parfuma.com- Logo - Beoordelingen

parfuma.com
Beoordelingen:

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden316 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
parfuma.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ben een enorme parfum liefhebber en geniet van lekkere geuren. Deze webshop is bijna de enige waar je nog sample mag ontvangen vanaf een bepaald aankoopbedrag. Ik vind dit enorm fijn want op deze manier kom je open te staan voor nieuwe geuren en parfummerken. Opmerkelijk bij deze webshop vind ik persoonlijk dat je sample ontvangt van dure exclusieve parfum. Verrukkelijk!! Op deze manier voor mij een uitdaging om voor een bepaalde geur te gaan (door sparen/aktie of verjaardagscadeau) en niet te blijven hangen in dezelfde geuren of merken.
RG
Ria G.
venray

de meest kritische beoordeling

2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Mijn pakje is tijdig geleverd door de postbode en ik heb ondertekend.Doch zit er alleen een zwart zijdepapier en een staaltje Juliette in. Het pakje moet geopend geweest zijn omdat ik 2 resten van wat afgescheurd papier zie waar het gelijmd was . Verder is niets aan de verpakking geschonden. Het moet ook vrij simpel geweest zijn om te openen want het was alleen onderaan dichtgevouwen zonder plakband. Bij ontvangst vond ik wel dat het pakje niet zwaar woog , maar ik had ook alleen maar een flesje van 10 ml. besteld...Wat staat me verder te doen om dit in orde te brengen? Met vriendelijke groet en hopend op een antwoord. Hilde Van der Meulen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor parfuma.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 staaltjes gekregen ipv 3 zoals gezegd.
Beoordeling melden
Antwoord van parfuma.com
22 apr 2024
Beste Wat jammer te lezen, je mag altijd even binnenspringen of mailen naar onze Customer Service (webshop@parfuma.com) dan zorgen wij voor een gepaste oplossing. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

makkelijk te bestellen, maar slechte testers

makkelijk te bestellen, handige website, goed verpakt tegen schade. Maar op de website staat er dat je vanaf 20 euro 3 testers krijgt die je zelf mag kiezen, ik heb specifiek op de website gekeken naar parfums die ze hadden om zeker te zijn dat er zeker 1 van mijn gekozen testers tussen zouden zitten, maar er zaten er geen in die ik had gekozen, het leek alsof het gewoon voorverpakte pakjes waren, ook een mannenparfum waar ik dus niks aan heb. ik had zelfs 6 opties gegeven in het geval ze er een paar niet zouden hebben. maak geen beloftes die je toch niet nakomt, dat leid alleen maar tot teleurstelling bij klanten,
Beoordeling melden
Antwoord van parfuma.com
9 feb 2024
Beste Kuna Dank je wel voor het delen van je ervaring en het bieden van waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat je de bestelervaring als makkelijk hebt ervaren, en dat onze website handig en onze verpakking zorgvuldig was. Echter, het spijt ons oprecht te horen dat de samples die je had verwacht niet bij je bestelling zaten. We begrijpen volledig hoe teleurstellend dit moet zijn geweest. Het is absoluut niet onze bedoeling om beloftes te maken die we niet nakomen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen intern bekijken wat er mis is gegaan met de samenstelling van je bestelling. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en zullen dit incident gebruiken als leermoment om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt in de toekomst. Nogmaals onze excuses voor de teleurstelling en bedankt voor je begrip. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en hopen dat we de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gift niet voorzien , geen cellofaan rond verzorgingsproduct

Gift die voorzien was online bij aankoop Sisley producten zat niet bij de levering bij. Telefonisch contact opgenomen en dit werd achteraf wel nagestuurd. Het verzorgingsproduct was niet verpakt in cellofaan wat ik raar vind. Online staat er immers vermeld dat producten enkel kunnen teruggestuurd worden met cellofaan verpakking rond!
Beoordeling melden
Antwoord van parfuma.com
9 feb 2024
Dag Sonja Dank je wel voor het delen van je ervaring en het bieden van de kans om onze service te verbeteren. Onze oprechte excuses voor het ontbreken van de voorziene gift bij je initiële levering. We zijn blij dat we dit naderhand konden rechtzetten door het alsnog na te sturen. Wat betreft de verpakking van het verzorgingsproduct, we begrijpen je opmerking en zullen dit intern bespreken. Aangezien sommige producten wel en anderen niet met cellofaan verpakt zijn. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en nemen je feedback ter harte. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je begrip en kijken ernaar uit om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service