Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Ik heb helaas een zeer slechte ervaring Alles is fout gelopen Maar ik mocht het allemaal zelf oplossen door het pakje (door iemand anders) op te laten halen aan het andere einde van de stad. Voorlopig geen nieuwe bestellingen misschien wel nooit meer.
Nog steeds niets ontvangen; normaal perfecte levering. Nu nog niets ontvangen Terwijl PostNL aangeeft geleverd te hebben. Echter niet bij mij.
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen is de levering met PostNL. Alvast onze excuses voor het ongemak! Mijn collega heeft vrijdag je pakket opnieuw verzonden. Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
Ik kan nog geen beoordeling geven omdat pakket nog niet door PostNL is afgeleverd.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL. Je kan je pakket sinds vandaag afhalen in het door jou gekozen afhaalpunt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
Als je niets beter hebt,stop dan met de productie
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Mag ik vragen over welk product het gaat? Dit kunnen we namelijk niet zien. Slechte ervaringen met producten plaats je beter als een product beoordeling en niet als een service beoordeling. Met vriendelijke groeten, Jessica
24 feb 2024
het pakketje arriveerde wel snel maar bleek niet compleet. Ik moest foto's sturen maar heb daarna geen reactie meer gehad
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Onze excuses voor het wachten! De ontbrekende producten zijn vandaag nagestuurd. Track en trace hiervan is verzonden naar je mailadres. Met vriendelijke groeten, Jessica
13 jun 2023

Eens en nooit weer

Niet geloven in de belofte van Pazzox.nl "vandaag verzonden". Bestelling geplaatst op 6 juni. 12 juni nog geen verzendmelding. Nergens een telefoonnummer te vinden. Nadat ik een mail had gestuurd krijg ik het bericht dat het pakket verzonden is. 13 juni heeft PostNL nog niets ontvangen. Ik weet een week later nog niet wanneer mijn pakket geleverd wordt. Producten zijn goedkoop maar je moet geen haast hebben. Eerste en laatste ervaring met Pazzox!
13 jun 2023

Eens en nooit weer

2 aug 2023

Een vaste klant minder.

Jammer. Ik was een vaste klant bij pazzox. Had een product gekocht en helaas was ik daar niet tevreden over. Na 1x gebruiken bleek het beschadigd te zijn. Ik heb netjes contact opgenomen met pazzox, toegelicht wat er was gebeurd en had gehoopt dat ze mee wilden denken met een oplossing. Na kort over en weer mailen kreeg ik een korte mail terug met dat ze niks voor me doen. Prima. Een klant minder. Ik bestel hier niet meer.
4 jun 2023

Zeker geen aanrader!

Door een fout in de website is het verkeerde product geleverd. Willen dit niet toegeven. Product retour gestuurd, maar krijg niet het volledige bedrag teruggestort. Ze houden € 5,- voor de retourzending. Op mail wordt niet meer geantwoord. Zeker geen aanrader! Reactie: Dit is absoluut niet verkeerd besteld, maar komt door een fout in de website! Er kwam een ander product in de winkelwagen dan die ik aangeklikt had.
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het zou prettig zijn als Pazzox mij even een berichtje had gestuurd dat de formule van het produkt veranderd is . Dan had ik een keuze gehad om hem niet of wel te accepteren Ik had de nachtcreme via de site besteld en dan verwacht ik ook dat die nachtcreme naar mij gestuurd wordt. Ik zit erg in twijfel of ik via jullie site nog ga bestellen.
2 jun 2023

Niet nagekomen leveringstijd

Order op zaterdag 27 mei voor 15uur geplaatst. Ivm feestdag maandag zou levering op woensdag plaats moeten hebben gevonden. Het is nu vrijdag 2 juni en nog steeds niets ontvangen. Zelfs bezorgtijd bij PostNL is onbekend. Ik lees meerdere klachten hierover. Misschien toch het overwegen waard om met een andere koeriersdienst in zee te gaan.
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had 3 Perblan besteld. Deze waren voorradig en ik kon de bestelling plaatsen. Ik kreeg later een email dat ze niet meer voorradig waren en dat mijn betaling weer teruggeboekt wordt op mijn rekening. Hier ben ik niet blij mee.
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Pakket nog steeds onderweg…

Pakket is woensdag verstuurd door verkoper. Nog niets bekend over bezorging. De volgende keer weer bestellen bij de concurrent. Zij leveren wel binnen 2-3 werkdagen. Kan handig zijn bij dit soort producten.
11 nov 2023
Als de tandpasta vernieuwd is, vind ik dat je ook de nieuwe versie op de site moet zetten zodat de klant weet dat deze vernieuwd en hij dus niet meer dezelfde tandpasta krijgt.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je zopas gecontacteerd via mail met een vraagje. Met vriendelijke groeten, Jessica
3 jun 2023

Bestelling niet ontvangen

Maandag bestelling verplawts, geen mail ontvangen van bevestiging, na het mailen werd gezegd dat het woe sdag bezorgd wordt, maar na 6 dagen heb ik nog steeds niks ontvangen.
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pakje is nooit aangekomen terwijl Post nl zegt 21-06 om 13.13 uur afgegeven bij Bouwmarkt Karwei. Daar is 2 dagen door 2 personen gezocht. Niets gevonden!
25 nov 2023
Faktuuradres mag niet worden gebruikt als afleveradres. Goederen bij Post NL binnen 1 dag na melding terughalen voordat goederen opgehaald zijn
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, In stap 2 van je winkelwagen kan je het adres wijzigen. Bij de bestelling is dit niet gebeurd. Aangezien het thuis adres in Aruba is, heeft PostNL je pakket retour verzonden naar ons. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik miste een deel van mijn bestelling en kan dit niet telefonisch afhandelen. Ih heb een mail gestuurd maar nog geen respons ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling
U kunt dit niet helpen. De PostNL verplaatste de bezorging steeds. We hebben het nóg niet ontvangen. Volgende keer beter hopen wij.
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat het niet verzonden in zoals het aangegeven is op de website. Product nog niet kunnen beoordelen omdat ik nog wacht