Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Altijd alles in orde, alleen levertijden worden niet nageleefd.

Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Jammer om te zien dat er 2 van de 8 geplaatste bestellingen vertraging heeft gehad. Alvast onze excuses voor het ongemak! We doen steeds ons uiterste best om alle bestelling tijdig buiten te krijgen maar door feestdagen, onverwachtse drukte of afwezigen in ons team kunnen we helaas niet altijd voldoen aan onze belofte. De vertraging die we nu hebben gehad is door de feestdag in België van woensdag 1 mei. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
AZ
Anita Z.
Weiteveen (NL)
sneller versturen. betere aanbiedingen doen.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Door een onverwachtse drukte hadden we helaas wat vertraging met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Bij vragen kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica

Heb ik reeds eerder aan jullie geneld

Heb ik reeds eerder aan jullie gemeld
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Als ik een product dat in voorraad is en de dag erna verzonden gaat worden dan ga ik daar van uit. Als jullie daar niet aan kunnen voldoen dan moeten jullie dat niet op de website beloven of mij als koper berichten waarom het niet lukt. Op 1 juni besteld en op 6 juni nog niet bekend wanneer ik het ontvang. En dan heb ik het bij uw firma besteld vanwege de snelle levering. Wat een domper.
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Te korte houdbaarheid maar goede service

Bij ontvangst bleek de bestelde medicatie nog maar 4 maanden houdbaar.. (Bij apotheek of ander bedrijf anderhalf jaar) Nav een negatieve review op dit forum, kreeg ik bericht dat ik de artikelen kosteloos mocht retourneren en geld terug kreeg. Dat vind ik goeie service!!! Maar het feit blijft dat je niet veel hebt aan medicatie met een te korte houdbaarheid.
12 aug 2023

Ervaring met Pazzox.nl

Goed toegankelijke website, geselecteerde producten makkelijk kunnen bestellen. Bestelling probleemloos verwerkt en afgeleverd. Ik vind alleen dat ik veel te vaak promo-emails ontvang en dat kan ik helaas niet aanpassen via mijn Pazzox profielpagina
17 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Tussen de bestelling en de dag van aankomst zat een tijd tussen dat ik niets hoorde. Ineens was het pakje er. Geen aankondiging gehad dat het die dag zou komen. Dat zou beter kunnen Voorderest een goed product.
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een andere vervoerder kiezen. Zit al dagen op bestelling te wachten. Heb het nog steeds niet. Heb het produkt inmiddels ontvangen. Boveneen reactie van Pazzox gekregen, zeer positief.
21 jul 2023

geen eerste korting

de € 5 euro korting bij een eerste bestelling was bij betalen plotseling verdwenen. ik heb toch nog besteld maar het is geen aangename eerste contact.
21 nov 2023

De bezorging via Post.nl slecht

De bezorging via Post.nl was zeer slecht….ook bij hernieuwde bestelling. Zij hebben het pakket onnodig naar u teruggestuurd…dat kost mij dan 2x 5€!,
21 nov 2023
Beste, Je eerste bestelling is naar ons teruggestuurd met een adresfout. Bij bestelling had je een verkeerd huisnummer ingevuld. Bij je tweede bestelling was je volgens PostNL niet thuis en is je pakket naar een afhaalpunt in de buurt gegaan waar je het 17/11 hebt afgehaald. Klopt dit? Als dit niet juist is of je hebt nog verdere vragen, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
15 nov 2023
Coulance . Had vrijdag om 22.15u besteld en dat terwijl om 0.00u de gratis bezorging ingang. Gemaild meteen maar er werd niets meegedaan
16 nov 2023
Beste, Onze excuses voor het ongemak! Ik heb je hiervoor zopas gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
5 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Door drukte was de levertijd een paar dagen later. Of dat kwam doordat ik mail stuurde waar de bestelling bleef, is onduidelijk.
7 jul 2023

Jammer €1, admin kosten

Jammer dat er bij het afrekenen €1,- admin kosten bij komt. Dat maakt dat ik uit principe niet meer terug kom.
19 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Op zich goed, 2 doosjes besteld omdat het 2 jaar houdbaar is, wel jammer dat de doosjes al in 2024 verlopen
LK
L.G. K.
Vlissingen
Goede website. te laat geleverd, pas nadat ik een mail had gestuurd.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten we vorige week jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling is daar gisteren (maandag) in plaats van vorige vrijdag klaargezet. Met vriendelijke groeten, Jessica
19 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Product zoals omschreven. Trage levering, geen sample bij bestelling.
21 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
levertijd kan sneller. En tussen bestelling en levering hoor je niks
AP
adri P.
Beuningen
Gaven aan dat bezorgen volgende dag was. Duurde echter 1 dag langer
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Het bestelde product was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
17 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Lange levertijd zonder uitleg waarom
MG
Maria G.
Zevenaar
22 okt 2023
Duurde deze keer langer dan anders
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten wij helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Bij vragen mag je ons altijd contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica