Biomoda.nl

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden87 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2022
Biomoda.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik heb biomoda kunnen contacteren voor info en ben vriendelijk geholpen. Uitstekende kwaliteit van de kleding.

27 aug 2023
Maatvoering klopt niet. Er staat zelfs bij " valt normaal" maar ik heb maat 40 en het XXL hemdje dat ik bestelde is veel te klein.

Beoordelingen voor Biomoda.nl

Retourneren kan beter

De retourmogelijkheid van Biomoda is onder de standaard van de markt: geen retourlabel bijgeleverd of af te drukken via de website, even zoeken op de website naar de retourprocedure, verzending voor rekening van de klant. Dat voldoet wellicht allemaal aan de wettelijke norm, maar is minder klantvriendelijk dat wat de meeste bedrijven aanbieden. Ik hoop dat aankoop en verzendbedrag snel teruggestort worden. Verder geen klachten.
Prima en snel geleverd !
de maten vallen erg klein, ik had eerst 2x L besteld, in de was krompen deze, daarna nog 2x XL besteld 54/56, echter nog aan de kleine kant, zijn wel lekkere shirts, ik gebruik ze als ondershirt
Merinowol is heel aangenaam om te dragen. Mijn echtgenoot was enthousiast over het feit dat transpiratievocht volledig in de vezels opgenomen werd en geen geur achterliet. We zijn pro natuurproducten zonder plastic. Een absolute aanrader!
De kwaliteit is supergoed, zelfs mooier dan die ik heb van enkele jaren geleden, lekker glad, voelt fijn aan. Alles gaat vakkundig en snel, dit pakje paste ook mooi in de brievenbus en razendsnel ontvangen. Ben er blij mee!
27 jan 2024
Prima producten en correcte levering.
24 dec 2023

makkelijk digitaal bestellen

makkelijk om digitaal te bestellen, alles helder en overzichtelijk.
Snelle levering. Mooie producten
18 aug 2023

Kwaliteit

Ondanks de kerst drukte met pakketten, werd heel snel de bestelling geleverd. Ik vind het prachtig materiaal die je lijf heerlijk warm houd, zijde en wol. Normaal ging het halen in de Natura Winkel in Nijmegen, via internet gezocht waar het ook te koop was.
Nachthemd niet in een doos verpakken, deze paste niet in de brievenbus, zoals verondersteld werd.
Heel snel bezorgd, binnen 24 uur! Artikel : zijden onderhemd precies zoals beschreven. Klasse.

zoals verwacht

Snelle levering. Kwaliteit heel goed. Bio wol met zeide voelt heerlijk zacht. Een aanrader.
4 nov 2023
Zoals beloofd. Vlotte bezorging en mooie producten, dragen heerlijk.
Supersnelle leverantie en mooi produkt voor een schappelijke prijs.
Het textiel draagt super prettig en blijft goed in model.
Nu ik het Bio T-shirt draag, heb ik het niet meer koud!
Prima levering, maar product viel tegen. Kriebelwol.
28 okt 2023
Goede prijs, zeer snelle en correcte levering.