matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

144 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.225 beoordelingen in totaal

28 mrt 2024
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

27 jan 2024
Matras was zeer goed top kwaliteit ik ben zeer tevreden. Misschien zou je kunnen overwegen niet meer te werken met DHL ik meer dan een week op mijn matras moeten wachten inplaats van een dag.
29 jan 2024
Beste mevrouw J, Inderdaad, de bezorging naar Belgie duurde langer dan wij zouden inschatten. Misschien lag het aan DHL, misschien lag het aan de datum; de eerste week van januari is altijd topdrukte bij alle bezorgdiensten. Maar belangrijk is dat het matras, de Favourite, zo naar uw wens is. Wij wensen u dan ook vele jaren fijne nachten toe met dit matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
3 okt 2023
Geweldig advies, belangrijk i.v.m. Parkinson en in-/uitstappen bed. Juiste hardheid. Correcte aflevering. Heel bijzonder, na zekere tijd een mail met advies matras te draaien. Gewoon perfect!
25 okt 2023
Beste heer Schouten, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen en naar wens is . U had gekozen voor diverse producten waaronder de matras type American Special. Een extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat en wens gemaakt. Binnen 2 weken geproduceerd. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
28 dec 2023

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik kreeg een vriendelijke iemand aan de telefoon om mijn vragen te beantwoorden. En voor de 2e keer voldeed mijn bestelling volledig aan mijn (hoge)verwachtingen. Ik ben een blije slaper!
15 jan 2024
Dag mevrouw L, Dank u voor uw hartelijke woorden. Ik heb u ruim 1 maand geleden geadviseerd over uw matras ( de Favourite Plus) met de Merino wollen deken. U heeft hiermee écht een fijn stevig matras met als "kers op de taart" de wollen onderdeken. Deze onderdeken zorgt voor een weldadig gevoel in bed én het stimuleert de bloedsomloop, want echt wol. Je voelt de wolharen niet want het is van de Merino schaap en dat betekent het zachtst mogelijke wol. Wij vinden het fijn als we mee kunnen denken bij een nieuw matras; hier zijn we best goed in geworden over de afgelopen 15 jaren..... Graag weer tot een volgende keer! Matrasaanhuis
12 dec 2023
Goede mogelijkheid en overzicht om tot keuze te komen (veel keuze mogelijkheden). En in communicatie en afwikkeling uitstekend bediend!
18 dec 2023
Beste heer V, Dank u voor uw 5 sterren. U heeft gekozen voor ons Favourite Plus -matras en aanvullende beddengoed. De Favourite Plus is ons pocketveringmatras die iets steviger is dan medium. Dus tussen medium en hard is. Er zijn twee verschillende zijdes; één zijde met een beetje traagschuimvlokken en één zijde met alleen koudschuim. Je zou ook kunnen zeggen; een winter- en zomer zijde. Maar algemeen: kies de zijde die het best bij je past. Jammer dat onze matrassen zolang meegaan, anders had ik kunnen zeggen: tot binnenkort! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
8 jan 2024

