stevige lig, maar is zeker niet hard. De Favourite Plus matras heeft ook nog eens een zomer- en een winterzijde. De winterzijde is herkenbaar aan het label op de zijkant van het matras. We wensen je nog veel plezier met de Favourite Plus pocketvering matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Simone, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De Favourite Orthopedic is de keuze geworden. Dit is een medium/zachte pocketveer matras met een afwerking van koudschuim en een afritsbare tijk. Het matras heb je inmiddels nu meer dan een maand in gebruik. We hopen dat alles naar wens is. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie de Vries, Bedankt voor deze beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de IDOL Orthopedic binnenvering matras. Dit type matras is simpel, zacht en geschikt als logeerbed of als kindermatras. Ook deze matrassen houden we voor onze klanten op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. We wensen u nog veel genoegen met het matras type IDOL. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jan, U heeft gekozen voor de onderlegger anti-slip mat. Deze mat plaatst u tussen de bodem én het matras om het schuiven van een matras te voorkomen. We hopen dat u de volgende keer weer aan ons denkt! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis