Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Ik heb helaas een zeer slechte ervaring Alles is fout gelopen Maar ik mocht het allemaal zelf oplossen door het pakje (door iemand anders) op te laten halen aan het andere einde van de stad. Voorlopig geen nieuwe bestellingen misschien wel nooit meer.
simpel bestelproces

Altijd alles in orde, alleen levertijden worden niet nageleefd.

Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Jammer om te zien dat er 2 van de 8 geplaatste bestellingen vertraging heeft gehad. Alvast onze excuses voor het ongemak! We doen steeds ons uiterste best om alle bestelling tijdig buiten te krijgen maar door feestdagen, onverwachtse drukte of afwezigen in ons team kunnen we helaas niet altijd voldoen aan onze belofte. De vertraging die we nu hebben gehad is door de feestdag in België van woensdag 1 mei. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
Prima
zending is binnen drie dagen binnen ! Helemaal prima en op tijd!
PB
P B.
Bloemendaal
Informeren over bezorgen..
Goeie prijzen!
Prima prijzen en snelle levering

Top

Produkt gemakkelijk kunnen bestellen en betalen. Zeer snel geleverd. Top