klantenservice goed

Matras werd steeds niet bezorgd, bleek beschadigd tijdens transport. Klantenservice pakte het direct op en liet nieuw matras bezorgen.
16 jan 2024
Hallo E, Inderdaad, jouw bestelling, een OSLO topper 180x190 cm, bleek bij DHL ergens beschadigd te zijn geraakt. Nadat jij ons meldde dat er ergens iets fout ging, hebben wij direct een nieuw exemplaar aan jou toegestuurd. En daarmee was het weer opgelost. Overal worden fouten gemaakt. Altijd gaat het erom hoe je daarmee omgaat. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost en veel fijne nachten toegewenst op deze fijne topper. Team Matrasaanhuis
5 nov 2023
Door omstandigheden bleef matras in opslag op afroep voor mij een meer dan uitstekende service en profesionaliteid geleverd
5 dec 2023
Beste heer van den B, Uw keuze, de Holland Special, was door ons gemaakt en klaargezet voor levering. Omdat u nog in de verbouwing was, hebben wij uw matras nog even vastgehouden tot het moment dat u ons aangaf. Geen probleem hoor. Wij hopen dat u nu een heerlijk matras heeft en onze flexibiliteit houden we gewoon vast voor iedereen! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
27 nov 2023
Prima klantenservice! Omdat er in het verleden een bestelking misging, werd er ditmaal extra aandacht aan besteed.Perfect
6 dec 2023
Beste heer/mevrouw van den B, Wij proberen altijd maximaal aandacht te besteden aan de bezorging, maar.... omdat dit vaak wordt uitgevoerd door externe bezorgdiensten, maken we ook fouten mee. Bij uw laatste bestelling "zaten we er bovenop" en is alles gegaan zoals afgesproken. U heeft nu uw matras, type Favourite Plus; een matras dat tussen "medium" en "hard" in zit. Het heeft twee verschillende zijdes, zodat u deze naar wens kunt wisselen. Wij wensen u er vele fijne jaren mee toe. Groeten van Matrasaanhuis
17 sep 2023
Snel. Probleem opgelost (schade tijdens transport; kan gebeuren). Deden niet moeilijk . Zo hoort klantenservice te zijn
25 sep 2023
Beste familie van Vijfeijken, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve beoordeling. Hier zijn we heel erg blij mee! U had gekozen voor de American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Het resultaat is een zeer comfortabel matras dat heerlijk ligt. De stevigheid kan naar wens worden aangepast. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 sep 2023

Uitstekende service

Meer dan uitstekende service nadat wij de verkeerde matrassen hadden besteld. Deze werden keurig netjes omgeruild.
25 sep 2023
Beste familie de Jonge, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we erg blij mee als bedrijf! Fijn dat ook alles goed is gegaan met het omruilen van de verkeerde matrassen. Jullie hadden gekozen voor de Holland Special. Ons speciale maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Deze maatwerk matrassen kunnen wij altijd volledig afstemmen op uw wensen. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
28 nov 2023
Al de 3e keer dat ik een matras koop bij deze winkel. Uitstekende service en waar voor je geld, zeer annbevolen!
13 dec 2023
Beste heer/mevrouw M, Ik zag het ook; u heeft al 3 keer gekocht; de Favourite Plus en de Favourite-matrassen. Terecht bent u hiermee blij; het zijn fijne matrassen met pocketvering en koudschuim. De Favourite is medium en de Favourite Plus, is de wat sterkere versie. Graag verwelkomen wij u de de 4e, 5e , etc keer!! Tot ziens, Matrasaanhuis
13 feb 2024
Goede service. We waren even verkeerd geïnformeerd, maar ze hebben daarna een uitstekende oplossing geboden.
14 feb 2024
Hallo Rianne, Je had eerst de JOY matrassen besteld. Door onze (administratieve) fout bleken ze niet op voorraad te zijn. Daarop hebben we besloten jou de luxere matrassen Favourite aan te bieden als alternatief. Zonder bij-betaling heb je nu heerlijke pocketvering matrassen in huis. Ik meende te weten dat deze matrassen voor de gasten bedoeld waren. Die hebben nu geluk! Groetjes van Matrasaanhuis
15 sep 2023
Uitstekende service, uitstekend advies, heel prettige kundige verkoper. En natuurlijk uitstekende producten!
25 sep 2023
Beste familie Glazener, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras type American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
1 dec 2023
Alles volgens afspraak, telefonisch vriendelijk contact en kwalitatief erg goed....topmatras gekocht
13 dec 2023
Dag Krista, Bedankt voor je mooie review. Het matras, de Favourite Plus, is inderdaad een heel fijn matras. Wat steviger dan een medium matras én voorzien van twee verschillende zijdes. Fijn dat je hiermee ook wat kunt afwisselen. En zoals je merkte; ook direct leverbaar in de vreemde maten zoals jouw matras 130x190 cm. Geniet er maar heel lang van. Groeten van Matrasaanhuis
1 okt 2023

