matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

110 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

18 jun. 2022
Fijne matras Snelle levering van de matras. Netjes en goed verpakt. De matras is voor onze caravan in Oostenrijk. Goede kwaliteit en ligt erg goed.
20 jun. 2022
Beste familie Coopman, Heel erg bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de 'Favourite Plus 130x200cm'. Deze luxe matras heeft pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! In verschillende maten op voorraad. Hopelijk tot snel en veel slaap plezier in de caravan. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
10 aug. 2022
Zeer goede persoonlijke service. Prima telefonisch bereikbaar voor vragen en dergelijke. Snelle levering. Beter doen: niets.
12 aug. 2022
Beste meneer Kruithof, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve reactie! We zijn blij dat alles goed is geregeld, zowel de geleverde Favourite Plus als de ophaal van het foutieve matras. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
2 mei 2022
Zeer vriendelijk contact en goede levering. De bestelde opmaat gemaakte matrassen werden snel geleverd en passen precies.
6 mei 2022
Beste Rob, Bedankt voor je bestelling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl! Je hebt dit keer weer gekozen voor Matrasaanhuis, waarvoor onze dank! Je hebt gekozen voor het onderdeken de topcover Merino. We hopen dat alles naar wens is. We wensen nog veel genoegen met de Topcover Merino en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
29 jun. 2022
Snel te bestellen, website werkt dus prima, snelle levering, duidelijke info over lever tijd, prima produkt!
29 jun. 2022
Beste heer Veninga, Ten eerste, we zijn heel blij dat u zo tevreden bent, en heel erg bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Goed dat de topdekmatras 'Oslo 140x190cm' goed bevalt. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. De gewatteerde tijk is afritsbaar én uitwasbaar. Heel veel plezier met het product! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 dec. 2022
Goede, vriendelijke uitleg over de matrassen en snelle bezorging. En de matrassen bevallen goed.
3 jan. 2023
Beste Dirk, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. We zijn blij dat alles goed is verlopen en dat de matrassen goed liggen is fijn om te horen! Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
7 jun. 2022
Goede service aan de telefoon. Supergoed matras besteld door goed advies van medewerker.
8 jun. 2022
Beste familie Blommaert, Bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'American Special 120 x 190 cm' goed bevalt! De American Special is een extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 3 weken worden geleverd. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
12 mei 2022
Perfecte webshop, goed bereik, goed advies en uitstekende spullen.
13 mei 2022
Beste mevrouw Falkena, Hartelijk bedankt voor het bestellen van de 'Body Roll'. Al onze lichaamskussens worden standaard geleverd met een afritsbare hoes van 100% katoen. Deze Bodyroll houden wij op voorraad. Op werkdagen besteld voor 13:00 uur, is de volgende dag in huis. We hopen dat uw er heel veel plezier aan heeft. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 feb. 2022
Snelle levering, goed product, duidelijke voorwaarden
21 feb. 2022
Beste Richard, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketvering matras met koudschuim, type Favourite Plus. Dit is een pocketveer matras met een stevige microvering. Stevig, maar zeker niet hard! We willen je nogmaals bedanken voor je bestelling en wensen je veel genoegen toe met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 jul. 2022
Ze zijn goed bereikbaar en leveren volgens afspraak.
29 jul. 2022
Beste mevrouw Hesselink, Bedankt voor de 5 sterren review! Hier zijn we zéér blij mee! U heeft gekozen voor de matrasbeschermers van Matrasaanhuis.nl. Een matrasbeschermer die voorzien is van 4 flexibele banden op de hoeken en daardoor niet kan verschuiven. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 mei 2022
Goede klantenservice en leveren conform de afspraak!
30 mei 2022
Beste familie van den Hoonaard, Bedankt voor de 5 sterren! U heeft voor de pocketvering Favourite 80 x 190 cm gekozen. Deze hebben we nog op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. We zijn blij dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
6 sep. 2022
kwaliteit goed, prijs uitstekend, snelle levering.
13 sep. 2022
Beste familie Bulterman, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5-sterren! We zijn blij dat de 2 toppers type Oslo goed is bevallen. Ideaal voor personen die net een “tikkeltje” zachter willen liggen. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
25 jul. 2022
super service en snelle en attente reactie, Hulde!
29 jul. 2022
Beste familie Janssens, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De topdekmatras type Favourite is uw keuze geworden. Een koudschuim topper die uw bed zachter én comfortabeler maakt. We wensen u nog veel plezier met de toppers en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 sep. 2022
In begin wat te hard maar nu bevalt hij goed.
15 sep. 2022
Beste familie Ramaekers, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! U had gekozen voor de Favourite Plus 80x200, en we zijn blij dat het goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
7 sep. 2022
Prima matras, netjes op tijd geleverd
13 sep. 2022
Beste familie Surewaard, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat de IDOL 120x190cm goed is bevallen. De kern van de IDOL matras bestaat uit een binnenvering systeem met koudschuim als afwerklaag. Al met al de perfecte combinatie voor een goed ventilerend matras met een zachte lig. We wensen u nog veel slaapplezier met het matras, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
1 mei 2022
Super.alles zoals afgesproken.top!
6 mei 2022
Beste familie Straatmans, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor onze pocketveer matras type Favourite orthopedic. Een geweldig matras met een afwerking van koudschuim lagen voor een goede ventilatie. Ook dit type matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
29 jun. 2022
Alles volgens afspraak geleverd.
29 jun. 2022
Beste heer Gaillard, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! We zijn heel blij dat u tevreden bent met de 'Topdekmatras Nasa Duo 90x190cm'. Deze heerlijk oplegmatras heeft 2 verschillende zijdes. De zijde met koudschuim zorgt voor extra ventilatie. De zijde met traagschuim geeft het gevoel van het wegzakken in deze topper. Vandaag besteld vóór 13:00 = morgen geleverd! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 mrt. 2022
Snelle levering en goed verpakt
18 mrt. 2022
Beste familie Berger, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier worden we erg vrolijk van! De topdekmatras type OSLO is uw keuze geworden. Een stevige topper met een massieve kern van Koudschuim. Een topdekmatras met een wat stevige lig én met de beste ventilatie én vochtopname. Tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 mrt. 2022
Kwaliteit en snelle levering
31 mrt. 2022
Beste familie Hommes, Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling! De IDOL binnenveer matras is uw keuze geworden op onze website. Een matras met een zachte binnenvering én een afwerking van koudschuim. Ook dit type matras houden we in iedere afmeting op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
5 feb. 2022
Snelle en correcte levering
7 feb. 2022
Beste heer Tundo, Nogmaals bedankt voor uw bestelling en voor de 5 sterren! U heeft bij ons meerdere producten aangekocht, waaronder het matras type Favourite Orthopedic. Zo te lezen is alles naar wens verlopen en willen we u nog veel plezier wensen met uw aankopen. Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
31 jan. 2022
Alles volgens verwachting.
2 feb. 2022
Beste mevrouw de Lange, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de medium/zachte pocketveer matras met koudschuim, type Favourite Orthopedic. Dit matras houden we standaard op voorraad in vele maten. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl