Biomoda.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2022
Biomoda.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik heb biomoda kunnen contacteren voor info en ben vriendelijk geholpen. Uitstekende kwaliteit van de kleding.

27 aug 2023
Maatvoering klopt niet. Er staat zelfs bij " valt normaal" maar ik heb maat 40 en het XXL hemdje dat ik bestelde is veel te klein.

Beoordelingen voor Biomoda.nl

Retourneren kan beter

De retourmogelijkheid van Biomoda is onder de standaard van de markt: geen retourlabel bijgeleverd of af te drukken via de website, even zoeken op de website naar de retourprocedure, verzending voor rekening van de klant. Dat voldoet wellicht allemaal aan de wettelijke norm, maar is minder klantvriendelijk dat wat de meeste bedrijven aanbieden. Ik hoop dat aankoop en verzendbedrag snel teruggestort worden. Verder geen klachten.
de maten vallen erg klein, ik had eerst 2x L besteld, in de was krompen deze, daarna nog 2x XL besteld 54/56, echter nog aan de kleine kant, zijn wel lekkere shirts, ik gebruik ze als ondershirt