Uitstekend advies, super matras

Uitstekend advies, vlotte bezorging en een supercomfortabele matras met voldoende ondersteuning!
25 okt 2023
Beste heer Boomstra, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de Monaco Special. Ons meest comfortabele matras van pocketvering met traagschuim en een laag koudschuim. De stevigheid van de pocketvering en het koudschuim bepaalt de sterkte van het gekozen matras. Binnen 2 weken te produceren. We wensen u nog heel veel genoegen met de producten en wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 aug 2023
Erg fijne ervaring. Wij zijn erg tevreden van de geleverde matras en zeker ook van de service.
17 aug 2023
Beste familie de Proft, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
23 nov 2023
Goede producten jaren vast klant Ook deze keer heerlijke matrassen en snel geleverd Thanks
6 dec 2023
Dag Peter, Fijn dat je weer aan ons dacht voor een nieuw matras. En deze keer heb je gekozen voor één van de fijnste matrassen in ons assortiment: De Monaco Special. Een heerlijk comfortabel matras met traagschuim én koudschuim. Gemaakt in de maat van jouw wens en de stevigheid van jouw wens. Echt maatwerk dus. En toch binnen 3 weken bij jou thuis. Nogmaals bedankt! Team Matrasaanhuis
18 sep 2023
Snel geleverd, zeer goed verpakt en een zeer mooie matras die ook nog eens erg fijn ligt.
25 sep 2023
Beste familie v/d Watering, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is! U had gekozen voor de matras type Idol. Een zacht én comfortabel matras met Bonell binnenvering. Eenvoudig maar comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim afwerking, stevigheid: Soft/Medium. Dit matras wordt als zacht gewaardeerd door onze klanten, maar nooit slap! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 sep 2023
Goed advies gekregen, er werd goed meegedacht om tot een goede oplossing te komen.
25 okt 2023
Beste mevrouw Hiemstra, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling, super blij om te horen! U had gekozen voor de topper type Oslo. Onze topdekmatras Oslo geeft u extra comfort op uw bestaande matras. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. In vele afmeting op voorraad verkrijgbaar. We wensen u nog heel veel genoegen met de topper. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 nov 2023

vacuum

Dat het matras nog 72 uur moest bijkomen na het uitpakken stond er niet bij.
5 dec 2023
Dag mevrouw van der W, U heeft voor uw kind een Idol matras besteld. Een zacht een oerdegelijk matras voor kinderen of logees. Wij geven aan dat een matras na 12 uur in gebruik kan worden genomen, na uitrol. Maar zoals wel vaker bij fabrieken; zij geven aan dat er méér tijd nodig is. Dat doen zij uit een vorm van zekerheid. Wij weten dat dit in de praktijk niet nodig is. Maar wél goed dat u de verpakking nog extra hebt gelezen; dat doen niet veel mensen. Uw 5 sterren geeft dat dat het matras naar wens van uw kind is. En dát is het belangrijkste voor ons. Groetjes van Matrasaanhuis
18 dec 2023
Dat er op zelfde dag geleverd kon worden en ik niet thuis kon blijven
18 dec 2023
Dag heer/mevrouw T. U had bij ons de topper Favourite aangekocht. Onze eenvoudige maar heel fraai afgewerkte én zachte topper. U woont in Den Bosch. Omdat wij ook in Den Bosch gevestigd zijn, leveren wij vaak deze bestelling direct af, indien een medewerker naar huis gaat, aan het eind van de dag. Voor u is dat fijn want supersnel geleverd. Wij hebben geen kosten van transport "want toch onderweg naar huis". En..... wij vinden het ook stiekem wel leuk om met onze klanten in contact te komen.... Groetjes van Matrasaanhuis